globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nouzové brzdění
10.8.2017 v 16:25
Zdravím motorkáři,
dneska jsem pohořel na zkouškách na 125ccm při nouzovém brzděním, trénoval jsem, ale i tak jsem s tím měl problémy a věděl jsem že to bude těsné, ale doufal jsem. Přejel jsem čáru o cca 40 cm, což je málo ale zároveň i hodně . Tímto Vás žádám o jakékoliv rady na příští zkoušky, které už nechci pokazit takovou zbytečností. Brzdění na přesnost mezi dvě čáry, kde se podle pana komisaře brzdí jenom přední brzdou jsem sice zvládl, ale až na druhý pokus. Při prvním pokusu nouzového brzdění, kde se opět podle pana komisaře brzdí už i přední a zadní se za mnou zakouřilo a projel jsem čáru, při druhém pokusu jsem zastavil cca 40 cm za čárou jak jsem dříve zmiňoval. Věřil jsem že to zvládnu a budu Vás na cestách zdravit, ale ještě není ten čas. Proto Vás prosím ještě jednou, přečtěte si toto, pokud máte, určitě napište jak na to a pomozte mi k tomu být "motorkářem" a zlepšovat své dovednosti.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nouzové brzdění

14.8.2017 v 11:32 | Nahoru | #1

FrodoBegins píše: Caparso87> Až na to, že při nouzovým brždění je nutné právě jít na spojku jelikož jinak musíš brzdit né jenom sebe a motorku a kola ale i motor který má svou setrvačnost.
Brždění motorem je dobrá věc, ale rozhodně né při nouzovém brždění.



Jsem si rikal ze sem fakt chudakovi kterej se uci nebudu srat zbytecnosti, ale u nekterych nazoru se fakt neda.

Kam se podeje ta setrvacnost tech kol, kdyz zmacknu spojku ????

Neni nahodou pravym duvodem proc zmacknout spojku pri nouzovem brzdeni to, ze potrebuju mit nezablokovane zadni kolo (chciplej motor) , jeliko vetsinou po nouzovem brzdeni nazleduje uhybny manevr, kterej se fakt ze zablokovanym kolem delat neda ? Krom toho blokle/poskakujici zadni kolo nicemu neprida.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nouzové brzdění

14.8.2017 v 12:21 | Nahoru | #2

gugo píše: Jsem si rikal ze sem fakt chudakovi kterej se uci nebudu srat zbytecnosti, ale u nekterych nazoru se fakt neda.

Kam se podeje ta setrvacnost tech kol, kdyz zmacknu spojku ????

Neni nahodou pravym duvodem proc zmacknout spojku pri nouzovem brzdeni to, ze potrebuju mit nezablokovane zadni kolo (chciplej motor) , jeliko vetsinou po nouzovem brzdeni nazleduje uhybny manevr, kterej se fakt ze zablokovanym kolem delat neda ? Krom toho blokle/poskakujici zadni kolo nicemu neprida.



Co to plácáš za nesmysly o setrvačnosti kol? Nic takového jsem nepsal. Psal jsem o setrvačnosti otáček motoru.
Reagoval jsem na příspěvek od "Caparso87" který psal že při nouzovým brždění zmáčkne spojku až těsně před zastavením. Já tomuto názoru oponuji jelikož při nouzovým brždění nakrev ti žádné brždění motorem nepomůže jelikož má motor svou setrvačnost a spíš tě bude ještě popohánět dopředu než aby tě brzdil. Z toho důvodu je v tomto případě lepší vymáčknout spojku hned abys odpojil motor od kol.

(reakce na) Nouzové brzdění

14.8.2017 v 14:25 | Nahoru | #3

gugo píše:

Kam se podeje ta setrvacnost tech kol, kdyz zmacknu spojku ????.


Jedná se o setrvačnost motoru, kterou nemusíš krotit brzdou, a nikam se nepoděje - klidně se točí dál.

Pokud brzdím fest přední brzdou, tak že zadek mám prakticky ve vzduchu, už asi nemá cenu se bavit jestli je potřeba brzdit zadní brzdou! Naopak potřebuju, aby zadnímu kolu zbyla nějaká ta adhese pro vedení směru, aby mě zadek nepředběhl!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist