Začínám Dělat autoškolu, za pár dní bych měl jít na první jízdy s instruktorem...
Potřebuji si ale ujasnit pár věcí, Na věci které tu za chvíli položím, mi v Autoškole nedokázali dá se říct odpovědět, respektive každý tvrdil něco jiného...
Jedná se o to že na motorce jsem nikdy před tím nejezdil takže nemám žádné zkušenosti....
Tudíž bych se chtěl zeptat jak na motorce zatáčet
Koukal jsem na pár videí, i na pár příspěvků zde na foru ale moc moudrý nejsem, spíše se mi to všechno plete...
Zde na foru jsem koukal že existuje takzvané kontra řízení
( prý stačí odtlačit pravé, nebo levé řídítko a motorka zatočí prakticky sama. Aspoň tak jsem to tedy pochopil já )
Ilustrační obrázek zde: http://www.suzukiba...oads/2680_kontra.jpg
Abych to lehce rozvedl pochopil jsem to tak, že když odtlačím například pravé řídítko motorka zatočí Doprava, a zase naopak, když odtlačím levé řídítko motorka zatočí do Leva
( Zároveň jsem ale pochopil že tento jev funguje pouze při určité rychlosti cca od 30 km/h )
Zároveň jsem koukal na video viz zde:
A tam na řídítka tlačí jakoby z vrchu...
Mohl by mi tedy někdo srozumitelně vysvětlit, jak tedy na motorce zatáčet ?
Předem Děkuji
( Pokud na vás tento dotaz působí směšně, tak se omlouvám, ale rád bych si ujasnil pár věcí, než sednout na motorku a něco udělat... )
Pokud jsem dal tento dotaz do nesprávné sekce, tak se omlouvám, ale jsem tu dnes poprvé.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zatáčet na motorce
.....a ta samotna naklonena brusle, prave ze, bohuzel, je mi opravdu lito - zatoci
Naposledy editováno 07.09.2017 21:15:03
kerut píše: ramlik> jednak jsou ve smyku vsechna kolecka vzajemne vuci stredu (protoze nuz inlajnbrusle je rovnej narozdil iod brusli na led - nebo jinak receno osy vsech kolecek lezi od zeme stejne vysoko),
Tohle není pravda, nikdy nezatížíš všechny kolečka stejně. Vždycky tlačíš buď víc na špici nebo na patu. A v zatáčce zatížíš vnější nohu více na patu.
druhak jsou ve smyku presne obracene, kolo plochodrazni motorky je hnane a tlaci motorku dovnitr, kolo brusle hnane neni a brusle ho tlaci ven... jedina shoda se vsim vyse popsanym je jen dalsi nepochopitelna zamena priciny s dusledkem
Tohle byl samozřejmě jen příklad toho vodícího kola, jestli je zadek ve smyku tlačeném nebo tahaném je šumák.
.....a ta samotna naklonena brusle, prave ze, bohuzel, je mi opravdu lito - zatoci
Asi mám jiné brusle. ...pokud teda nepočítáš 10m poloměr jako zatočení.
Naposledy editováno 07.09.2017 21:45:49