Nejvíc se prodává kategorie Naked (cca 30.000 z celkových 80.000 velkých motorek).
Možná to bude i tím, že jezdit rychle se přestává vyplácet - kapoty nejsou v módě, prodáno celkem pouze 4200 kousků.
Do první stovky se dostaly všechny modely s prodejem přes 200 kusů - tedy žádná MV Agusta.
Každá země má svoje specifika a Itálie má svoji fuoristradu - a velká Endura vévodí, s BMW v čele. V Mnichově si mnou ruce, protože v Itálii prodávají ze všech nejvíc:
Yamaha vsadila na Naked. Nejvíc se prodává rozporuplný Tracer 900, krotit vrozenou nestabilitu Italové nejspíš milují. Sportovních R1 se prodalo desetkrát míň.
Kdyby Honda neměla Afriku (doplněno: a NC), neměla by prakticky čím zaujmout. CBR1000RR opět na chvostu.
Ducati taky neprodává málo. V módě je Scrambler, kapoty nikoho neberou
Kawasaki je úspěšná díky modelům Z a Versys. Úspěch v mistrovstvi světa superbike tomu jistě pomohl, samotná ZX-10RR se ovšem do Top100 nedostala.
Následuje směsice KTM
S odstupem pak Triumph, Suzuki a Harley
Zbývají ostatní italské značky. Aprilia nemá čím by zaujala a MV je, zdá se, v úplné nemilosti, ani jeden model v Top100.
Naposledy editováno 07.12.2017 00:00:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik se prodá motorek v Itálii?
Ten francouzský seznam není s italským kompatibilní, Italové počítají skútry jinde. Takže u frantíků jsou opravdové motorky až na 3.,4.. a 7. místě. A těch 12000GS/Adventure se ve Francii prodalo polovinu v porovnání s Itálií.
Naposledy editováno 06.12.2017 12:20:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik se prodá motorek v Itálii?
Jasný že ta francouzská tabulka je se skutry. Kdyby byla se skutry ta italská tak tam ta Honda v součtu drti zbytek.
No a nedá se nic delat, bude třeba napsat italským motorkarum a hlavně statistikum, co je počítáno k motorkam a že to stanovila nejvyšší rada českých motorkaru, tudíž to platí