globalmoto_duben_nolan





Téma: Rakousko a výfuky laděné
 
10.8.2017 v 07:23
Pánové a dámy ,prosím o rady nebo zkušenosti ,co se týče láďáku,chystám se do Rakouska,jak je to s kontrolama výfuků,jdou po tom tvrdě anebo je to vklidu,koukal jsem na minulé vlákna ,ale ty jsou dost staré.

1 reakcí na tento příspěvek Rakousko a výfuky laděné

1.6.2020 v 07:59 | Nahoru | #1
Obnovme toto zajímavé téma Jak je to teď v roce 2020? Někde jsem četl, že už měří dB? a max je 90? Podle netu má R 1100 GS vnější hluk i bez výfuku 94dB Druhá věc, mám na motorce Remuse s katalyzátorem ( homologovaný ), ale je průchozí (koncovka), žádná vložka k tomu není, ano tam dát nejde. Jak by todle řešili?
Četl jsem toho dost, a všude řikaj něco jiného, někdo kdo to shrne?

Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rakousko a výfuky laděné

1.6.2020 v 11:10 | Nahoru | #2
Hlavis-junior> dB s origo výfukom máš uvedené vo veľkom techničáku (U1 resp. U3), meria sa to pri homologácii. Nejaké limity na to asi sú, ale to Ťa nemusí zaujímať, to si výrobcovia zariadia pri homologácii. Homologovaný laďák musí spĺňať rovnaké parametre ako origo, ak sa dobre pamätám.

Na ulici sa meria obvykle len to U1, pretože na hluk pri jazde je treba veľký prázdny priestor. Podľa toho, čo som počul (osobné skúsenosti nemám) merali Rakúšania (i Nemci) hluk už dávno predtým, pretože im vadilo, že si mnohí motorkári vyberali dB killery, aby boli hlučnejší. Podľa nových Euro noriem (neviem, či 4 alebo 5) to už nejde, musí byť fixný, inak sa nehomologuje.

Jediné, čo je nové, že okrsok Reutte (https://en.mapy.cz/s/darukoneco) zakázal jazdu i homologovaným motorkám s U1 viac ako 95 dB (alebo 95 a viac, teraz neviem). Na Fern pass ako tranzitnú trasu sa to nevzťahuje. Vo zvyšku Rakúska môžeš jazdiť normálne i s hlučnejšou motorkou, pokiaľ spĺňa homologačné parametre.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist