Speedy Přidat reklamu

Téma: Capouš nechce startovat za studena.
Zdravím všechny Caponorďáky.Potřeboval bych poradit.Můj Capoš nechce za studena startovat.Baterku mám novou a motor by měl být seřízený.Když ho chci nastartovat studený,tak se starter sotva točí,připadá mi,že má malé otáčky.Napoprve nikdy nechytne.Když to zkusím podruhé,tak zapíská palivové čerpadlo a většinou to chytne, ale někdy až napotřetí..Když je motor zahřátý,tak stačí jen cvrnknout a motor hned naskočí.Na jaře to bylo ještě v pohodě,ale během roku to najednou začalo takhle blbnout.Vím,že mám špatný alternátor,ale nejde to nastartovat ani když mám baterku na nabíječce.Co to může dělat?Mám podezření na starter,ale když to za tepla chytne, tak nevím.Děkuju předem za radu.

Capouš nechce startovat za studena.

10.12.2017 v 23:10 | Nahoru | #1
Tipoval bych buď baterku (k nastartování studenýho a ztuhlýho motoru nemá už dostatečnou kapacitu, a nějaký 3A z nabíječky při startu nic nezmůžou), nebo uhlíky v startéru (ohřátej motor klade menší odpor, proto s ním pohne snáz, než se studeným). Doporučil bych změřit baterku zátěžákem, změřit dobíjení, zkontrolovat ukostření a když vše ok, tak ten startér.

1 reakcí na tento příspěvek Capouš nechce startovat za studena.

10.12.2017 v 23:25 | Nahoru | #2
Baterku máš novou (napoprvé jsem to přehlíd) tak to měření tím zátěžákem vypust- i když i nová aku může být hyn. Ale na to dobíjení, ukostření a uhlíky startéru bych se určitě podíval. Ještě mě napadlo- nemáš tam nějakej černej odběr, co ti tu baterku po delším stání vymlaskne (nějaký dodatečně montovaný vyhřívání, voltmetr, gipro apod)?

Capouš nechce startovat za studena.

Skvělá odpověď, děkuji! 11.12.2017 v 10:46 | Nahoru | #3
Zdar
Měl jsem podobný problém
Po vyloučení startovacího relé jsem zjistil že připojení plusu na starter je na šrot.

Startér po rozebrání čistej .
A teď je klid

Naposledy editováno 11.12.2017 10:50:06

(reakce na) Capouš nechce startovat za studena.

12.12.2017 v 19:23 | Nahoru | #4
Romans512> Dík za radu.Mám tam dodatečně namontovaný vyhřívání rukojetí,ale to by snad nemělo nic žrát,když je vypnutý.Mám tam i ukazatel zařazenýho kvaltu od Gipra,ale to snad taky nic nežere.

1 reakcí na tento příspěvek Capouš nechce startovat za studena.

13.12.2017 v 14:17 | Nahoru | #5
Viděl bych to na špatnou baterií

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Capouš nechce startovat za studena.

16.12.2017 v 18:20 | Nahoru | #6
dakarista> Baterka je na jaře kupovaná a nechal jsem si ji změřit a je O.K..

(reakce na) Capouš nechce startovat za studena.

17.12.2017 v 08:30 | Nahoru | #7
hLEMMYžď> a jaky máš typ? Některé to nedokážou utáhnout i když je to psané jako náhrada

Capouš nechce startovat za studena.

17.12.2017 v 12:30 | Nahoru | #8
Pokud máš multimetr, zkus ještě při vypnutém klíčku změřit klidový odběr z aku. Odpoj + pól a mezi kontakt baterky a svorku na kabelu připoj multimetr nastavený na měření proudu. Odběr (při vypnutém klíčku a všech spotřebičích) by měl být v řádech mA, maximálně jednotek Ampér- čím míň, tím líp. Pokud to bude víc, je něco špatně a je třeba jednotlivé spotřebiče postupně odpojovat a "žrouta" najít.

Capouš nechce startovat za studena.

18.12.2017 v 18:55 | Nahoru | #9
U Caponorda nemůže být při vypnutém klíčku odběr žádný natož v jednotkách Ampér.

Capouš nechce startovat za studena.

18.12.2017 v 21:26 | Nahoru | #10
krizik1>Ok. S těma A jsem možná trochu přestřelil. Ale ty mA tam určitě budou. Úplně nulovej odběr je nesmysl. Máš tam paměť budíků, hodiny, nějakou ECU u novějších moto, + nějaký ty vedlejší pičičandičky, který můžou bejt kdovíjak, kdovíkde a kdovíkým pozpřipojovaný. Takže odběr tam určitě je i s vypnutou spínačkou. Proto jsem se ho ptal, co tam všechno má a nabádal ho, ať to změří.

Capouš nechce startovat za studena.

27.12.2017 v 20:43 | Nahoru | #11
Baterka má mít startovací proud min.200A.Jestli máš slabší tak vyměnit.Ještě to dělá taky startovací relé.

1 reakcí na tento příspěvek Capouš nechce startovat za studena.

1.1.2018 v 21:36 | Nahoru | #12
Ahoj, mě to dělalo to samý, a byla špatná kostra na motoru. Vztekal jsem se s tím docela dlouho, než jsem na to přišel
je umístěna na předním válci z levé strany ( je na ní krásně vidět )

(reakce na) Capouš nechce startovat za studena.

8.1.2018 v 20:15 | Nahoru | #13
zbynek2006> Díky všem za náměty.Baterkou by to nemělo být.Jednak je nová a nejde to nastartovat ani když je napojená na nabíječku.Momentálně na to nemám čas,takže jsem ji dal na udržovací nabíječku a motorka je pod plachtou.Čeká mě taky vymontování alternátoru a jeho oprava,nejde jedna fáze.Svezení ja na kapoušovi fakt dobrý,ale musí fungovat.Zatím do něj pořád seru prachy a něco opravuju.Jenže u litrového V stroma to bylo úplně stejný,taky se pořád něco sralo.Docela rád vzpomínám na sůzu DRerko.Byl to tak trochu kostitřas,ale chytnul jsem dobrej kousek a náklady byly minimální.Až se dám do opravy kapouše,tak budu informovat,jak to dopadlo.

Capouš nechce startovat za studena.

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2018 v 07:33 | Nahoru | #14
skus rozobrat starter,na rsv som mal odlepeny magnet a otacky pri starte tiez biedne aj cez 2baterky a studena ani fras nastartovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia etv caponord Aprilia ETV 1000 Caponord Rasovina 15 11.5.2018 v 20:05 Rasovina
Shinko Adventure Trail 804/805 Aprilia ETV 1000 Caponord jasp 13 24.4.2018 v 10:02 jasp
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 48 1.4.2018 v 14:23 nemamnik
teplota caponord Aprilia ETV 1000 Caponord Rabuloh 20 7.1.2018 v 09:14 soccer
Aprilia ETV 1000 Capanord - spotřeba Aprilia ETV 1000 Caponord Kardis 5 14.12.2017 v 12:54 sseba1


motozem_rsa_kveten
Objednat reklamu
TOPlist