paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč nedavat pionyra do servisu
2.12.2017 v 17:24
Chtěl bych se s vámi podělit o příhodu mého kamaráda. Začal o to tak že mi napsal sms jestli nevím jak spravit řazení,po krátkém vysvětlování mi odpověděl že to dá do servisu . Jelikož bydlí daleko. Po zhruba půlroce přijeli na chatu a ptám se jak dopadl pincek . No nadával že ho to vyšlo na 8000 a pionyr stejně nejede .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

11.12.2017 v 16:51 | Nahoru | #1

PetrXX píše: No ty stary zlaty osmivalce jsou tak easy, ze poradne je umi v CR jen par lidi o napechovani elektronikou asi ani nemluvit... tohle "dedek" neudela ani omylem, i blby odvzdusneni brzd jedine s diagnostikou



to uz jsi u moc novejch stroju :) ale deda mel t87 s motorem z t603 a na 8 to moc dlouho nejelo, interval kdy se v tom vrtal byl docela kratkej...

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

11.12.2017 v 17:01 | Nahoru | #2
assassin> no jo, ale kolik ryze mechanickych V8 ti dnes na dilne pristane? :)
Si pamatuju moje stary jednickovy scirocco, elektrika prakticky zadna, vsechno mechanika :) paradni auto, rad na nej vzpominam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

12.12.2017 v 12:55 | Nahoru | #3

assassin píše: to uz jsi u moc novejch stroju :) ale deda mel t87 s motorem z t603 a na 8 to moc dlouho nejelo, interval kdy se v tom vrtal byl docela kratkej...


Tato diskuse se - jak koukám, vzdálila původnímu tématu. Mám Jawu 05, Jawu 20 a v servisu byly. Obě. Máme tady motoservis, zabývající se pouze malými motocykly. Babetty, pionýry, Simsony, Betky...majitel dělá poctivě, kvalitně, není drahý. Uživí se, má v dílně i 15 strojů v pořadí. A lidi mají zájem.
Mám Škodu 120. Najeto dost přes 200 tisíc, rozvody původní. Motor jede a jede. Spolehlivost sama. Kolegova Fabia HTP 60 tisíc km. A na GO. Rozvody KO. Tak nevím...
A k Tvému příspěvku. S Tatrou 603 jsem najezdil dost kilometrů. Na 8 válců jede opravdu jen chvíli. Třeba 1000 kilometrů. Potom odejde svíčka. Nebo ventil. Nebo něco jiného. Před asi 10 lety jsem jel po dálnici Brno - Praha. Z Brna jsem jel na 8 válců, v cíli fungovalo jen šest. Spotřeba 18 litrů na sto km. Kdo má Tatru 87 nebo 603 jako výletní vůz, proč ne ? My jí ale měli v rodině ( bratr , strojař ) jako auto k běžnému ježdění. A to je hodina jízdy - hodina práce na autě.

Naposledy editováno 12.12.2017 12:55:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 Dony69 13 13.6.2024 v 11:04 HonzaH08
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr Mety21 7 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 2 27.4.2024 v 17:22 Frantas


TOPlist