globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nouzové brzdění
10.8.2017 v 16:25
Zdravím motorkáři,
dneska jsem pohořel na zkouškách na 125ccm při nouzovém brzděním, trénoval jsem, ale i tak jsem s tím měl problémy a věděl jsem že to bude těsné, ale doufal jsem. Přejel jsem čáru o cca 40 cm, což je málo ale zároveň i hodně . Tímto Vás žádám o jakékoliv rady na příští zkoušky, které už nechci pokazit takovou zbytečností. Brzdění na přesnost mezi dvě čáry, kde se podle pana komisaře brzdí jenom přední brzdou jsem sice zvládl, ale až na druhý pokus. Při prvním pokusu nouzového brzdění, kde se opět podle pana komisaře brzdí už i přední a zadní se za mnou zakouřilo a projel jsem čáru, při druhém pokusu jsem zastavil cca 40 cm za čárou jak jsem dříve zmiňoval. Věřil jsem že to zvládnu a budu Vás na cestách zdravit, ale ještě není ten čas. Proto Vás prosím ještě jednou, přečtěte si toto, pokud máte, určitě napište jak na to a pomozte mi k tomu být "motorkářem" a zlepšovat své dovednosti.

1 reakcí na tento příspěvek Nouzové brzdění

11.8.2017 v 15:01 | Nahoru | #1
PlusOne a A-jap: pro zacatecnika je urcite dobre brzdit i zadni brzdou, ale nebyl bych tak kategoricky v soudech o ucinnosti, at jiz v zatacce, nebo na rovine. Mrkni na videa zavodu. Spousta pilotu bud vubec motorku zadni brzdou nestabilizuje (napr Kevin Schwarz , nebo az ve fazi oblouku pouzivaji trail breaking (hlavne u malych kubatur, ktery nebrzdi motorem viz )

A nejvic me fascinuje toto videjko MM, kde je videt ta neskutecna vzdalenost, ujeta v zatacce na prednim kole pod brzdou pri brzdeni z 300 na 75kmh.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nouzové brzdění

11.8.2017 v 19:52 | Nahoru | #2

DrDNA01 píše: PlusOne a A-jap: pro zacatecnika je urcite dobre brzdit i zadni brzdou, ale nebyl bych tak kategoricky v soudech o ucinnosti, at jiz v zatacce, nebo na rovine. Mrkni na videa zavodu. Spousta pilotu bud vubec motorku zadni brzdou nestabilizuje (napr Kevin Schwarz , nebo az ve fazi oblouku pouzivaji trail breaking (hlavne u malych kubatur, ktery nebrzdi motorem viz )

A nejvic me fascinuje toto videjko MM, kde je videt ta neskutecna vzdalenost, ujeta v zatacce na prednim kole pod brzdou pri brzdeni z 300 na 75kmh.



Videa pěkný, ale proč sakra každej argumentuje jezdcema MotoGP, kteří mají naprosto jiné podmínky, než účastníci běžného silničního provozu??? Když pominu výkon a parametry obecně těch motorek, předehřáté speciální pneumatiky, samotnou trať, která je suchá a čistá, a fakt, že nouzově z nich musí brzdit opravdu málokdo, zatímco na silnici ti to může zachránit prdel, pak mi to srovnání postrádá absolutně smysl.

Xawerius > Učme se jsem absolvoval letos v květnu, a tam se na používání zadní brzdy hodně zaměřovali. Na druhou stranu Silniční Motoškola, a Drn speciálně, jí věnoval jen letmej pohled, a nechal nás raději jezdit na okruhu. Byl jsem vděčnej za oboje, a z obojího jsem si vzal svoje. Ale faktem je, že zadní brzdu používám v provozu víc, jak přední. Kdyby totiž byla tak k hovnu, jak tu z tvrzení některých nepřímo vyplývá, neměli by ji namontovanou ani ti borci z MotoGP, kterejma se tady s takovou oblibou argumentuje.

Naposledy editováno 11.08.2017 19:57:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist