globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
19.5.2018 v 18:25
Zdravím, jaký bych mohl mít postih kdybych si koupil např. Cbr 600 rr s 35kw (ne pouze v tp)? Jelikož na A2 se může škrtit pouze motorka, která má max. 70kw... osobně mi to připadá jako další snaha o buzeraci motorkářů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu

24.5.2018 v 13:05 | Nahoru | #1
8314> nemyslím si, jakkoli to cos napsal zní rozumně, že by doba třeba za socana, kdy zákony nebyly zdaleka tak komplikované, dělala z lidí odpovědně za svůj osud a život. Jsem přesvědčen o opaku.
píšeš :

Když nebude platit povinnost nosit helmu, tak ji nepřestanu nosit a pokud ano, případné léčení následků musím silně pocítit, můžu platit desateronásobnou pojistku abych ji nosit nemusel a tak dále.


takže nebude zákonná povinnost nosit helmu, ale na druhý straně budeš muset udělat vyhlášku, nebo nařízení (nebo zákon) ...jak se tedy zachovat v případě, že se bez helmy rozbiju hlavu a mám být ošetřen a kdo to bude a jak hradit. Prostě neuděláš restriktivní, preventivní opatření, ale uděláš opatření s následným efektem (taky určitou formu byrokracie) A zatímco 67,7% lidí by si tu helmu vzalo, už jen z určitého strachu za problémy co můžou mít (ano, hodně lidí podle mě přemýšlí takhle) ...protože je to lehce rozeznatelný a zjistitelný (na rozdíl třeba od přítomnosti dokladů k vozidlu) ... bez povinnosti to udělá jen 59,4% a máš hned o cca. 8% vyšší možnost že budeš vytěžovat neurochirurgy a budou existovat následky, jež by s nařízením měly menší pravděpodobnost.

Ohledně zákonů, Německa a Rakouska ... obecně, je nutný rozdělit zákonný (zákonodárný ) systém a výkonnou moc. Bohužel, a to musím připustit, se tu zákony stále dost často neuplatňují formou rozumu, ale formou druhotného zdanění - souhlas, to zejména v případě městapa není vůbec "výchovné/nápravné" ...jde jen o to vybrat a zákon se bere jako rukojmí. NENÍ TO ALE PROBLÉM ZÁKONA JAKO TAKOVÉHO ... je to problém jeho uplatňování a vymáhání bez přihlédnutí k jeho podstatě.
To že by to v Rakousku a Německu nebylo možné... není až tak úplně pravda. Ale je to vždy se zaměřením na prevenci (bavíme-li se o cyklostezkách aj sportech) ...asi mi nebudeš věřit, ale v Rakousku jsem už na startovačce paraglidingu i dýchal Takže bych tak kategorickej zase nebyl. Ameriku bych do toho netahal, protože to je teprve policejní stát a projít "namátkovou " kiontrolou na základě toho, že 3x zavrtěl volantem a zašněroval na dálnici, je někdy o život, když nevíš jak se chovat (ruce na volantu a striktně postupovat dle toho co policajt říká ) běda jestli nerozumíš. Myslím, že tohle nejsou zrovna dobrý příklady, ale můžeš mít jiný zkušenosti... co člověk to zkušenost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu

24.5.2018 v 14:04 | Nahoru | #2
t_freedom> Myslím, že jsi to vystihl. Startovačka - budiž, ale v žádném případě kontrola pokojně jedoucího cyklisty, který nic neprovedl. A Amerika. Jsou velké rozdíly kde. Zásadní je, že šněruješ silnici - chováš se podezřele. Následuje kontrola. Chováš se mravně, nic ti nehrozí. Stojím v druhé řadě, policajt jede okolo a ukáže ať vypadnu a já poslechnu, nejde mi dát pokutu. Když neposlechnu za chvíli to bude o dost horší. Policajti mi pomohli vytlačit auto ze sněhu, pomáhají a mají obrovskou autoritu, nebuzerují. Tady tě šněrovat ulici klidně nechají, nejde vybrat pokuta. Pak tě bezdůvodně zastaví, že kontrola dokladů, i když jsi nezavdal žádnou příčinu - mají právo.. Pak chtějí otevřít kufr a když se ptám proč - tak neví. Ale to je jiný příběh. To je ten rozdíl. Asi ho nevysvětlím a končím s touto diskusí. Nic ve zlém.

Naposledy editováno 24.05.2018 14:08:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist