Téma: Sání VS výfuk
 
29.2.2008 v 14:18
citace: "Stará pravda je, že čím víc směsi přes motor přesaješ, tím víc dostaneš koní. Jak palivu někde něco brání, jdou koně do háje na pastvu a ty je nepřemluvíš ani tou nejsladší prosbou."

Podle tohoto by se měl zároveň s filtrem měnit i lauf. Co se stane ovšem když zvýšíme sání (výměna origo fitru za KN) a lauf zůstane stejný. Přijde se o poklidný spodek či se objeví jiné neduhy?
Co na to ladiči?

1 reakcí na tento příspěvek Sání VS výfuk

29.2.2008 v 18:22 | Nahoru | #1
Já věděl, proč tady o tom rozpoutat diskuzi. Díky za vyčerpávající informace (2 assassin)
Každý totiž honí koně, ale stará pravda je, že objem ničím nenahradíš.
U těchto silných strojů není potřeba navyšovat koně, protože v důsledku je to hlavně o rukách.
S laďákem se mi prostě jezdí líp a není to jen placebo efekt. Nutí mě to držet v otáčkách, protože to krásně zpívá.

Taky jsem dnes koukal na akrapa a ten konkrétně na Blada nepočítá vůbec s přívěrama. Je to jen mezisvod s koncovkou. Lambda zůstává na místě.
http://www.akrapovic...or-exhaust/?puid=365

(reakce na) Sání VS výfuk

29.2.2008 v 19:24 | Nahoru | #2
mrugis> ty vo...,tak tos objevil Ameriku,jinak jestli civilně jezdíš a držíš Blada v opt.otáčkách tak klobouk dolů.Kolik máš ještě bodů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist