mám čínskej karbec naraku racing V.2 30mm, kterej, jak píše prodejce, disponuje nákou powerjet tryskou či co. Mám to na 4T. Nemontoval sem to já, takže vim vlastně kulový, co tam mám. Jak powerjet poznám?
Je to kopie keihinu PWK.
Chtěl sem kupovat průhledný plovákový komory kvůli diagnostice možnýho problému, ale mívaj je rozdělený na power-jet a bez power-jet (průhledný plovákový komory jsou na OKO karbecy, který jsou taky kopie PWKček, tož by mohly bejt totožný i s tim mym).
Taky sem se dočet, že power jet na 4t je k ničemu, ale ani nevim proč. Informace mně asi nějak obtejkaj...
v principu tryska navic ktera tam pro vic otevrenej plyn leje palivo navic, 4takt tohle nepotrebuje... lejt tam palivo jen tak je k nicemu...
Naposledy editováno 03.05.2018 18:31:20
píšou pro 2t i 4t.
Marně hledám manuály k tomu. Ta power jet by měla bejt asi teda na konci hadice co vede vod komory k přírubě (blíž k filtru)? Tam se dá v pohodě bloknout, jestli je to žádoucí...
Ale proč to řešim je spíš to, že by se mi líbilo mít průhledný komory abych viděl hladinu. Mám pocit že jeden karbec se plní pěkně a druhej ne...
Na trhu jsou dva typy komor:
https://www.ebay.com...zHxRUVB-&vxp=mtr
a
https://www.ebay.com...T6Va2yrw&vxp=mtr
Nevidim v nich žádnej rozdíl, ale obrázky můžou bejt ilustrativní.
pokud te zajima hladina, tak muzes dat misto te hadicky co jde do powerjetu hadicku pruhlednou (nezapojovat ji do powerjetu, jen sledovat hladinu) a v te uvidis jak vysoko je...
rozdil mezi tema plovakovkama bude prave nejspis jen v tom vyusteni u dna pro tu hadicku powerjetu... mozna ho jedna z nich mit nebude, ikdyz na ilustracnim foto maji to vyusteni obe.