paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.11.2018 v 08:37 | Nahoru | #1

NemaLbc píše: _zdenda_> Nevím jaké má Africa vidlice, ale moderní motocross má tlumící patronu oddělenou od vnitřního prostoru. Zadní tlumič má pro kompresní útlum pouze jeden šroubek. To co popisují v článku se zřejmě týká zadního tlumiče PDS, který je opřený přímo do zadní vidlice bez přepákování.



Ne kazdy mx ma uzavrenou patronu - v mem okoli treba dost lidi z tech tzv ctyrkomor preslo zpet na klasiku (vymenili vidlice) protoze ty
cytrkomory moc "nechodi"

Hi speed a lo speed komprese je vec lepšího a horšího tlumice - nema to moc společného s tim jestli je tlumic naprimo nebo prepacko. Ja mam oboje a mam prepakovani. Jo a taky mam na krosce dvoukomory - ikdyz teda 2013 neni zrovna moderna

Naposledy editováno 02.11.2018 08:43:36

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.11.2018 v 10:23 | Nahoru | #2
assassin> Díky za vysvětlení. Nejsem servisák a pravidelně vývoj nesleduji. Chápu to tedy tak, že když přijde opravdu rána (dopad ze skoku na rovinu), otevře tlak nějaký druhý ventil, který umožní rychlejší zasunutí zadního kola? Myslel jsem, že když je tlumič bez přepákování, je možné regulovat v začátku a konci zdvihu jiný kompresní útlum, což je vlastnost přepákování. Tam se to ovšem projevuje oběma směry.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist