Takže-jezdím třetí sezonu na Banditovi 600. Kupovala jsem ho na naučení-je to model 1996. I když učit se budu asi do konce života myslím, že je čas na změnu. Jsem hlavně cestovatel a Bandit není úplně stavěný na dlouhé cesty a sem tam špatný terén. Taky se na něj už nedělají doplňky a já bych chtěla třeba kufry
Takže poradíte cestovní enduro tak 650-800, co málo žere, je pro vysokou babu a dá se ojeté sehnat kolem 100tis?
A ještě jedna věc-mám čtyřválec a vyhovuje mi ta plynulost.. Dá se to co chci sehnat jako čtyřválec a nebo mám smůlu a budu si muset zvyknout? je to velká změna?
(model motorky co jsem doplnila byl pro příklad..ale celkem se mi V-Strom líbí..)Díky moc
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradíte cestovní enduro
T.E.CH píše: Jo 48 kw DL 650 ....je fakt skvělej výkon. Určitě jo..... A jede 200, jo, jo, pro tazatelku fakt důležitý parametr.
Já CBF 1000 dal jen jako alternativu v módu a to se tam řeší, že chce přejet 300 metrů postavit někde stan a jinak jezdí jenom silnici.
Jinak DL650 je dobrý stroj a pro ni určitě taky vhodný, to jsem nikdy nerozporoval, jen jsem dal alternativu, pokud nebude jezdit terén.
nezapomněl bych na to, že Vstrom 650 je suchý o 30 kilo lehčí než CBF1000. Což by mohl být pro ženskou důležitý parametr
Ve svém úvodním textu psala "...a sem tam špatný terén". Psala o Rumunskou a Albánii a že Bandit není stavěný na takové cesty. A ty ji nabízíč okapotovaný autobus A ještě se zlobíš, že má někdo jiný na tenhle stroj nezaujatý názor.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradíte cestovní enduro
Stromek se mi líbí, jen mě všichni straší, že to do kopce skoro nejede.. Tak to asi budu muset zkusit.. Děkuju kluci
seikos píše: nezapomněl bych na to, že Vstrom 650 je suchý o 30 kilo lehčí než CBF1000. Což by mohl být pro ženskou důležitý parametr
Ve svém úvodním textu psala "...a sem tam špatný terén". Psala o Rumunskou a Albánii a že Bandit není stavěný na takové cesty. A ty ji nabízíč okapotovaný autobus A ještě se zlobíš, že má někdo jiný na tenhle stroj nezaujatý názor.
Napsal jsem ti, proč a za jakých okolností jsem to navrhl.Čist snad umíš...pokud do terénu, tak logicky CBF1000 ne. CBF sice váží 250 kg, ale díky těžišti se ovládá velice dobře. Dovolím si tvrdit že lépe než Vstrom.Mám na mysli otáčení, otáčení na místě, manipulace s motorkou Já ty motorky jezdil, takže vím o nich relativně dost. Vstrom je vykonově slabší, ale nemyslím že by to bylo vyloženě slabé, ale to si každý musí vyzkoušet. Mělo by to stačit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |