globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přívěsný vozík za auto
20.10.2017 v 10:33
Zdarec, začínám vážně uvažovat nad tím, že si pořídím přívěsný vozík za auto. Mám sice cca 20km od domu půjčovnu, kde mají na půjčení snad všechno, ale přece jen dávat od 400 za půl dne půjčení je zbytečné.
Co hledám: jednonápravový, nebržděný, do 750kg, dělka plochy alespoň 230cm aby se tam vešla moto, kola asi mimo ložnou plochu, cena klasicky co nejmenší. Nebráním se použitému.
Co budu vozit: úplně všechno, motorky, věci kolem domu, takže jak sypké materiály tak kusy
Vozík bude stát venku., Rychlost chci 130km/h
A teď co? V-oj? odpružený? sklopny? bočnice - jak vysoké, material? výrobce?
dík za rady

1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto

20.10.2017 v 12:06 | Nahoru | #1
Sofia> Asi před pěti lety jsem tohle téma hmotností i maximálních rychlostí řešil s úředníkem přímo z dopravky, co dělá i zkušebního komisaře a řeší přestavby. Ten byl toho názoru, že pro pokutu za přetížení tažného nebo porušení zákazu vjezdu nad xx kg je rozhodující okamžitá, ale pro pokutu za špatnou dálniční známku známku nebo skupinu ŘP zase celková. Dokonce jsem někde četl nějaký rozbor, že právě to administrativní snižování hmotnosti kdysi u socíkovských Jachtsportů tahaných za Š105 už hodně let není třeba.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto

20.10.2017 v 12:44 | Nahoru | #2
vilemx>

Hele já to řešil na jaře a kdo mě zná, tak mě zná jako velkýho rejpala , takže jsem si několikrát kvůli tomu udělal cestu přímo za výrobcem a protože byl korektní, tak mi toto všechno řekl a řekl, že připravuje změny v homologacích právě kvůli této budoucí kravině... a protože já su rád připraven, tak jsem se rovnou zařídil (navíc v mém případě jsem kupoval speciální přepravník, u kterého stejně ani nemá smysl mít hmotnost vyšší).

Mj. spíše pro info, na vozíku mam vtipný štítek, protože dovolené zatížení na nápravu mam 750, dovolené zatížení spojovacího zařízení mam 50 kg a celkovou dovolenou hmotnost 400 kg . Sice nějak nesedí součty, ale to je fuk .

A ještě zamyšlení na závěr k těm bočnicím... třeba na motorku je nejlepší, mít podlahu co nejníže a žádné (sundavací) bočnice (kola vedle bočnic), protože se to dobře kurutje a pokud motorku strkáš do malé výšky, strkáš jí do malého kopce, ovšem v protikladu k tomu je stěhování obecného bordelu (skříní...), kde se mi zase často vyplatilo mít vozík jako plato bez bočnic (kola pod nástavbou), protože můžeš celkem v pohodě přesáhnout i do stran a nikdo nemůže nic.

P. S.: U malých Jachťáků pozor na dvě věci. První je ta, že je jen do 80 km/h a u druhé pozor na nápravu. Cca do roku 80 mají nápravu ze dvou ramen a čtyř motocyklových tlumičů, což je super a od této doby mají nápravu se sestřižnými gumami, takže to pěkně skáčea a pokud jsou ty gumy starý. tak stojí za prd. Radím z vlastní zkušenosti, protože já osobně mam vozíků víc a přesně tohoto Jachťáka s blbou nápravou jsem před nedávnem grátis dostal v parádním stavu i s TP, ale i tak stojí v koutě a nejezdí se s ním právě kvůli tomu.
Malá Jachtí kola a jejích gigantické nečvýhody, to bych nehal úplně stranou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist