mám sice 2009 Bigbang, ale systém konstrukce koše i problém je stejný
EDIT: jediné správné řešení v tomhle případě je roznýtovat koš a pružiny vyměnit za jiné, neunavené - yamaha samostatně nedodává, takže sehnat nebo nechat navinout jiné. Koš znova snýtovat ocelovými nýty a potom by od toho měl být zase na víc jak 10tkm pokoj
vymontovaný spojkový koš
nový díl
svářeč
Naposledy editováno 14.11.2017 18:29:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
Whistler píše: co to tak čtu, svářečovi později prasknul vnitřní koš, nově vytvořená jednohmota netlumila torzní kmity od motoru a prostě to v nejslabším místě prasklo...
Jestli svářečem nazýváš to prase, co to lepilo z tvého odkazu, tak se není čemu divit...
Opravdu to svařit, vzít to někomu s TIGem, tak to musí vydržet na věky. Že by prasknul vnitřní koš nebo se to podepsalo na životnosti motoru pochybuju. Sám jsem přestvěl několik aut z dvouhmoty na jednohmotu a bajky a zvěsti o následném praskání klikovek mě vždycky velmi baví. jestě nikdy se tak nestalo Hlavně taky záleží na tom, jak se k danému stroji člověk chová.
Máš na výběr dve varianty.
1. dlabat na to, nechat chrastící koš a jezdit
2. nechat to zavařit někoho, kdo to umí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
zdenek86 píše: Jestli svářečem nazýváš to prase, co to lepilo z tvého odkazu, tak se není čemu divit...
Opravdu to svařit, vzít to někomu s TIGem, tak to musí vydržet na věky. Že by prasknul vnitřní koš nebo se to podepsalo na životnosti motoru pochybuju. Sám jsem přestvěl několik aut z dvouhmoty na jednohmotu a bajky a zvěsti o následném praskání klikovek mě vždycky velmi baví. jestě nikdy se tak nestalo Hlavně taky záleží na tom, jak se k danému stroji člověk chová.
Máš na výběr dve varianty.
1. dlabat na to, nechat chrastící koš a jezdit
2. nechat to zavařit někoho, kdo to umí
vnitrni kos je velmi "tenky" je to schvalne slabe misto aby kdyby doslo k nejakemu problemu s prevodovkou a zablokovani k prasknuti prave na kosi...to se presne tomu borcovi po nejake dobe stalo jak pise v komentari u videa. Delaji se tuningove spojky s jednohmotou, ktere maji vnitrni kos silnejsi a razy vydrzi. Nelze srovnavat s dvouhmotou v aute, ktera kdyz se zavari a vyvazi slouzi bez problemu. Tady kdyz to clovek svari k sobe, veskere razy od motoru se prenasi dal a praskne slaby vnitrni kos. Naopak u aut, treba u dvojkove oktavky tdi pokud je dvouhmota vyvaklana a na volnobeh klepe, dostava klika razy a praskne..mockrat popsano na internetu, stalo se znamemu, volnou dvouhmotu neresilo az pretrhnul kliku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1200, 1201] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36004 | Dnes v 11:28 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |