Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Cau, mám boxera ,oleje a filtry si měním sám,ale po 20.000km bych měl jít na seřízení ventilů.Nic neklepe, nezvoní a tím pádem se mi tam nechce, aby to pak po odborném zásahu odborníků všechno nezačalo.Má s tím někdo zkušenosti jestli je to nutný???
Dík
hele co se nastavuje na risku? Tje timing , to je něco jinýho ,ale na seřízení sacích a výfukových má být co ? F ? Já to na Hondě udělal dokonce tak , že sem nic nenastavoval , prostě sem našel v protilehné pozici vačky nejnižší polohu , změřil , seřídil. Ta stejná vůle tam byla stejně nejmín při protáčení o 180 °. Mohlo se při takovýmhle seřízení něco zanedbat ?
Venda> ja serizoval podle rysky T bylo to tak v manualu, nejdriv jsem zmeril jednu "sadu" ventilu a pri otoceni o otacku pak ty zbyle ... jinak timing=casovani, tudiz casovani ventilu?? jen tipuju