globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak přijít o motorku
10.4.2018 v 20:22
Dobrý den všem,
toto píšu pro všechny důvěřivce jako jsem já ,aby si dali pozor jak při koupi nebo prodeji svého miláčka a vše si řádně prohlídli.
Přišel čas abych si pořídil větší a silnější motorku, tak jsem se rozhodl prodat svého mazlíka Aprilii Pegaso 650. Motorku jsem po celou dobu opečovával a dával jsem jí to co potřebuje. Nikdy mě nikde nenechala a tak jsem to taky psal v inzerátu.
Přihlásil se chlápek že si pro motorku přijede, Ok přijeďte slovo dalo slovo a chlápek přijel ke garáži. Provedli jsme testovací jízdu, vše jsem mu řádně vysvětlil a ukázal. Podepsala se smlouva, domluvila se sleva, přepsala se motorka na úřadě a chlápek odjel. No a pak to začalo za necelé 2 hodiny volal a že si mám pro motorku přijet na dálnici k Ústí nad Labem že je zadřená a odstupuje od smlouvy. No nejsem žádnej blbec abych hned na to skočil a povídám že ráno je moudřejší večera a ať zavolá ráno. Asi nebudu rozepisovat jakou jsem měl noc. Druhý den ráno opět od kupujícího telefonát, já však připraven a ozbrojen radama jsem zaůtočil. Hurá říkám dal pokoj nojono jenže pokoj před bouří, chlap zavolal zpátky a povídá motorku si odvezete na svoje náklady a mě zaplatíte všechno. Mám důkaz že jste stočil kilometry, kurňa jsem zezelenal jak brčálník a řvu co jsem stočil já poctivej blbec. Tak jsem mazal si všechno zjistit od roku dovozu do Čech a nestačil jsem se divit. Motorka měla při dovozu na tachometru 78900km
když jsem jí kupoval v roce 2014 měla na tachometru 20000km. No a jsem v prdeli, motorka zadřená v Ústí a ještě všechno zaplatím. Příště radši každou motorku co budu vlastnit dojedu do mrtě a dám do šrotu. Proto si radši každej zkontrolujte co kupujete nebo prodáváte ať nečumíte jak telata na nová vrata.

1 reakcí na tento příspěvek Jak přijít o motorku

16.4.2018 v 10:40 | Nahoru | #1
Kdoví co to bylo za člověka (ten kupec), člověk mu do hlavy nevidí. Klidně to mohl být člověk, který technické stránce motorky vůbec nerozumí, za jízdy (nebo při odjezdu) zapomněl vypnout sytič a vůbec mu to nemuselo přijít divné (už jsem takové experty zažil). A jak už tu psal Tomino_ZR-7 - klidně se mu mohl seknout plovák v karburátoru nebo stačí, když je u toho jehlového ventilu v karbecu zteřelý o-kroužek, zapomene vypnout přívod benzínu a hned je motor plný (taky se mi stalo a stačí tomu ani ne 2 hodiny). S tím sytičem by to také vysvětlovalo i to, že měl tu zvýšenou spotřebu, jak podotkl sám prodávající. Takže ve výsledku ten motor nemusel být vůbec ve stavu "před smrtí".
Teď už je asi zbytečné řešit co bylo, spíš bych se zaměřil na to, co bude. Já na místě majitele bych sehnal nějaký jetý motor, zprovoznil to, důkladně všechno zkontroloval a znovu to hodil na inzerci, přičemž bych si tu smlouvu opravil tak, jak má být. Jak sám píše, je to holt užitečná zkušenost do budoucna.
Mě samotného taky nenapadlo při koupi zjišťovat historii VINu, možná bych se sám nestačil divit, ale stejně tak bych mohl zjistit, že jsem měl štěstí na slušný kus. Každopádně podle celkového stavu musí jít jednoznačně poznat, jestli má nalítané 20 nebo 70 tisíc, což už tu možná taky někdo psal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přijít o motorku

16.4.2018 v 21:22 | Nahoru | #2

MEK0TA píše: Kdoví co to bylo za člověka (ten kupec), člověk mu do hlavy nevidí. Klidně to mohl být člověk, který technické stránce motorky vůbec nerozumí, za jízdy (nebo při odjezdu) zapomněl vypnout sytič a vůbec mu to nemuselo přijít divné (už jsem takové experty zažil). A jak už tu psal Tomino_ZR-7 - klidně se mu mohl seknout plovák v karburátoru nebo stačí, když je u toho jehlového ventilu v karbecu zteřelý o-kroužek, zapomene vypnout přívod benzínu a hned je motor plný (taky se mi stalo a stačí tomu ani ne 2 hodiny). S tím sytičem by to také vysvětlovalo i to, že měl tu zvýšenou spotřebu, jak podotkl sám prodávající. Takže ve výsledku ten motor nemusel být vůbec ve stavu "před smrtí".
Teď už je asi zbytečné řešit co bylo, spíš bych se zaměřil na to, co bude. Já na místě majitele bych sehnal nějaký jetý motor, zprovoznil to, důkladně všechno zkontroloval a znovu to hodil na inzerci, přičemž bych si tu smlouvu opravil tak, jak má být. Jak sám píše, je to holt užitečná zkušenost do budoucna.
Mě samotného taky nenapadlo při koupi zjišťovat historii VINu, možná bych se sám nestačil divit, ale stejně tak bych mohl zjistit, že jsem měl štěstí na slušný kus. Každopádně podle celkového stavu musí jít jednoznačně poznat, jestli má nalítané 20 nebo 70 tisíc, což už tu možná taky někdo psal.



Tak me jeste nikdo nikdy neposekal (klepu to), ale vzdy pred kpupi auta nebo motorky si beru VIN kde si u vyrobce nechavam zjistit info a pripadne z cebie za ten poplatek 299,- info o km apod, .... nez koupit zajice v pytli.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr levnější motorky [1, 2, 3] Aprilia Pegaso 650 ferokulda 67 26.3.2024 v 06:45 bazin.
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... Slezy28 37 20.3.2024 v 17:19 Demonient
Žárovka Aprilia Pegaso 650 Hondapcx125 6 3.3.2024 v 15:37 kokoška.
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
(Vyřešeno) Seznam náhradních dílů a... Aprilia Pegaso 650 arky 4 3.11.2023 v 00:41 arky


TOPlist