dneska jsem pohořel na zkouškách na 125ccm při nouzovém brzděním, trénoval jsem, ale i tak jsem s tím měl problémy a věděl jsem že to bude těsné, ale doufal jsem. Přejel jsem čáru o cca 40 cm, což je málo ale zároveň i hodně . Tímto Vás žádám o jakékoliv rady na příští zkoušky, které už nechci pokazit takovou zbytečností. Brzdění na přesnost mezi dvě čáry, kde se podle pana komisaře brzdí jenom přední brzdou jsem sice zvládl, ale až na druhý pokus. Při prvním pokusu nouzového brzdění, kde se opět podle pana komisaře brzdí už i přední a zadní se za mnou zakouřilo a projel jsem čáru, při druhém pokusu jsem zastavil cca 40 cm za čárou jak jsem dříve zmiňoval. Věřil jsem že to zvládnu a budu Vás na cestách zdravit, ale ještě není ten čas. Proto Vás prosím ještě jednou, přečtěte si toto, pokud máte, určitě napište jak na to a pomozte mi k tomu být "motorkářem" a zlepšovat své dovednosti.
2 reakcí na tento příspěvek Nouzové brzdění
Však se brzdí z nějakých 45 - 50 km/h?
Na 40m jde zastavit z 90km/h! A ty to o 40 přejedeš?
Buď rád žes ty papíry nedostal, když neumíš zastavit.
Chce to trénink, na přední brzdu progresivně, ale nebát se za ní vzít - zároveň být připraven povolit, kdyby to bylo moc.
A k tomu citlivá práce se zadní..
Přeji hodně štěstí do budoucna.
PS: na ty závěrečky jsi musel trénovat, jak ti to šlo předtím?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nouzové brzdění
Musím si tu zkoušku taky vyzkoušet. To by mě zajímalo co je na tom brždění tak nepřekonatelnýho.
dva_hrnce píše: Když jsem poprvé četl 40m, myslel jsem si že to je překlep a mají tam být 4m.
Však se brzdí z nějakých 45 - 50 km/h?
Na 40m jde zastavit z 90km/h! A ty to o 40 přejedeš?
Buď rád žes ty papíry nedostal, když neumíš zastavit.
Chce to trénink, na přední brzdu progresivně, ale nebát se za ní vzít - zároveň být připraven povolit, kdyby to bylo moc.
A k tomu citlivá práce se zadní..
Přeji hodně štěstí do budoucna.
PS: na ty závěrečky jsi musel trénovat, jak ti to šlo předtím?
40 cm. Centimetrů.