globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sání VS výfuk
 
29.2.2008 v 14:18
citace: "Stará pravda je, že čím víc směsi přes motor přesaješ, tím víc dostaneš koní. Jak palivu někde něco brání, jdou koně do háje na pastvu a ty je nepřemluvíš ani tou nejsladší prosbou."

Podle tohoto by se měl zároveň s filtrem měnit i lauf. Co se stane ovšem když zvýšíme sání (výměna origo fitru za KN) a lauf zůstane stejný. Přijde se o poklidný spodek či se objeví jiné neduhy?
Co na to ladiči?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sání VS výfuk

5.3.2008 v 21:20 | Nahoru | #1
Zdravím pánové... nejsem žádnej ladič, ani nemám 170-ti koňovou moto, ale mám dotaz... Chtěl bych vyměnit orig. výfuk za laděný, z důvodu jiného a lepšího zvuku dvouválce. Můj dotaz je : musím dát nechet přetryskovat karburátory, když na moto dám laďák a nechám tam orig. papír. vzducháč. Nebo jen kvůli leďáku musím dát KN vzducháč, přetryskovat karbece a zaject na brzdu? Je to asi hloupej dotaz, ale jen kvůli laďáku..? Nemyslím si, že by mě tam měl laděný výfuk udělat výkonovou díru, nee? Předem díky za poznatky a rady...

(reakce na) Sání VS výfuk

5.3.2008 v 21:25 | Nahoru | #2
omlouvám se je to Honda CBF 500
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist