globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nouzové brzdění
10.8.2017 v 16:25
Zdravím motorkáři,
dneska jsem pohořel na zkouškách na 125ccm při nouzovém brzděním, trénoval jsem, ale i tak jsem s tím měl problémy a věděl jsem že to bude těsné, ale doufal jsem. Přejel jsem čáru o cca 40 cm, což je málo ale zároveň i hodně . Tímto Vás žádám o jakékoliv rady na příští zkoušky, které už nechci pokazit takovou zbytečností. Brzdění na přesnost mezi dvě čáry, kde se podle pana komisaře brzdí jenom přední brzdou jsem sice zvládl, ale až na druhý pokus. Při prvním pokusu nouzového brzdění, kde se opět podle pana komisaře brzdí už i přední a zadní se za mnou zakouřilo a projel jsem čáru, při druhém pokusu jsem zastavil cca 40 cm za čárou jak jsem dříve zmiňoval. Věřil jsem že to zvládnu a budu Vás na cestách zdravit, ale ještě není ten čas. Proto Vás prosím ještě jednou, přečtěte si toto, pokud máte, určitě napište jak na to a pomozte mi k tomu být "motorkářem" a zlepšovat své dovednosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nouzové brzdění

14.8.2017 v 10:01 | Nahoru | #1
Že by si někdo vlastně ta nová pravidla přečetl, a pak tady rozumoval jak a kterou brzdou brzdit, to ne...

https://silnicnimoto...toskola-pro-motorky/

Je to bod 10- Cituju:
"V tomto úkolu už jde o co největší možné zpomalení. Na uvedení motorky do klidu je k dispozici dráha dlouhá 12 m. Opět je nutné brzdit oběma brzdami a po úplném zastavení nesmí uchazeč přejet souvislou čáru vymezující daný prostor. Krátkodobé zablokování zadního kola není na újmu hodnocení ."

Chyby znamenající nesplnění:
zjevně nízká rychlost,
nezastavení před příčnou čárou,
použití jen jedné brzdové páky,
odchýlení od jízdní osy,
zhasnutí motoru,
brzké sejmutí noh ze stupaček,
nezvládnutí řízení – kolize
dlouhodobé/ nekontrolovatelné zablokování zadního kola, výrazné zvednutí zadního kola („stoppie“),
pád motocyklu.

Naposledy editováno 14.08.2017 10:04:53

(reakce na) Nouzové brzdění

14.8.2017 v 10:10 | Nahoru | #2

PlusOne píše: Že by si někdo vlastně ta nová pravidla přečetl, a pak tady rozumoval jak a kterou brzdou brzdit, to ne...



A proc jsem Ti asi psal "pak tuknout do zadni, aby komisar videl snahu", Mlho..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist