Začínám Dělat autoškolu, za pár dní bych měl jít na první jízdy s instruktorem...
Potřebuji si ale ujasnit pár věcí, Na věci které tu za chvíli položím, mi v Autoškole nedokázali dá se říct odpovědět, respektive každý tvrdil něco jiného...
Jedná se o to že na motorce jsem nikdy před tím nejezdil takže nemám žádné zkušenosti....
Tudíž bych se chtěl zeptat jak na motorce zatáčet
Koukal jsem na pár videí, i na pár příspěvků zde na foru ale moc moudrý nejsem, spíše se mi to všechno plete...
Zde na foru jsem koukal že existuje takzvané kontra řízení
( prý stačí odtlačit pravé, nebo levé řídítko a motorka zatočí prakticky sama. Aspoň tak jsem to tedy pochopil já )
Ilustrační obrázek zde: http://www.suzukiba...oads/2680_kontra.jpg
Abych to lehce rozvedl pochopil jsem to tak, že když odtlačím například pravé řídítko motorka zatočí Doprava, a zase naopak, když odtlačím levé řídítko motorka zatočí do Leva
( Zároveň jsem ale pochopil že tento jev funguje pouze při určité rychlosti cca od 30 km/h )
Zároveň jsem koukal na video viz zde:
A tam na řídítka tlačí jakoby z vrchu...
Mohl by mi tedy někdo srozumitelně vysvětlit, jak tedy na motorce zatáčet ?
Předem Děkuji
( Pokud na vás tento dotaz působí směšně, tak se omlouvám, ale rád bych si ujasnil pár věcí, než sednout na motorku a něco udělat... )
Pokud jsem dal tento dotaz do nesprávné sekce, tak se omlouvám, ale jsem tu dnes poprvé.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zatáčet na motorce
Pokud tedy plynule přidávají a tím plynule zvedají motorku z náklonu, a určitě přidávají tak, aby pořád byli na hranici přilnavosti pneu či lehce za, kde se najednou vezme to rychlé zvednutí motorky z náklonu?
No, dost pochybuji, že si výkon motoru jen tak srovná guma samotná. Asi by pak nebyla potřeba elektroniky, kterou do těch motorek cpou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zatáčet na motorce
Krejza píše: kerut> asi se shodneme, že v maximálním na náklonu nelze přidat motorky moc plynu moc rychle a naopak, když je motorka dost kolmo, lze přidávat dost a dost rychle.
Pokud tedy plynule přidávají a tím plynule zvedají motorku z náklonu, a určitě přidávají tak, aby pořád byli na hranici přilnavosti pneu či lehce za, kde se najednou vezme to rychlé zvednutí motorky z náklonu?
No, dost pochybuji, že si výkon motoru jen tak srovná guma samotná. Asi by pak nebyla potřeba elektroniky, kterou do těch motorek cpou.
Twl Honzo, plynule prece nemusi znamenat pomalu ... v GP tam narvou výrazně vic plynu nez bys myslel a pohlida to kontrola trakce, ale i bez ni se da pridavat celkem hodne, prokluz zadku je dobre citit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zatáčet na motorce
E: ono je to naopak tak ze na vyjezdu se motorka silou drzi v naklonu, aby se trefil vyjezd pri pridani plynu.
Naposledy editováno 29.08.2017 21:01:14