globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Subjektivní hodnocení pohodlí motocyklů
 
7.7.2017 v 19:36
Ahoj motorkáři a motorkářky,

dnes k vám přicházím s tématem do diskuze, zaměřující se na subjektivní hodnocení motocyklu.

Tak nějak náhodou jsem na toto téma narazil při výběru druhé motorky pro mojí méně zkušenou přítelkyni, která má navíc obvyklé problémy motorkářek, tedy dosažení na zem, hmotnost motocyklu a podobně.

Rád bych tedy zde rozpoutal debatu, která by mohla v budoucnu pomoci i dalším při všeobecném výběru motorky, když si na ní sednou a když se svezou. Subjektivním hodnocením pohodlí motocyklu myslím například ergonomii posazu (dosažitelnost a pohodlí stupaček...), viditelnost přístrojů (ergonomie ovládacích prvků a ovládací síly...), pohodlí při stání na křižovatce (pohodlí opření o zem) a podobně. Za tímto účelem jsem prozatím rozdělil hodnocení pohodlí do třech nezávislých následujících skupin:

1) pohodlí za jízdy
2) pohodlí při stání na křižovatce a obdobných jízdních úkolech
3) pohodlí při manipulaci s motocyklem (parkování, otáčení...)

které však můžeme v debatě i rozšířit.
Vás bych rád poprosil o uvedení kritérií, která subjektivně hodnotíte při výběru motorky, jízdě a podobně. Zajisté můžete přidat i konkrétní zkušenosti s konkrétními motorkami, protože to sem určitě také patří.

Díky všem za plodnou diskuzi a tu neplodnou prosím do vlákna o zasíračích .

1 reakcí na tento příspěvek Subjektivní hodnocení pohodlí motocyklů

8.7.2017 v 11:04 | Nahoru | #1
Měla jsem cbr 600 rr a teď mám bmw f 800 r. S mými 170 cm jsem dosáhla oběma nohama na zem z obou, i když z toho cebra jen špičkama. Na manipulaci na místě mi subjektivně přijde lepší bawo, i když váhově jsou na tom obě motorky +- stejně. Bawo má výš řídítka, tak mi přijde manipulace snažší. Jízda je určitě pohodlnější na bawu, hlavně na delší trasy a na naše rozbitý cesty. Proto jsem to taky vyměnila. Osobně bych se nebála to bawo doporučit pro holky, a to i pro začínající. Žádnej trhač asfaltu to není, ale úplně zdechlý taky ne a díky své lehkosti je příjemně ovladatelný. A snížit se prej dá taky. Cebro je spíš na svižnější kratší trasy s pěkným asfaltem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subjektivní hodnocení pohodlí motocyklů

8.7.2017 v 16:40 | Nahoru | #2

HondaGiRRl píše: ..i když z toho cebra jen špičkama



..a ted si predstav co teprv chudak Pedrosa, ..s metrem sedesat a na GP masine ktera ma sedlo jeste o hezkejch par cm vejs
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist