1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Ešte ma napadlo, pred časom sa tu dosť veľa hovorilo o špatných studených štartoch.
Nejako to tu utíchlo, takže je to v poriadku? Alebo len čakáte, že sa tá Honda rozhýbe a začne to riešiť?
U mňa sa to zhoršovalo diametrálne na počte najazdených km. Od tejto jari to štartovalo tak na 2-3 krát. V priebehu sezóny sa to zhoršilo na toľko,
že bez pridania plynu motorka neudržala voľnobeh. V septembri som bol na veľký servis, kde mi pri tom vymenili sviečky
( mimochodom v Honde lacnejšie, ako som našiel najlacnejšie na e-shop-och ) a aj pravý spínač, skontrolovali klapky a ostatné
veci čo bi mohli mať nato vplyv. A, nič. Moto stále za studena neudrží voľnobeh a po 1-2 sek. zhasne. A ako ste aj písali občas si šľahne aj do sania.
Čo je zjavne chudobná zmes. Ktorá sa potvrdila aj pri výmene sviečok.
Dostal som echo, od známeho z Prahy. Vyskúšal to na svojej moto a funguje. Asi pred 14 dňami som to vyskúšal aj na mojej a paráda.
Najazdil som od vtedy cca 800 km, absolvoval asi tak 8 úplne studených štartov ( pri teplotách od 6 až 22°C ).
Ani raz nezaváhala, chytá na brnk a drží voľnobeh ako má.
Požiadal ma, aby som neprezradil čo sme spravili, kým sa to poriadne neotestuje.
Dám vedieť ako to bude pokračovať.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |