globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KaN sání nové trysky
Ahoj, můj dotaz se týka především úpravě rovnotlakého pístového karburátoru a přesného pochopění jeho funkce.
Čerpám především z cizích webů protože na těch českých se toho moc nedozvím a to co se dozvím mi často nedává smysl se srovnáním s těmi cizími. Tak bych vás rád poprosil o vysvětlení pár věcí. Předem děkuji za smysluplné reakce
Týka se to konkrétně rovnotlákého pístového karburatoru Keihin VB 31 který mám v Hondě CM 400 T.
Po namontování KN filtrů (otevřeného sání) a odstranění vyrovnávací výfukové komory a nasazení otevřených výfuků bylo nutné pustit se do přetryskování. Protože motorka při koupi byla v žalostném stavu, byl jen rám a motor, nebyla možnost zkoušky běhu motoru před úpravami.
Teď když moto nastrartuji moto krásně drží volnoběh(ten jsem seřídil) do cca 5000 otáček motorka jede jak z praku) na 4 to valí 120 ale jakmile chci přidat nad 5000 ot/min motorka se začně dusit, střílet do sání, a naprosto ztratí výkon. na otáčkoměru mám 10000 ot/min až 12 000 ot/min v červeném poli. předpokládám že aspoň do těch 10 000 by se to mělo dát vytočit. když uberu plyn a zase jen šolíchám na půl plynu moto jede. Ale jakmile otevřu plnej, moto opět začne pekelně střílet do sání a nejede.
Karburátory jsou vyčištěné vše nové a vyměněné.
co se týká trysek v AJ jsem se dočetl že tento karburátor má Main jet a secundary jet. přičemž rozumím tomu tak že hlavní tryska je main jet, a vedlejší tryska secundary jet. To bych chtěl vysvětlit. klidně dodám i foto.
Co mě dál zaraží je, že main jet není tryska která je v pouzdře jehly ale je mezi jehlou a klaplou, tryska která vede do pouzdra jehly je zvaná secundary jet, tedy tryska vedlejší. Jakou mám ladit ? Všude ladí hlavní. ale ta vede u jinych karburátorů do jehly. mě tam ale dle popisu vede ta secundary ( vedlejší)
když jsem to poprvé rozebral, main jet byla 78 a secundary jet 108. v opravné sadě mi přišla tryska 75 a 118. tak jsem to dal namísto těch původních a stále stejný problém. pořídil jsem si tedy ještě jednu sadu 72 a 110
protože v návodu píšou že se originál má být 75/110
už jsem to nakombinoval opravdu všelijak ale stále to nejde nad 5000 otáček. scvčka po vyndání vždy do černa ale najel jsem vždy maximálně 2km takže to nebude směrodatné.
Potřebuju se teď dostat k tomu aby se to dalo normálně točit.
Prosím o vysvětlení jak to s tím karburátorem a jeho tryskama je. na co má která tryska funkci. a jak by jste doporučili postupovat. Děkuji za odpovědi.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek KaN sání nové trysky

Skvělá odpověď, děkuji! 18.5.2018 v 23:20 | Nahoru | #1
-svicka do cerna a strelba do sani je urcite bohata smes,..
-ten popis trysek je trosku zvlastni (az se v nedlei vratim schvalne si ten karbec najdu to me docela zajima, ted nestiham) kazdopadne z popisu si myslim ze ta popisovana "main jet" je podle umisteni a velikosti bud volnobezna nebo "neco jako volnobezna", a ta "secondary" je tryska hlavni - pokud je problem az v otackach ladil bych urcite tu "secondary" ktera je v systemu jehly, dal bych tam mensi..
-jinak ta zmena v sani ovlivnuje zejmena tvorbu emulze v emulzni trubici (normalni sani ma pod filtrem drobnej podtlak vuci okoli, s pruchodnejsim filtrem ten podtlak mizi a emulzky neplnej funkci) proto se pri otevreni karburatoru davaji fakt velky trysky, nicmene nevim jak je ten karburator stavenej a pokud to do 5k chodi jak ma, vychazel bych z toho..

KaN sání nové trysky

19.5.2018 v 11:01 | Nahoru | #2
Jestli máš kN hřib přímo na karburátoru tak se to blbě seřízení měla by rám být aspoň 10 cm hubice Junák pokud jsem měl ten sám karburátor či já je tam hlavní tryska vzdušnik a jehla

1 reakcí na tento příspěvek KaN sání nové trysky

19.5.2018 v 14:51 | Nahoru | #3

(reakce na) KaN sání nové trysky

Skvělá odpověď, děkuji! 20.5.2018 v 16:18 | Nahoru | #4
Zdenysrx6> kdyby sis to precetl zjistil bys ze neni blbej aby by neumel "hledat" ale ze tam ma oproti tvemu diagramu dve "hlavni trysky"

Pajis-akj> zkousel jsem najit rozkreslenej karburator ale nejak nic.. nicmene princip podobne dvoutryskoveho karburatoru by mel byt podle vseho takovy (viz např. )ze ta hlavni tryska "primary main jet" je nastavena proste na tvrdo ale funguje az nekde v poledni 1/4 plynu. Zatim co ta vetsi hlavni tryska "secondary main jet" funguje jako normalni hlavni tryska beznyho karburatoru, ktera je regulovana jehlou+soupatkem v podstate od volnobehu az do otevreny klapky.. proste ta tryska velikosti kolem 70 je tam "jako navic" pro rezim plnyho plynu (docela koukam ze zrovna na takovym stroji nestaci jedna ) - tedy prakticky presne opacne nez jsem si myslel puvodne, protoze ta skutecna volnobezna tryska je tam samozrejme taky, tj. jsou tam fakt tri trsky....

neco o natryskani tohoto karburatoru jsem nasel napr. zde

KaN sání nové trysky

20.5.2018 v 20:43 | Nahoru | #5
ja to posílal aby pochopil odkdy dokdy co funguje když se ptal cituji :přesného pochopení jeho funkce.

KaN sání nové trysky

Skvělá odpověď, děkuji! 20.5.2018 v 22:04 | Nahoru | #6
Na videu je pěkně vidět tento starší karbec v řezu. Odmysli si ten provázek mezi škrticí klapkou a šoupátkem, protože šoupátko se zvedá podtlakem. No a tobě se nejspíš pořádně nezvedá, proto máš tak bohatou směs - vzduch proudí seškrceným průřezem pod šoupátkem příliš rychle a nasává moc benzínu.

KaN sání nové trysky

24.5.2018 v 13:59 | Nahoru | #7
Ahoj všem, velice děkuji za všechny komentáře a za váš čas, vědomosti a rady. Graf jsem viděl už milionkrát a chápu ho, opravdu mi šlo o pochopení funkce dvou (tří) trysek. :)

KERUTE: tvrdíš že v mém případě se jedná o bohatou směs a radíš zmenšovat trysku. A hned na to píšeš že při otevřeném sání je třeba trysku zvětšit. Já tamměl origo a zmenšil jsem i zvětšil a problém stále stejný. Rapidní zmenšení z předepsaných 110 třeba na 90 mi přijde naprosto nelogické. To už bych spíš zvětšil . teď tam mám 120 ale nemám představu jak moc je reálné tu trysku oproti originálu zvětši? na 125?130? 140 ? není to moc ?
A děkuji za odkazy! trošku mi to srovnalo informace v hlavě. I ten tvůj druhý komentář.Díky

irmscher1000: jasně KN -ko je rovnou na karbci. A dle mé zkušenosti to takhle má 90 procent motorek co se přestavují. i ten muj typ to takhle má, co jsem koukal na webu.

Kohlstein: taky díky za odkaz na video. Co bys tedy radil jako nápravu ?

posílám pár odkazů odkud jsem čerpal já. kde jsou fotky a nějaké info k těm karbcům kdo by se chtěl něco dozvědět.
Díky moc a samozřejmě dalším konstruktivním názorům a radám jsem otevřen.

odkaz na doporučení velikosti trysek dle typu karburátoru: http://www.hondatwi...rs-jetting-more.html
a zde odkaz na popis karbce a jeho trysek: http://www.hondatwi...fter-carb-clean.html
zde kompletní karbec v renovaci: http://www.hondatwi...vbulletin-carbs.html

Naposledy editováno 24.05.2018 13:59:29

(reakce na) KaN sání nové trysky

24.5.2018 v 14:59 | Nahoru | #8
Pajis-akj> jj to se dela pri otevrenem sani s velkym airboxem do ktereho vedou(vedly) i vzdusniky od emulzek, a neni to vylozene "reseni", je to takove vyhaneni certa dablem protoze seriovy karburator je proste navrzenej pro provoz s airboxem,.. navic to ma smysl pro spektrum otacek nad 10k, v nizkych otackach tyhle otevreny karburatory pak obecne moc nefunguji ... na takovy podminky jsou primo navrzeny napr. pekelne drahy FCR

u Tebe pokud spravne koukam mas jen hrdla a na nich filtry ne ? takze tam jsi to podle me zvetsoval asi predcasne-zbytecne a muze to bejt pricina bohatosti viz

kerut píše: nicmene nevim jak je ten karburator stavenej a pokud to do 5k chodi jak ma, vychazel bych z toho..


tj. to "vychazel bych z toho" je mysleno -> pokud je to do 5k OK, a od 5k bohaty, neresil bych vubec filtr ale hledal bych pricinu te bohatosti, a hledal bych ji az v tomto rezimu..

E: BTW nn, nic bych vic nezvetsoval, spis naopak, jednak zkoukni jestli neni zavada jinde (viz kohlstein), tu "druhou-hlavni" (tj. tu s jehlou) dej standartni seriovou, a tu "hlavni-hlavni" klidne prozatim nez odladis ten stred klidne uplne ucpi nebo radikalne zmensi, ta by mela resit az plnej plyn..

Naposledy editováno 24.05.2018 15:13:21

1 reakcí na tento příspěvek KaN sání nové trysky

24.5.2018 v 20:07 | Nahoru | #9
Podle obrázku a manuálu na tvou moto máš primary main jet-tryska mezi klapkou a šoupětem (ta menší) bude pro volnoběh a přechod(tak do 1/3 plynu), secondary main jet je klasická hlavní tryska (pod jehlou).Začal bych kontrolou jak reagují šoupata na přidání plynu, teoreticky pokud odstraníš airbox a filtr snížíš podtlak v difuzoru při stejné poloze škrtící klapky a otáčkách a šoupě se otevře méně, potom bys musel použít slabší pružiny u šoupat.

KaN sání nové trysky

24.5.2018 v 22:28 | Nahoru | #10
Možná jsem se v předchozím nechal zmást tou černou svíčkou. Ale kdyby byla směs bohatá tak, že to přestane jet, půjde z výfuku černý kouř, bude vynechávat a ztěžkne chod. Tobě však střílí do sání, což ukazuje na chudou směs - a to by ti muselo šoupátko karburátoru zničeho nic vyletět úplně nahoru kvůli slabým pružinám a ještě bys musel mít přicpané trysky.
Takže je tu ještě varianta se špatným zapalováním a pak si přečti tyhle příběhy o nových membránách, špatně vložených jehlách do šoupátek, složených novinách ve víčku nádrže:
http://www.motorkari.cz/tema/?t=203582
http://www.motorkari.cz/tema/?t=204486
http://www.motorkari.cz/tema/?t=204673

1 reakcí na tento příspěvek KaN sání nové trysky

24.5.2018 v 23:34 | Nahoru | #11
Mám ten samej karbec. Zkontroluj jestli máš gumové špunty na volnoběžné trysce. U tohoto karbce poměrně důležitá věc, pokud nejsou tak si přes volnoběžnou trysku nasává hlavní, která je s volnoběžnou propojena kanálkem ale až za tryskou. Při nižších otáčkách se to neprojeví ale při větším plynu a podtlaku ano.Já mám otevřené sání ale nechal jsem bandasku pod motorem a mám trysky 112 a 78, volnoběh 42. Mám CB450N. Ještě se podívej na membrány v akcelerační pumpě. Máš verzi plováku s nastavitelnou hladinou nebo bez? Pokud s, tak zkontrolovat hladiny. Podle všeho to máš ale bohatý. Pokud máš verzi 20kw tak bude točit cca 7500, pokud otevřenou tak něco přes 9000.

Naposledy editováno 25.05.2018 15:34:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KaN sání nové trysky

25.5.2018 v 14:28 | Nahoru | #12
sery.> Ahoj, koukal jsem na tvůj stroj pěkná práce. Jak to myslíš s tou volnoběžnou 42? protože ten muj karbec uvnitř vypadá takto http://www.hondatwi...b-clean-201_4063.jpg
chápu že tam je ten gumovej špunt mezi tryskami ale ten jsem ani nevyndaval když jsem tam dával nové trysky a trubičku na směs,a trysky tam jsou jen dvě. nevím kde hledat jak ty říkáš tu 42 vonobžnou. akcelerační pumpička je taky komplet vymněněná na obou karbcích. Včera se mi stalo že jsem zahřál motorku po tom co jsem tam dal trysku 122 a když jsem to vytočil tak se jí moc nechtělo ale po chvíli kouření a párkrát střelení do výfuku najednou točky vystřelili až k 9 000-10 000. takže jsem byl mile překvapenej ale není to vůbec čistej přechod z 5 000 na 7 000 a pak na těch 9 000. sem tam se to zadusí. sem tam to střelí . Takže ještě budu laborovat s tryskama.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KaN sání nové trysky

25.5.2018 v 14:30 | Nahoru | #13
Kratzmar1> Děkuji za reakci. slabší pružiny u šoupat? Měl jsem dojem že jsou tam už tak dost slabé pružinky a funkce je jen pro tlumení přebytečných vibrací?. Nebo se mílím ?

(reakce na) KaN sání nové trysky

Skvělá odpověď, děkuji! 25.5.2018 v 15:11 | Nahoru | #14

Pajis-akj píše: Kratzmar1> Děkuji za reakci. slabší pružiny u šoupat? Měl jsem dojem že jsou tam už tak dost slabé pružinky a funkce je jen pro tlumení přebytečných vibrací?. Nebo se mílím ?


Nejde mi sem teď vložit obrázek, ale toto je základní věc
http://www.buckeyetr...bs/CarbsI/Theory.jpg
https://www.mgexp.co...e/su-hs4-section.gif
Šoupátko se zvedá podtlakem, dírka pro podtlak je navrtaná zezadu šoupátka. Proti podtlaku působí pružina a hmotnost šoupátka. Tlumení je vzduchové nebo dříve olejové mezi středem šoupátka a víčkem.

Naposledy editováno 25.05.2018 15:13:07

KaN sání nové trysky

Skvělá odpověď, děkuji! 25.5.2018 v 15:21 | Nahoru | #15
prip. jeste hejbaci obrazek..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KaN sání nové trysky

Skvělá odpověď, děkuji! 25.5.2018 v 15:29 | Nahoru | #16
Pajis-akj> Volnoběžná tryska je pod tím gumovým špuntem

Naposledy editováno 25.05.2018 15:32:05

KaN sání nové trysky

25.5.2018 v 22:33 | Nahoru | #17
Pokud delas tak velke zmeny v odporu sani, tedy davas hriby a na vyfuku mas hodne otevreny system, asi se neobejdes, bez colortune svicek.
Budes tapat v neznamu, pokud ti to jede do urcitych otacek, tam muze byt vysoka bohatost a proto je svicka cerna. Ale dal nevidis, pokud to zacne vynechavat.
Colortune ti to ukaze ve spalovacim prostoru, podle barvy plamene celkem presne.
Za starych casu, se svicky pruhledne, vyrabely pracne, vrtanim trubkou do skla z rozbite jenske misy a nasledne vrtanim dratem diry pro zapalovaci elektrodu.
Vse se delalo pod vrstvou petroleje a pridanim brusneho prachu, nebo rozpustene brusne pasty na ventily.
Do stare svicky se pak musel udelat zavit a utahnout tam tu sklenenou vlozku.
Dneska se to da koupit, dokonce i z periskopem.

Obavam se, ze podle smradu a pocitoveho nastaveni, to bude hodne tezka tortura, nenapisu nemozna, ale tezka.
Nikdy to nebude asi nastavene uplne dobre, pokud nebudes mit moznost kontrolovat v celem rozsahu spalovaci proces.
Vis jak na to, ktere trysky se chytnout, pripadne kterou zaletovat a navrtat, nasledne kalibrovat.
Tryskove vystruzniky asi znas.
Tohle je to, co ti pomuze to dostat do cajku...
http://www.gunson.co.uk/product/G4074

Naposledy editováno 25.05.2018 22:35:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KaN sání nové trysky

Skvělá odpověď, děkuji! 25.5.2018 v 23:08 | Nahoru | #18
Pajis-akj> Síla pružiny a váha šoupátka hlavně určuje o kolik musí být nižší tlak v difuzoru než pod membránou/pístem, aby se začalo šoupě zvedat(čím tvrdší/těžší tím větší rozdíl) a tím udržovat velikost podtlaku v difuzoru a regulovat škrcení hlavní trysky.Podle fotek na tvém karb. je kanál pod pístem napojen do hrdla k filtru,(u prvního příspěvku jsem myslel že je do atmosfery), to znamená že co jsem psal dřív bude blbost a po odstranění filtru bude mít šoupě snahu v otáčkách otvírat více,rozdíl tlaků pod a nad pístem bude díky snížení odporu s otáčkami narůstat dřív. Tenhle karb. neznám, jen mě baví o tom přemýšlet, tak to ber jen jako teoretickou možnost,může to dělat cokoliv...

KaN sání nové trysky

27.5.2018 v 10:56 | Nahoru | #19
A vůbec nejlepší bude, kdyby sis mohl půjčit colortune svíčku

KaN sání nové trysky

27.5.2018 v 12:15 | Nahoru | #20
Neviděl bych to tak tragicky. Základ správně složené karbce, vyčištěné, nejlépe ultrazvuk a sada trysek, dá se bez problémů koupit v číně 20 ks za cca 250 kč. Volnoběžnou dát o cca dva větší, pokud je 40 tak 42.2,5 ot šroubu volnoběhu. Správně hladiny. Dal bych 78 trysku menší a začal bych 130 hlavní. Vyzkoušet a postupně ubírat hlavní. Jehly jsi doufám nechal původní. Zkus přicpat filtry(třeba lepenkou) jestli se to změní. Podle toho se odraž. Pokud se to zlepší tak větší trysku, pokud se to zhorší tak menší.

2 reakcí na tento příspěvek KaN sání nové trysky

Skvělá odpověď, děkuji! 27.5.2018 v 20:59 | Nahoru | #21
Jediný co ti můžu říct po 25 letech praxe v opravách motocyklů že přeladit karbec tak aby fungoval na 100% na košíčky je strašně moc složitý a v případě špatných filtrů i nemožný. Sundej ten košík a vyfoť to ze strany od gumové příruby ať je vidět jak ta příruba vypadá zevnitř, jestli má hranu (zužuje se schodkem) tak to nikdy neseřídíš protože za schodkem vzniká víření. Zdenysrx6 ti posktl dobrou tabulku, musí se sladit moc moc věcí dohromady a hlavně jedna podruhé, nikdy víc dohromady.

(reakce na) KaN sání nové trysky

Skvělá odpověď, děkuji! 28.5.2018 v 07:54 | Nahoru | #22

Davecherokee píše: Jediný co ti můžu říct po 25 letech praxe v opravách motocyklů že přeladit karbec tak aby fungoval na 100% na košíčky je strašně moc složitý a v případě špatných filtrů i nemožný. Sundej ten košík a vyfoť to ze strany od gumové příruby ať je vidět jak ta příruba vypadá zevnitř, jestli má hranu (zužuje se schodkem) tak to nikdy neseřídíš protože za schodkem vzniká víření. Zdenysrx6 ti posktl dobrou tabulku, musí se sladit moc moc věcí dohromady a hlavně jedna podruhé, nikdy víc dohromady.


To je pravda, zkontroluj zúžení průměru u karburátoru, hodně konusových filtrů je má a potom to zakrývá kanálky .Bez schodku se blbě hledaj takové co se tam vejdou. Zkus to projet bez filtru. Taky jsem měl malý schodek tak jsem hrany vybrousil a vyhladil a v poho. Neříkám že funguje na 100%, to ani nejsem schopen zjistit, musel bych na brzdu. Jede ale plynule bez děr a ve všech otáčkách.

Naposledy editováno 28.05.2018 07:59:19

KaN sání nové trysky

Skvělá odpověď, děkuji! 28.5.2018 v 09:11 | Nahoru | #23
color tune svicka je fakt pravek a popravde si moc nedokazu predstavit jak s ni nekdo neco nastavi (mam ji) ... v dnesni dobe kdy se WB lambdy a kontrolery k nim daji koupit za par supu to fakt nema vyznam. s budikem na riditkach se da doladit karbce i v zatezi, ne jen na volnobeh jako s tou svickou...

KaN sání nové trysky

28.5.2018 v 16:43 | Nahoru | #24
Ahoj, opět vám moc děkuji za další informace díky kterým si pomalu ale velice pečlivě skládám ten bordel co jsem v hlavě měl.
O víkendu jsem opět laboroval s tryskama a abych vám více přiblížil jak se motor chová natočil jsem vám video. snažil jsem se zaznamenat pohyb rukojeti plynu a reakce na otáčkách, s tím že to snad i uslyšíte. video zobrazuje reakci na plyn v celkem reálném čase, ty prodlevy a skoky v otáčkách jsou opravdu takhle jak je na videu.

to že to na konci uplně zdechne to je tím že došel benzín. měl jsem vypnutý přívod. ale do té doby se to chovalo tak jako se zapnutým.
jinak jsem si začal psát přesně jak vypadá svíčka po cca 5 km zajíždění a vytáčení motorky. Tak to vám sem hodím taky.
vždy je to ta main jet (menší tryska) a secundary jet( vedlejší hlavní) do které vede jehla. a pocitový stav jak motorka za jízdy plynule přechází v různých fázích otáček až do maxima.
72/126 _ svíčka bílá a motor pekelně horkej, vařící bylo i víko spojky, a víko magneta. prostě celej motor byl rozžhaven. pocit z vytáčení 4/10
78/126_ svíčka stále bílá pocit z vytáčení 6/10 - byl jsem překvapen že motorka opoznání lépe chodila do vyšších otáček když jsem vymněnil jen tu menší trysku.
78/142 - svíčka stále bílá ale už jen tak 80% než před tím. pocit z vytočení 7/10 - řekl jsem si že tam jebnu takhle velkou trysku a uvidim co to udělá. Ale rozdíl nebyl zas tak markantní oproti té 126.
Nechal jsem to pak bublat na volnoběh a potom znova koukl na svíčku a byla krásně do hněda. Což chápu že vypovídá o tom že volnoběžná směs je v pohodě.
hodím vám sem to zapojení těch karburátoru. Ty KN kové filtry jsou přesně na ten muj stroj a karbec. a to zůžení tam vůbec není, to jsem už řešil při koupi toho filtru aby to nebyla nějaká čína co mi pak zacpe ty průchodky. Ale samozřejmě zkusím to projet i bez těch filtrů, aby se to vyloučilo i prakticky.



Naposledy editováno 28.05.2018 16:59:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KaN sání nové trysky

28.5.2018 v 16:52 | Nahoru | #25
sery.> čoveče já se obávám, že pod tím špuntem nic není. I když mi přišla Repas sada, tak tam byla jen main jet a secundary jet ale ta volnoběžná ne-e. Ale nechci kecat takže to zítra rozeberu a podívám se do toho. mě připadá jako by ta menší tryska udržovala volnoběh, ale k tomu ještě pomáhala té větší trysce ve vyšších otáčkách. Ale je to jen dojem. Jen spekulace. Určitě to rozeberu a napíšu jak to uvnitř je. Dodám i foto. Prozatím díky za reakce

(reakce na) KaN sání nové trysky

28.5.2018 v 16:54 | Nahoru | #26
Kratzmar1> Já ti děkuju že nad tím přemýšlíš. Alespoň jsou to konstruktivní názory Díky

Naposledy editováno 28.05.2018 16:54:48

(reakce na) KaN sání nové trysky

28.5.2018 v 16:55 | Nahoru | #27
Davecherokee> Díky za reakci. Zítra vyfotím a pošlu.

KaN sání nové trysky

28.5.2018 v 17:00 | Nahoru | #28
Zkus to bez secondary jet, aktuálně 142 - vyšroubuj ji pryč. Až do 1/4 plynu bys neměl poznat, že tam není, tak moc to škrtí jehla v emulzní trubici.Pokud už nemáš možnost zvětšit Primary jet (78), musí jít aspoň jehla výš (to už budeš zkoušet s tryskou).
Mrkni taky sem - https://www.motorkari.cz/tema/?t=204553
a pro inspiraci návod pro ladění HD / Mikuni - http://www.rolf-grauer.de/hs40_manual.pdf

1 reakcí na tento příspěvek KaN sání nové trysky

28.5.2018 v 17:00 | Nahoru | #29
Možná se ptám blbě, ale máš dobře složený rozvody? Nejsi o zub vedle? Jinak takhle se mi nechovala při žádných tryskách. Vždy to šlo na volnoběch vytočit. Co jednotka, cívka, snímač otáček,to je OK? Kdybys byl blíž tak mám jednotku i cívku doma (včetně kompletního motoru s karburátorem)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KaN sání nové trysky

28.5.2018 v 17:18 | Nahoru | #30

Pajis-akj píše: sery.> čoveče já se obávám, že pod tím špuntem nic není. I když mi přišla Repas sada, tak tam byla jen main jet a secundary jet ale ta volnoběžná ne-e. Ale nechci kecat takže to zítra rozeberu a podívám se do toho. mě připadá jako by ta menší tryska udržovala volnoběh, ale k tomu ještě pomáhala té větší trysce ve vyšších otáčkách. Ale je to jen dojem. Jen spekulace. Určitě to rozeberu a napíšu jak to uvnitř je. Dodám i foto. Prozatím díky za reakce


Pod tím špuntem má být tryska, sám jsem ji měnil. Mám sice novější verzi karbce, ale kromě plováku by se neměl lišit. Podívej se tady:https://www.prutser.be/nighthawk/fuel-supply-and-carburation.html
Existuje i verze s pevně danou volnoběžnou tryskou VB31B, možní ji máš ty, každopádně vyčistit.

Naposledy editováno 28.05.2018 17:43:26
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zadní tlumiče YSS svar - vydrží Honda CM 400T 8632 6 14.12.2019 v 08:47 8632
Múže to být investice [1, 2] Honda CM 400T VlaHa 37 27.11.2019 v 17:14 Davecherokee
Honda cm400t -divný zvuk [1, 2] Honda CM 400T Levap-honda 33 27.11.2015 v 08:08 Baránek
Teflonové pouzdra Honda CM 400T BizonJawa 1 26.4.2015 v 17:43 _unq_


TOPlist