globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlost náklonu
21.4.2018 v 03:01
Zdravím kamarádi přišel jsem konečně na svojí chybu a jsou zatáčky co se týče "jízdy na koleno". Mám problém se samostatným nakláněním motorky, aspoň si to teda myslím Můj postup zatáčky : tělo, brzda, náklon, plyn. Problém je u mě ale v samostatným náklonu a rád bych se zde tedy zeptal na pár rad Měla by se podle vás motorka naklonit do zatáčky rychle? Nejspíš to bude mým strachem, ale začínám zatáčku brzo a tak pomalu nakláním motorku poměrně velkou část zatáčky. Viděl jsem ale u většiny jezdců spíš, že do zatáčky jdou později a motorku rychle "shodí" do náklonu. Zde je pravděpodobně můj problém. Mám pravděpodobně strach z toho vyvinout na řídítka takovej tlak, aby se motorka do náklonu položila rychle. Proto radši vždy volím pomalu naklánět motorku do zatáčky. Výsledek je ale takovej, že s mým SVčkem jako dvouválem ztratím drtivou většinu rychlosti v zatáčce kvůli brždění motoru. Rád bych, aby mi někdo aspoň trošku popsal a přiblížil "sílu tlaku", jaká je potřeba vyvinout. Pár lidí,kterých jsem se ptal to doslova popisují jako rychle trhnutí řídítkama, ale to mi nepřijde správně. Díky za případné rady kluci

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

9.5.2018 v 00:56 | Nahoru | #1
kerut: ..to je u kazdeho "nej" v oboru, u zavodnich motorek je to "par" koni navic, u zavodnich kol je to "par" gramu mene... ostatne moje kolo uz k tomu "ctvrtmici" nema daleko a je jeste celkem tuctovka...

porad se motam kolem 100kg... mam tezky kosti ... no dobre, tretinu jsem prehnal, ale skoro na polovine profici budou...

ad trail, proc ne, mam i naky kola navic, muzem to vzit jako studium rozdilu, velikosti ramu, pouzitejch materialu, prumeru kol a stylu jizdy - vysedani na jednu nebo druhou stranu :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

9.5.2018 v 01:38 | Nahoru | #2
assassin> nj, ale jen ten dvoucestnej tlumic cos mi ukazoval je dle meho soudu (navrhove,konstrukcne) mnohem dal/drazsi nez snad cokoliv co je na karbonovy silnicce, dyt ty pevny kola jsou faaakt jednouchy,neblbni.. k tomu je na tom tvym stroji jeste kinematika toho ramu(pruzeni) to je navrhove slozitej celek + predni vidle.. no a az zbytek (monokok, materialy, obrabeni,loziska) je +- stejnej(OK, podobnej), ..takze bud by to tvy kolo melo stat (teoreticky) alespon 3x tolik, nebo jsou ty ziletky o minimalne pulku ceny prestreleny

hele mozna kolumbijsky vrchari maj kolem 60kg,.. Sagan ma +- to samy co ja (kolem 70), a treba Greipl nebo Eisel musej mit tutove k 80kg, vzdyt jsou mezi nima v pelotonu jak obri ..spocti si BMI, budes max na horni strane prumeru.. bud v klidu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist