Téma: omyly v začátcích a později

9.9.2017 v 10:51
přiznejte se, jakou největší blbost se vám povedlo za motorkářský život udělat?
pro motivaci: 1. koupil jsem si magneticky tankvak a pak zjistil, ze mám nádrž oplastovanou
2. před autobusovou zastávkou plnou lidí jsem si frajersky místo do stojánku kopl do stupačky a pěkně to před nima odložil
další přidám v průběhu...

11.9.2017 v 09:59 | Nahoru | #31
výborná téma
ja pridám klasiku - ideme na dovolenku, prvá motodovolenka, hurá. Prvá benzinka v maďarsku, prvý zahraničný benzín, samosebou od vytrženia nedám stojan. Natankujem a ako pán opúšťam motorku, ktorá lahne ihneď na zem. Kým som ju zdvihol, vytieklo z prepadu asi 2l benzínu.

Idem k otcovi na záhradu, zastal som na trávniku, šak nebudem s motorkou medzi autami parkovať, nie?
Pri odchode som chcel na frajera sa prudko pohnúť a otočiť. Akurát, že motorka to pochopila zle, zadné koleso do šmyku na tráve (kto by to čakal, že) a opísalo krásny polkruh, pričom predok sa skoro ani nepohol. Tak otec bol rád, že mi musí pomáhať dvíhať motorku a ešte k tomu som mu vyryloval polkruh do trávy.

Klasika so chcípákom na benzínke, nemusím ani vravieť. Štartujem, točím do bezvedomia, nakoniec to skúšam na rozbeh. Hreším na motorku, nadávam na plné hrdlo, čo ty kurwa stará nechytáš? Všetci sa na mňa pozerajú čo to dovádzam.

Už fakt neviem čo od jedu a zrazu zbadám - prepnutý chcípák... skoro som sa prepadol od hanby. No nič, s hlavou sklonenou odchádzam.

ja chcípák nikdy nepoužívam, preto ak ho náhodou v záchvate šialenstva prepnem, skoro vždy je potom problém. Ale od tejto historky si to pamätám a ak motorka nechytí na prvý šup, tak hneď kontrolujem chcípák.

Naposledy editováno 11.09.2017 10:01:26

11.9.2017 v 10:16 | Nahoru | #32
mí kamarádi už to znaj

zapoměl jsem sundat kotoučovej zámek, a rozjel se před zahrádkou restaurace, plnou lidí.
Nárazem jsem vyskočil na nádrž, odkud už nedosáhnu ani já - a plesk. Motorka padla na mě a zalehla mi nohu tak blbě, že jsem jí nemohl vyndat.
Tak tam ležím jak debil, celá zahrádka se užuluje a cosi si potichu šeptá....naštěstí si zbytek party po chvíli všiml, (už byli na odjezdu) že se tam válím jak přejetej chleba, a šli mě vysvobodit

11.9.2017 v 10:36 | Nahoru | #33
v 15 jsme jeli ke kámošovi na chatu, já jako spolujezdec na mustangu, další dva kámoši spolu na fichtlu. Dojedeme k chatě, zastavíme na kraji u škarpy, já myslel že sundá nohy řidič, on myslel že je sundám já, no a pomalu jsme se překlopili do škarpy do kopřiv, já si navíc spálil nohu o vejfuk... Kámoši za náma když to viděli tak prej málem spadli taky

e: a jeden podobnej trapas se mi stal nedávno, jen to bylo na kole. Jeli jsme s mladou na návštěvu k mýmu tátovi, má dvě menší děti, tak že si vezmeme kola a pojedeme s nima do města na zmrzku a táta zatim uvaří doma oběd. Já si půjčil tátovo kolo se zacvakávacíma botama, na což nejsem zvyklej, takže jsem si večer před tim zkusil pár koleček na zahradě a zacvakával a vycvakával, abych to dostal pod kůži. Jedu první, úzká lesní cesta, najednou proti auto, takže říkám že zastavíme a počkáme na kraji, než auto přejede. Všichni zastavujou a slejzaj, já samozřejmě zapomínám na nácvaky a jdu bokem do kopřiv, mladá s dětma maj výtlem, posádka v autě taky. No ale kdyby se mi to nestalo, stalo by se to později u zmrzky na náměstí plnym lidí, kde by to bolelo víc a smálo by se i víc lidí

Naposledy editováno 11.09.2017 10:45:46

11.9.2017 v 11:08 | Nahoru | #34
ještě...z letošního léta

valím od moře a použiju kus dálnice, abych se dostal conejrychleji z vedra do hor. u mýtný brány šlapu na olejovou skvrnu a válím se pod motorkou

11.9.2017 v 11:08 | Nahoru | #35
Nedávno jsem natankoval vervu disel

11.9.2017 v 11:15 | Nahoru | #36
U mě taky klasika Na louce došlápnutí "do prázdna" při zastavení, u benzínky málo koplý bočák Pár výletů někomu do plotu když Babetta v zimě utrhne zadní kolo a opomenutí, že ve stínu může být ledová plotna a pokus na ní zatočit

11.9.2017 v 11:34 | Nahoru | #37
Yura> Taky jsem celkem bolestivě zjistil, proč bejvá u zámku na kotouč ten špagát na řídítko... Pár let zpátky mě oslovila slečna z vedlejší vesnice, že jí po manželovi zbyla v garáži VFR 800 a že by to chtělo projet. Tak jsem přijel na své motce, odstavil, zamknul a jelo se na vyjížďku na tom VeFRu.. Vyjížďka proběhla v pohodě a když jsem sedal na svýho (tehdy) bulldoga, na zámek jsem zapomněl a chtěl jsem se trošku vyšvihnout před slečnou, tak jsem za to vzal. Motorka se hned kousla a lehla, já dal salto přes řídítka, kotoul po asfaltu, ťuk helmou o zem a zase vztyk, povinné nadávky, zvednout motku, nasednout a rychle pryč... Holka jen stála a zírala - takovou parádu nečekala..

11.9.2017 v 12:04 | Nahoru | #38
K_motr> Tak na stojan jsem už taky zapomněl. Jen mi chvíli trvalo, než jsem na to přišel.. Nebyl tam totiž nikdo, kdo by se zasmál a pak poradil. 😉

11.9.2017 v 12:08 | Nahoru | #39
To já chtěl na křižovatce na semaforech jen tak krátce zagumovat. Jenže motorka se postavila na zadní a já narval předním kolem do dveří kufru auta přede mnou. Strašně, ale fakt strašně jsem si dal na gule o nádrž a zrovna z toho auta vylezla celkem pěkná holka, tak jsem se přemáhal jako že nic, ale málem jsem chcípl bolestí

11.9.2017 v 12:37 | Nahoru | #40
STORY #5
Když už jsme u toho machrování před holkama, tak jsem si vzpomněl ještě na jednu story ... známej, co v Praglu pořádá kurzy pro začínající fotografy a modelky si vymyslel, že by bylo fajn kdyby na tom kurzu bylo i pár motorek, aby se jako ty holky naučily u nich postávat a fotografové aby se naučili různé fígle. Dal jsem dohromady asi 8 kámošů a za slíbené pivko jsme vyrazili. Focení probíhalo na zámku v Lešanech, prostředí super, počasí svítilo, holky byly poměrně koukatelné, docela byla i sranda, když v tom najednou si jeden fotograf usmyslel, že by bylo dobré, kdybych motorku vyvezl na takový travnatý kopec. Odpovídám že žádný problém, sedám na motorku a vyrážím do kopce. Mezitím na mě koukají dva kámoši a jeden říká tomu druhému: "koukej, jak to položí" ... a jak on řekl, tak jsem také udělal Zatáčet na trávě, do kopečka a pod plynem ... samozřejmě mi ustřelilo zadní kolo a už jsem se válel. Zbytek znám jen z vyprávění ... údajně jsem vyskočil neuvěřitelnou rychlostí a motorku jsem zvedl jako papírového draka a dělal jako že se nic z toho nestalo

Naposledy editováno 11.09.2017 12:38:15

11.9.2017 v 12:48 | Nahoru | #41
tak sem si vzpomel este na jednu

s kamosem dojizdime k jeho pritelkyni, on zajel az k baraku, ja ze pockam na krizovatce. tam vyfrezovana silnice a ja zastavil prene na kraji, leva noha na zem, prava do prazdna, nez sem si uvedomil, co se deje, tak uz sem sel k zemi, takze parakotoul napravo a maraz pravou rukou do kanalu, modrak prez celou ruku asi tyden, nastesti, krome kamose, nikdo v okoli nebyl, ale zbytek party cytl solidni vytlem, kdyz videli, ze mam zarovku pravyho blinkru prilepenou izolackou k pahylu toho blinkru

11.9.2017 v 13:10 | Nahoru | #42
tak ono celkove ty začátky na fichtlech byly vtipný, na jednu stranu trochu závidim dnešní mládeži, na čem můžou začínat, na druhou stranu bych to asi nevyměnil, stálo to za to. U babky na vesnici jsem měl takovej okruh, kterej jsem se snažil jezdit co nejrychlejc, a i když na fichtlu, připadal jsem si jak Rossi. Jednou mi přestala brzdit zadní brzda, takže jsem při sešupu z kopce na štěrkovou cestu hamtnul na předek, a už jsem se válel, všude krev, na kolenou, ramenou a dlaních zadřenej štěrk, přiběhl jsem dom, strejda mi to drhnul rejžákem, polil kysličníkem a probral jsem se za dvě hoďky v posteli, po druhý jsem zase nevybral předposlední zatáčku, vyjel z cesty a napálil sousedům do studny tak, že tam zapadly oba ty betonový kryty. vidle na fichtlu ohnutý, ale zvedl jsem ho, nakopnul a jel dál jakoby nic, aby nikdo na nic nepřišel, samozřejmě že přišel pak jsem vezl kámoše k nim na dvůr, chtěl zamachrovat před holkama, protože měl moc hezkou ségru a sestřenku, tak jsem tam vlítnul jak debil a chtěl prudce zabrzit a hodit tam menší smyk, ale hold jsem podcenil mokrou trávu a trochu jsme se vyváleli... no a jednou jsem roztlačoval čezetu z kopce dolů, dal za jedna, motorka začala zpomalovat, zastavila se a rozjela se dozadu, to se kluci na návsi taky celkem smáli...

Naposledy editováno 11.09.2017 13:13:49

11.9.2017 v 13:19 | Nahoru | #43
vilemx> tak to síla. 😯

11.9.2017 v 13:23 | Nahoru | #44
Ještě s Ninjou 9.Letím si z vesela domů.Protože fakt spěchám,tak tankuji jen tak nějak na dojezd.V garaži kde jsem v té době parkoval.Jsou nastrkaný motorky od kamarádů,mých spoluparkovníků.Nevadí hodím si motorku k tchánoj do garáže na druhý konec města.Převezu si jí druhý den.Jak jsme vymyslel,tak jsem učinil a druhý den se stavil pro Ninju a že si jí teda zase odvezu.Sednu,nastaruju..přejedu kopeček a najednou zaškytala a chcípla.Nechtěla chytnout.Helmu na ruku a tlačit přes půlku města.Vždy když šli nějaké zajmavé objekty.Tak jsem Ninju hodil na stojan a že se rozhlížím.Když jsem přetlačil moto přes půlku Chrudimi.Nasraně jí strčil do garáže.Sice se mě žena ptala A máš tam benzín?Nejsme přece debil!Tankoval jsem včera,cestou domů!!! Až pak jsem se podíval na pal.kohoutek a zjistil,že jsem ho nechal na rezervě.Stačilo dolít benzín a bylo.Jo a to mi chcípla hned vedle benzínky!

11.9.2017 v 13:28 | Nahoru | #45
renda259> 👍

2 reakcí na tento příspěvek omyly v začátcích a později

11.9.2017 v 13:39 | Nahoru | #46
Tak mě se jednou v necelých sedmnácti na dváce stalo, že jsem tehdá čekal na přítelkyni na vlakáču, jenže jsme se nějak nepohodli (o týden později už to byla bývalá, momentálně opět stávající ), tak jsem sedl na motorku, nakopnul a nasraně ji otočil a dal plnej kotel... Jenže jsem zapomněl odemknout zámek řízení, takže otočil jsem ji, ale pak už jsem to nevyrovnal a položil na asfalt :D

No a jinak se mi sem tam stane, že jak kopu na Džawě ty kvalty přes polautomat bez mačknání spojky, tak u rychlých exhibičních rozjezdů (aby bylo vidět jak ta Džawa jede a že nepatří do starýho železa) se mi stává, že tam ten kvalt nedokopnu uplně a řve to a řve to dokud otáčky nespadnou a já pak teda pokorně přes spojku nezařadím :D

No a jednou teda sám na dvoře nakopávám Hondu, že se pojedu projet na polňačky a tak... Kopu do toho asi hodinu jak debil, benzín mám, chcípák vyplej není, klíček otočenej, baterka dotáhlá, noha už od toho nakopávání bolí, zpocenej jako vůl... Pak volám taťkovi že všechno vypadá dobře, ale nechce chytnout... "a máš zapnutej benzín?"

Naposledy editováno 11.09.2017 13:40:41

11.9.2017 v 13:44 | Nahoru | #47
Teda přidám ještě jednu kamarádovu.Položil RSVéčko a dlouho ho spravoval.Když ho dal do kupy a bylo jako nové.Jel se povozit.Cestou(asi 5km od baráku)se stavil za našim společným kamarádem.Který měl čerstvě novou přítelkyni.Kámarád jí i jemu slušně narvhnul,jestli nechtějí svézt.Dočkal se odpovědi,že oni na to moc nejsou.Když nastartoval,tak ten druhý povídá holce..Sleduj jak vystartuje,támhle se otočí a dole u křížku s tím jebne. Řidič to slyšel a odpověděl..jsi debil.Proč bych to tam měl položit?Kopl za jedna,přidal a jednul s tím rovnou před nima.

11.9.2017 v 14:20 | Nahoru | #48
Deyva> jawy a fichtly to vůbec kapitola. To mám takových příhod, že by mi nestačilo fórum.
Jednou mi třiapůle chytla obráceně, stál jsem mezi auty u chodníku, kde není obrubník. Cvaknu za jedna, a vycouval jsem za mohutného dýmu přímo do skupiny japonskejch turistů, co k nám do města pravidelně vozí jedna cestovka. Lek sem se jaxvině a ty japonci ještě víc. Když se vzpamatovali, tak se sběhli okolo a začali mě fotit. Já byl rudej až na prdeli, naštěstí Jawa si to rozmyslela, a po zacloumání s kvaltem už se rozběhla normálně. Ale já pro jistotu čuměl dozadu

11.9.2017 v 14:22 | Nahoru | #49
Yura> jseš až druhej

11.9.2017 v 14:35 | Nahoru | #50
Deyva> Jo s těma rychlostmi to znám za jedna, na chlapáka, namačknutej na nádrž, spojka, pouštím, přitiskkávám se na nádrž a málem jdu přes řídítka, řev motoru...a ono neutrál...vracím se do sedla, čekám až padnou dolů a jedu...

Jo a taky ... snad při druhé nebo třetí jízdě jsem dojížděl do Prostějova od Vyškova, ke hřbitovu....nahoře 90, tak jsem si tam nakopal neutrál a jel dolů a pak jsem si tam chtěl hodil čtverku...to mi nikdo neřekl že to nejde jako v plechovce ještě teď mě ty zuby bolí za tu převodovku....

11.9.2017 v 16:12 | Nahoru | #51
Výlet s manželkou na Šumavu.
Cestou zastávka u Mohelna - na Vyhlídce Mohelenská hadcová step.
Oba v nepromocích, sem tam krápalo.
Rozhlídneme se a já gentleman, že vezmu obě přilby.
Ta manželky mi vypadla z ruky na prkna té vyhlídky.
Sakra, no nic.
Ááá pozor, poskočila 2x na těch prknech a spadla z vyhlídky vedle na zem.
Cca 1 - 1,5 metr dolů.
Sakra, no nic, jdu pro přilbu.
Ovšem přilba na nic nečeká.
Zase poskočila a začala se kutálet.
A přímo dolů z kopce, do toho údolíčka té stepi.
Začala nabírat rychlost, začala se odrážet a mohutnými skoky odskákala do údolí.
To už jsem vzteky řval a vzteky brečel.
Začali jsme ji hledat, nahoru a dolů.
Furt až někde dolů do údolí a zase nahoru, pořád znovu.
Přilba černá.
V těch nepromokách spocení jako prase.
Po půl hodině jsem našel nosní kryt.
Přilba nikde.
Hlásím ženě, ta už bezmocně seděla na plošině, že jdu naposledy dolů a pak jedeme někam koupit novou.
Naposledy jsem slezl dolů, hrabu se nahoru a najednou jsem ji uviděl ve stínu pod keřem.
To bylo radosti.
Nasadil se nosní kryt a kromě pár škrábanců jí nic nebylo.

11.9.2017 v 16:23 | Nahoru | #52
Díky za tohle téma , již vím , že nejsem za idiota sám , když jsem si konečně našel krásný nezkurvený a neškrábnutý vefro , tak jsem ho v rámci chlubení postavil na policajta a šel zvonit na kámoše no a jak vykouknul z okna , tak se milý vefro poroučelo k zemi a bylo pokřtěný , pak ještě něco podobnýho s géesixem v práci před plnou fabrikou čumilů a to teda bylo postavený snad za půl vteřiny

3 reakcí na tento příspěvek omyly v začátcích a později

11.9.2017 v 17:37 | Nahoru | #53
Vjedu na kruhac, na dvojecku pekne s naklonem. Najednou mi ujizdi zadek pod prdeli, tak panicky mackam spojku a nechtene palcem chytam klakson. Uprimne uz jsem si byl jistej ze si lehnu. Zadek se nakonec chytil, aby presel do peknyho highsideru. Lital jsem na tom jak hadr na holi, nohy me vylitly ze stupacek, ale ustal jsem to a nakonec vyjel i puvodne zamyslenym exitem. Ale do te doby jsem se posranej bal hejbnout s tou rukou na spojce/klaksonu, takze jsem na celou eskapadu upozornil vsecky siroko daleko Jo, byla tam asi vylita nafta.

Naposledy editováno 11.09.2017 17:39:09

11.9.2017 v 17:40 | Nahoru | #54

Capt.Orr píše: Vjedu na kruhac, na dvojecku pekne s naklonem. Najednou mi ujizdi zadek pod prdeli, tak panicky mackam spojku

To se mi stalo taky. Ale v lese na jízdním kole. Kolo chytil rigol a já vymáčkl spojku. No a kolo šlo do servisu, ať mi tam tu přední přehodí doprava.

11.9.2017 v 17:46 | Nahoru | #55
Capt.Orr> Zase na druhou stranu, každý si to nevyzkouší!

11.9.2017 v 17:47 | Nahoru | #56
kubacech> Jo, dobry. Horsi je to naopak. Malem jsem si dojebal vrata od garaze, kdyz po tydnu jezdeni na kole jsem chtel masinu zabrzdit spojkou.

11.9.2017 v 17:49 | Nahoru | #57

Stanley78 píše: Capt.Orr> Zase na druhou stranu, každý si to nevyzkouší!

Ale vyzkousi Jen nevi kdy, a hlavne kdyz nechce....

11.9.2017 v 18:01 | Nahoru | #58
STORY #6 - Poslední
Poslední historka, kterou mám připravenou v záloze se stala asi tak 6 let zpátky, když jsem s kámošema jeli trochu svižněji trasu Děčín - Benešov nad Ploučnicí - Žandov - Česká Lípa. Celou dobu v pohodě až v jednom konkrétním místě, kde vlevo je řeka a v pravo je úzký chodník a hned za ním kamenná zeď a pravoúhlá zatáčka. Najel jsem si ke středové čáře a v tom se proti mě zjevil kamion, který aby tu zatáčku projel, tak si najel a celý ten přívěse se mu v té zatáčce šikmo natočil tak, že zabíral dobrou polovinu mého pruhu. A já místo toho, abych to víc do té zatáčky zlomil, tak jsem se lekl, začal brzdit a levým loktem jsem kopíroval přívěs toho kamionu. V konečné fázi když už byla rychlost = 0 jsem tu motorku položil a ohleduplně jsem se šel zeptat toho kamioňáka, jestli je v pořádku a zda-li se mu nic nestalo Koukal na mě jako tele na nová vrata a kámoši mi do dnešního dne připomínají, že jsem jediný motorkář, který málem nabourá kamion a pak má strach o jeho zdraví