globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: USB na motorce
20.6.2018 v 11:58
Zdravím místní borce přes elektriku. Mám jen malou technickou. Přidělal sem si na mašinu USBíčka na nabíjení telefonů, robertků a jiných hraček, ale po zapojení jsem zjistil, že je to podsvícené dvěma malýma diodkama, které svítí pořád. Zjistil sem to až po úplném zapojení. Jinak bych to protáhnul přes spínač. Má otázka zní než se v tom začnu šťourat jestli ty dvě malé modré svítivé jebky vybijou baterku řekněme do měsíce? Přes spínačku jsem to nenatáhnul jak jde vidět v plánku.

Dík všem za logické odpovědi a nelogické odpovědi z Pohořelic mazat nebudu



Naposledy editováno 20.06.2018 12:02:16

5 reakcí na tento příspěvek USB na motorce

21.6.2018 v 08:48 | Nahoru | #1
Možná se budu opakovat, ale vysvětlete mi, proč si všichni dáváte USB, která je náchylnější na vodu, na zkrat, vy\bíjí baterii při absenci spínače a nemá CL. Proč si tam nedáte CL a redukci, kteráž vyřeší všechny tyto problémy a umožňuje krmit prakticky cokoliv?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) USB na motorce

Skvělá odpověď, děkuji! 21.6.2018 v 08:53 | Nahoru | #2

prackarr píše: Možná se budu opakovat, ale vysvětlete mi, proč si všichni dáváte USB, která je náchylnější na vodu, na zkrat, vy\bíjí baterii při absenci spínače a nemá CL. Proč si tam nedáte CL a redukci, kteráž vyřeší všechny tyto problémy a umožňuje krmit prakticky cokoliv?


Tak já ti odpovím, proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.

(reakce na) USB na motorce

21.6.2018 v 10:07 | Nahoru | #3
prackarr> Já to mam třeba udělaný tak, že mam z baterky přes pojistku přes vypínač připojený zdroj 12->5V, na něj napájené usb, do něj píchnutý kabel (zaizolované boulí pásky a pod kapotama) vyvedený k držáku telefonu. Teoreticky jsem mohl ten kabel rovnou připájet na zdroj.
Zásuvku mam na motorce taky v kastlíku mezi nádržema, takže můžu dobíjet i na 12V.

(reakce na) USB na motorce

21.6.2018 v 10:59 | Nahoru | #4

prackarr píše: Možná se budu opakovat, ale vysvětlete mi, proč si všichni dáváte USB, která je náchylnější na vodu, na zkrat, vy\bíjí baterii při absenci spínače a nemá CL. Proč si tam nedáte CL a redukci, kteráž vyřeší všechny tyto problémy a umožňuje krmit prakticky cokoliv?



Mám na to stejný názor, ale tenhle co jsem koupil se jeví hodně bitelně a megavodotěsně. Taky bych tam nedal USB co jsou určená třeba do aut.

edit: jakmile přestane fachat tak to odštípnu a vyseru se na to

Naposledy editováno 21.06.2018 11:00:11

(reakce na) USB na motorce

21.6.2018 v 11:04 | Nahoru | #5

prackarr píše: Možná se budu opakovat, ale vysvětlete mi, proč si všichni dáváte USB, která je náchylnější na vodu, na zkrat, vy\bíjí baterii při absenci spínače a nemá CL. Proč si tam nedáte CL a redukci, kteráž vyřeší všechny tyto problémy a umožňuje krmit prakticky cokoliv?


Ja to tak mam. Kdyz vim ze budu potrebovat nabijeni USB, tak si tam pichnu redukci na USB. A kdyz vim, ze nebudu jezdit daleko tak vyndam celou redukci .A naopak tam treba treba po delsim stani pichnu auto nabijecku....

Naposledy editováno 21.06.2018 11:04:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) USB na motorce

21.6.2018 v 12:01 | Nahoru | #6

prackarr píše: Možná se budu opakovat, ale vysvětlete mi, proč si všichni dáváte USB, která je náchylnější na vodu, na zkrat, vy\bíjí baterii při absenci spínače a nemá CL. Proč si tam nedáte CL a redukci, kteráž vyřeší všechny tyto problémy a umožňuje krmit prakticky cokoliv?



Já mám oboje, natvrdo na baterku (samozřejmě přes pojistku) a s vypínačem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist