paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Životnost supersportů
 
9.8.2007 v 15:01
Zdravim, všude je vidno motorek co maj 170 a víc koní a tak by mě zaujímalo, jak je to s životností těhle motorů?Jsou to držáky nebo žerou písty a ostatní věci jako třeba ostrý krosky?

1 reakcí na tento příspěvek Životnost supersportů

9.8.2007 v 23:06 | Nahoru | #1
Skoro všechny příspěvky jsou "trochu" mimo dotaz, takže zde jest názor můj:
myslím, že motory nejsou ani zdaleka využívaný na plnej výkon a když, tak jen krátkodobě, používají se vesměs kvalitní materiály, takže asi držet budou. Je sice pravda, že nejsou tak předimenzovaný jako např. starý vzducháče GSXR, ale co sem viděl motor R1 po 50 000km, tak byl naprosto v pohodě. Samozřejmě záleží na stylu jízdy a zacházení...
Tak a teď do mě, co se týče využití výkonu :D

(reakce na) Životnost supersportů

10.8.2007 v 05:58 | Nahoru | #2
Ruck> *yes* *yes* máš pravdu *yes* *yes*
Jen můžu dodat,že většina "super sportovních"motorů co jsem viděl nemocné měli v rukách lajdáci,kteří neměnili nic a když tak hodně pozdě nebo jezdili téměř bez oleje nebo chladícího media. *no* *no*
Je to vše o penězích:"Máš-li moc výkoný stroj a chceš ho mít dlouho minimálně s parametry co udává výrobce,tak dodržuj doporučení výrobce pravidelnou údržbou a dílama co tam patřej."
Chceš-li ze svého motoru vyždímat větší výkon než má od výrobce,tak opět počítej že to bude dost stát,výsledek nemusí být zajištěn a životnost motoru muže jít rapidně dolů,protože většinou porušíš kompromis do kterého motor výrobce nastavil.

Co se týče motorůGSX-R ,tak podle nových reklamních tahů by měl jít po nastartrování do kytek,ale ukázalo se že když se udělá dobrej vzducháč(chlazení vzduch/olej)tak může všechny teorie pro ně negativní dosti vyvrátit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist