globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Anketa-drátové spoje
 
22.10.2017 v 07:36
Po ukončení letošní motorkářské sezóny mě čeká úprava elektrické instalace.Vymyslel jsem si,že veškeré pojistky,relátka a spoje ukryju do jedné krabičky.Nejdříve jsem to chtěl řešit nákupem nějakého univerzálu a pak jsem se rozhodl že si to navrhnu na DPS.Otázkou zůstává,jaké zvolit napojení drátů.Mám nejradši pájení,ale je blbě rozebiratelné a má tendenci se vibracemi uklepávat.Fastonům jsem tak nějak přestal věřit protože ztrácejí pružnost pokud se párkrát rozpojí.Pak mě napadla ještě "čokoláda" do DPS nebo wago.
Jakou variantu by jste zvolili vy?
Anketa: Nejlepší napojení měděného lanka je:
Faston(jiný konektor)
49%
21
Pájení
21%
9
Krimpovaný spoj
7%
3
Pěkně pod šroubek
9%
4
Wago
14%
6

2 reakcí na tento příspěvek Anketa-drátové spoje

22.10.2017 v 13:22 | Nahoru | #1
smel bych vedet co Ti prijde na pajeni tak zasadne spatnyho ?

(reakce na) Anketa-drátové spoje

22.10.2017 v 15:59 | Nahoru | #2
kerut> jestli to byl dotaz na me, tak uz se to probiralo mnohokrat. Ale v zasade 2 veci.
1. Je to spoj nerozebiratelnej, takze kdyz ti pak prijede takova motorka na servis a hledas nekde chybu a potrebujes si to odpojit tak proste leda stipackama a nebo pakeckou.
2. vetsina lidi neumi pajet vubec, to ze neco oblemcam cinem jeste neznamena ze to je spajeny a pajet, tak aby se to neuklepalo na necem co vibruje umi malo kdo.

(reakce na) Anketa-drátové spoje

22.10.2017 v 16:35 | Nahoru | #3
kerut> pájení se vyhýbá i automotive a preferuje se krimpování. U motorek jsou vibrace ještě větší. Je tam riziko uhnívání (díky tavidlu) nebo se drátek zlomí hned za pájeným místem, kdy to zemědělec pořádně prohřeje trafopájkou. A kombinace propájený konec+čokoláda je podobná zhovadilost jako ty prořezávací nacvakávací spojky, co jsou u kdejaké čínské blbosti.
Ono to funguje, ale spolehlivost je tak trochu na bodu mrazu.

Naposledy editováno 22.10.2017 16:36:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist