bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Legalizace přestavby na Caferacer
 
14.11.2017 v 12:16
Ahoj,
uvažuji o přestavbě VX800 na caferacer. Celá přestavba spočívá v odstranění plastů, zkrácení podsedlového rámu pro jednomístné sedlo, použití jiných nižších řidítek a dále pak jiné homologované blinkry, přední světlo.

Do větších konstrukčních zásahů se vrhnout nechceme.
Jak je to s STK ? Lze tohle udělat legálně aby motorka byla po přestavbě normálně provozovatelná ?

1 reakcí na tento příspěvek Legalizace přestavby na Caferacer

14.11.2017 v 12:25 | Nahoru | #1
Caferacery uz jsou out, ted jsou in scramblery, tak si to jeste rozmysli

1 reakcí na tento příspěvek Legalizace přestavby na Caferacer

14.11.2017 v 16:20 | Nahoru | #2
Šmarja, není to tady furt dokola????

Legalizace přestavby na Caferacer

14.11.2017 v 17:57 | Nahoru | #3
jo,to bude v pohodě,uřežeš kus rámu,z motorky otypované pro dva sundáš zadní stupačky,zkrátíš sedlo,nějaký ten jiný blatníček,řídítka,světla.......,nechápu,proč by se to technikovi na STK nemělo líbit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

14.11.2017 v 18:11 | Nahoru | #4

PlusOne píše: Šmarja, není to tady furt dokola????


Ano, taky si říkám...
K dotazu - pokud máš v TP uvedeno, že je motorka pro 2 osoby, tak ti to bez sedáku pro 2 a zadních stupaček neprojde. A pokud jo, tak ne na dlouho.

Naposledy editováno 14.11.2017 18:14:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

14.11.2017 v 18:44 | Nahoru | #5

MEK0TA píše: Ano, taky si říkám...
K dotazu - pokud máš v TP uvedeno, že je motorka pro 2 osoby, tak ti to bez sedáku pro 2 a zadních stupaček neprojde. A pokud jo, tak ne na dlouho.



To mě nenapadlo, to je dobré. Takže v případě zachování dvou párů stupaček a ponechání délky sedla tak aby vypadalo pro dva by problém vyřešilo
Napadá mě teda že celkově by měly parametry motorky odpovídat tomu co je v papírech (počet osob atd) řidítka, světla a plasty ale TP nijak odlišeny nejsou, tímto směrem se dá pracovat v případě že budu používat pouze homologované prvky.

Legalizace přestavby na Caferacer

14.11.2017 v 18:47 | Nahoru | #6
Já bych to udělal a šel rovnou na STK no a uvidí se

(reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

15.11.2017 v 10:59 | Nahoru | #7

Redguy píše: Caferacery uz jsou out, ted jsou in scramblery, tak si to jeste rozmysli



presne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

16.11.2017 v 10:38 | Nahoru | #8

Neronis píše: To mě nenapadlo, to je dobré. Takže v případě zachování dvou párů stupaček a ponechání délky sedla tak aby vypadalo pro dva by problém vyřešilo
Napadá mě teda že celkově by měly parametry motorky odpovídat tomu co je v papírech (počet osob atd) řidítka, světla a plasty ale TP nijak odlišeny nejsou, tímto směrem se dá pracovat v případě že budu používat pouze homologované prvky.



No ale pokud treba mas kapotaz v TP a v realu nikoli, zrejme ti to taky neprojde - tohle mi tvrdil technik na STK. A taky uz jsem zazil, ze mi premeroval na motorce dylku, sirku i vysku. Homologace dilu je dulezita, ale nektery dily jsou homologovany ve vztahu ke konkretnimu typu vozidla. Stejne jako predepsanej pocet, umisteni atp.

Naposledy editováno 16.11.2017 10:41:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

16.11.2017 v 14:19 | Nahoru | #9

Piwell píše: No ale pokud treba mas kapotaz v TP a v realu nikoli, zrejme ti to taky neprojde - tohle mi tvrdil technik na STK. A taky uz jsem zazil, ze mi premeroval na motorce dylku, sirku i vysku. Homologace dilu je dulezita, ale nektery dily jsou homologovany ve vztahu ke konkretnimu typu vozidla. Stejne jako predepsanej pocet, umisteni atp.


To je taky pravda, ale VX800 nemá kapoty, takže teoreticky se tím nemusí zatěžovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

16.11.2017 v 17:23 | Nahoru | #10
MEK0TA> mám na Speed Triplu v techničáku 2 osoby. Místo zadní sedačky mám origo krovku a zadní stupačky sundané. STK v pohodě již 2x.....

(reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

16.11.2017 v 17:58 | Nahoru | #11

MEK0TA píše: To je taky pravda, ale VX800 nemá kapoty, takže teoreticky se tím nemusí zatěžovat.



Jasně, u VX800 tohle řešit nemusí, myslel jsem to obecně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

16.11.2017 v 18:29 | Nahoru | #12

Marťan81 píše: MEK0TA> mám na Speed Triplu v techničáku 2 osoby. Místo zadní sedačky mám origo krovku a zadní stupačky sundané. STK v pohodě již 2x.....


Tak jasně že to může projít, ale nespoléhal bych na to.

1 reakcí na tento příspěvek Legalizace přestavby na Caferacer

16.11.2017 v 19:25 | Nahoru | #13
tak ono je jedna věc nasadit krovku a odšroubovat stupačky a druhá věc je uříznout podsedlovku,místo sedla bonbón a držáky na stupačky pryč.

kdyby měli lidi rozum a dělali to s mírou,tak se nemusel řešit lov na laďáky,nehomo doplňky a úpravy............

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

16.11.2017 v 23:51 | Nahoru | #14
Dolph-cz> motorky byly urednikovi z ministerstva ukradene, chteli tim resit auta...motorky se s tim bohuzel zklouzly no...

(reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

17.11.2017 v 08:56 | Nahoru | #15
Neronis> udělej přestavbu kterou případně múžeš dát do původního stavu , máš stk které najdou problém kde není a někde to zas tak nevadí,
příklad musel jsem předělat výfuky, za dva roky zas zrcátka a ted jim vadili předkopy,

tak jezdím na jiné stk,

v americe žije tři prdele lidí, co to je stk neznají a ničemu to nevadí, v české republice se pořád něco hledá jak někoho buzerovat nic víc v tom není, pokud se vymyslí jak něco nejde tečou z toho peníze, technický stav motorek a vliv na nehodovost je asi 0 % proto ještě jednou problém se v české republice hledá tam kde není

můj známý si koupil před rokem novou super vybavenou motorku KTM, skončil v nemocnici, chodí o berlích, schudl 35 kilo a na břichu má pytlík s bočním vývodem,

soused naproti si stáhl z internetu formulář zaevidoval lod v holansku stálo ho to 60 e a má klid žádní technické a podobné pičovinky, podobně to jde i s motorkou, ta na stk nemusí,

Naposledy editováno 17.11.2017 09:11:41

(reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

17.11.2017 v 11:05 | Nahoru | #16

2stroke píše: Dolph-cz> motorky byly urednikovi z ministerstva ukradene, chteli tim resit auta...motorky se s tim bohuzel zklouzly no...



ono je třeba si přiznat,že jde především o prachy.
v autech (i motorkách) se točí obrovské peníze,je to o tom tlačit lidi do koupi nových a provoz starých co nejvíce znepříjemnit.

o blaho lidstva určitě nejde.

1 reakcí na tento příspěvek Legalizace přestavby na Caferacer

17.11.2017 v 14:17 | Nahoru | #17
Připojím se svou otázkou k diskuzi.
Je nějaký způsob jak mít oficiálně na motorce SPZ s USA rozměry?
Přece jenom ta česká je pořádná plachta a jelikož moje CBčko je vyložená stylovka rád bych to nějak pořešil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

17.11.2017 v 14:41 | Nahoru | #18
MEK0TA> a taky není nutné být posraný už dopředu

(reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

17.11.2017 v 15:07 | Nahoru | #19
Marťan81> To není o tom být posraný dopředu. To je o tom, že je jednodušší jet tam s jistotou úspěšné TK a nekomplikovat si život.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

17.11.2017 v 17:02 | Nahoru | #20
Addas> Nepořešíš nic. EUplachta mě sere taky, vymyslel ji debil na ntou. Co mají říkat veteranisté na ty *ičoviny. Nedávno jsem se "jako" ptal nýmanda na stk co mám dělat s EUplachtou která pŕekrývá odrazku. Poslal mě na registr aby mě dali menší rz, debil, jiný formát neexistuje. Budu dávat do provozu dvě Jawy 50/555 jak na nich bude vypatat ten EUhnus!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

17.11.2017 v 17:57 | Nahoru | #21
xxx6> Díky za odpověď. Takže to je asi zbytečné začít řešit.
Ono jako asi bych vyloženě neměl strach si jí nechat vyrobit a mít třeba v batohu připravenou klasickou ale dost často jezdím za čáru a tam bych si to už netroufnul. A pořád to přehazovat a nebo vozit sebou neustále batoh je zase dost komplikovaný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

17.11.2017 v 20:00 | Nahoru | #22
Addas> o jiné rz neuvažuj, hrozí tučný flastr a zákaz činnosti ve správním, to si spousta lidí neuvědomuje už jen když si dají samodomo rz na nosič kola na tažném a přitom lze požádat už o 3 rz na ten nosič.

(reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

17.11.2017 v 21:39 | Nahoru | #23
xxx6> Zkusím chromovanou tabulku a uvidím jak to bude vypadat. Jinak to řešit už nebudu

Legalizace přestavby na Caferacer

19.11.2017 v 09:55 | Nahoru | #24
Systém nechce, aby jsi doma něco tvořil podle sebe ze starého pekáče a stát z toho nic neměl. Proto prostřednictvím STK vše zakáže a Ty si musíš koupit mainstreamovou pecku od renovovaného výrobce. Tam daň cinkne. Tak nám nějak mizí rčení svoboda na dvou kolech.

1 reakcí na tento příspěvek Legalizace přestavby na Caferacer

20.11.2017 v 08:59 | Nahoru | #25
Pořád jenom témata chci předělávat a výsledek nikdy nevidím.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

21.11.2017 v 09:28 | Nahoru | #26
Bouša82> Se divíte, když se tady každý odrazuje od přestaveb? Nesmíš, neprojdeš, hnusný....... musíme je trochu podpořit přeci. Mimochodem, sám se chystám přestavbu. Tu motorku budu chtít dostat na silnici, takže půjdu klidně i přes mrtvoly.

(reakce na) Legalizace přestavby na Caferacer

21.11.2017 v 13:19 | Nahoru | #27
Honzik006> No, tak doufám, že se pak nezapomeneš pochlubit Aby bylo vidět, že to jde....a popsat, co všechno jsi musel absolvovat.

Naposledy editováno 21.11.2017 13:20:12

Legalizace přestavby na Caferacer

25.11.2017 v 18:55 | Nahoru | #28
Honzik006: takže Tě uvidíme ve zprávách. Titulek: drama na STK vyvrcholilo několika násobnou vraždou. Dobrou ruku ve výběru zbraně.

Legalizace přestavby na Caferacer

12.12.2017 v 19:43 | Nahoru | #29
Ahojte, hledám marně na netu, jaký je maximální možný rozměr pneu, (co se šířky týká), který se dá namontovat na ráfek. Neřeším teď, co je napsáno v TP. Jde mi jen o to, jaká šířka technicky jde dát na konkrétní ráfek. Např, 4,00 - 18 na ráfek 1,85 - 18, tak aby mohla být přední pneu přibližně stejné široká jako zadní.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist