Dekuji za veskere rady. Co se tyce me tak jsem vyssi postavy okolo 185 cm. jen ohledne pohodli na motorce,
Virgl vlastně vznikal částečně (odpružením) z krosky, starší typy měly dokonce ventilek na dofuk a naháče a je to Yamahy první V-twin cruiser .
Nemá to oproti US chopperům rám a vůbec, je to celkem atyp.
A pokud se před koupí optáš v jakémkoli servise, tak celkem svorně doporučují modernější a dražší stroje, právě z toho důvodu,
že ty starší stočené paštiky ze západu jsou pokladničkama a nikdy nevíš, co se vysype a kde tě to nechá.
Můj názor zase je, že dříve se nedělaly věci s takovou spoustou kurvítek co dnes a pokud si i starou vránu (byť tě to bude stát nervy a prachy) vymazlíš,
tak tě možná přežije.
1 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky
2 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky
hajisek píše: Ještě jsem našel jeden inzerát na Virgla z 89 má to být 1100. Otázka zda jít až do takhle staré motorka...
Raději bych se díval po mladší, jak psal 1100Virago na starej ročnících zlobily karburátory. Já měl 2 sezóny XV1100 rok 91(prodáno protože byla částečně přestavěná) a teď mám 96 a za pět sezón jen měním olej, před každou sezónou nechám seřídit a jezdím.
1 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky
Kalanis píše: já sem koupil za 80 a nechal komplet seřídit, šecko vyměnit a vyšlo mě to na 3500, takže spokojenost jak blázen :)
jsi šťastný člověk , vzhledem k tomu, že to co jsi napsal je zhruba cena za 7h práce v levném servisu a bez materiálu.1 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky
Je to americky model ale strasej mě ty vidlice ... Alespoň by při koupi byla nějaká kačka na servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě motorky
Co se vidlice týče, tak ta dofukovací je měkká, zatímco ta novější... je taky měkká, jen trochu méně
Dofukovací se dá samozřejmě přetlakem přitvrdit, ale jednak se to nedá foukat příliš, jednak to poměrně rychle uteče. Mně se osvědčilo vyměnit v dofukovací vidlici pružiny za kopii těch z nové vidlice. Ty jsou vinuté ze silnějšího drátu a mají víc závitů, takže vidlice trochu zvtrdla a dofukování je teď jen jako bonus. Kopie obou pružin vyšla na šest stovek i s poštovným a když si to objednávali další lidé, dostali se už pod pětistovku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě motorky
Odstranění není tak náročné - demontuje se ten ventil v levé chromované bublině pod nádrží, zaslepí se podtlaková hadice která k němu vede a demontují se ty trubky od ventilu k hlavám. Tam je jediný problém - otvory na ně se musí zaslepit a nemají závit. Takže buď se tam musí naklepat nějaké kovové "špunty" (viděl jsem tam třeba vystřílené nábojnice ), nebo vyřezat závit a záslepky našroubovat.
Ta foukací vzduchová vidlice se od novější prakticky neliší - má jen nahoře v trubkách dírky pro vstup vzduchu a přes ně je nasunutý můstek s ventilkem pro huštění. A liší se uvnitř ty pružiny, jinak je to shodné. Problémem je leda netěsnost - gumové těsnící kroužky stárnou a pórovatí, vodicí pouzdra se časem ošoupávají a tudy všude tlak postupně uniká, takže se musí vidlice dofukovat častěji.
Za ty roky bych se spíše obával, že pružiny budou vymačkané pod servisní limit. Naštěstí je jejich výměna hodně jednoduchá a jak jsem psal výš, ani ne drahá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě motorky
Dodnes jich brázdí silnice spousty, přitom výroba skončila v roce 1999 a prodej zhruba o rok později. Motor je celkem nenáročný a jednoduchý na údržbu, akorát jeho parametry (nějakých 60 koní a 85 Nm na klice) už jsou dneska dost komicky nízké. Ale kdo nehledá adrenalinové ježdění, ten se sveze pěkně. Známou slabinou je volnoběžka, která u prvních ročníků (ještě před zvětšením objemu na 1100) chyběla a nedělalo to dobrotu, takže ji tam Japonci docpali kam se dalo, jenže je maličká a tím pádem poddimenzovaná. Ještě je dost nešťastně umístěný regulátor napětí, který je hned vedle výfuku a tím pádem špatně chlazený, takže u novějších ročníků má zvětšené chlazení.
Já to používám spíše jako cestovní enduro s nízko posazeným sedlem Dodnes jsem nenašel jiný vzduchem chlazený dvouválec s pohonem zadního kola hřídelem, který by nebyl těžší nebo slabší než tohle Virago, tak ho pořád udržuju při životě. A pořád slouží dobře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě motorky
1100Virago píše: badyXV: Nestane se nic, jen to bude hnusné Pod tím krytem je akorát šroubovací zátka osy klikovky, po jejímž vyšroubování se dá točit klikou při seřizování ventilových vůlí, a okýnko na sledování značek na rotoru magneta.
Chci něco zkusit pak to tam zase vrátím neboj
1 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky
2 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky
1 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky
hajisek píše: Je to náročné vybírání delší rozvor je nevyhoda ohledně jízdních vlastností ale zase já nejsem nejmenší postavou a Virago je přeci jen prcek ale hezký a funkční
Tímto způsobem se těžko budeš rozhodovat. Chce to .....sednout na několik motorek a projet. Věř, že v ten moment budeš mít jasno.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10414 | Dnes v 16:36 rancher |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Seřizování ventilů u dvouválcem do ... [1, 2] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago | badyXV | 34 | 16.6.2023 v 23:49 Julip2 |
Problém řazení Yamaha XV 1000 Virago | badyXV | 15 | 3.3.2023 v 23:50 Julip2 |
Nesvítí přední světlo, Yamaha XV 1000 Virago | curinkoSejinka | 6 | 13.10.2021 v 20:31 curinkoSejinka |