bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rarity z STK
 
4.7.2017 v 16:34
Zdravím všechny motorkáře. Ve čtvrtek 13.7. mám osobní setkání s ministrem dopravy Ťokem. Chci probrat nesmysly na STK a využít předvolební měkkosti politiků. Pokud máte zájem napište své absurdní příběhy z STK. Rád mu je vysvětlím. Díky všem za zájem.

(reakce na) Rarity z STK

19.7.2017 v 14:25 | Nahoru | #451

Macomen0 píše: Mě když frajeři usadili blbe okna a ano i jiné profese dělají svoji práci špatně mel mě majitel firmy okamžitě v kanclu jel se se mnou podívat a okna šli ven a usazovali to už jiní...



O řemeslnících nemám po osobních zkušenostech obecně valný mínění, ale můžeš si zaplatit stavební dozor, existuje x firem který ti jsou schopný stavbu v průběhu kontrolovat a na nedostatky/špatně odvedenou práci tě upozorní. Pak můžeš po řemeslnících chtít nápravu.
Tvé revize v domácnosti. Ano, musí to být, je to placený, ale dojde borec s mašinkou, změří, zkoukne, prostě věnuje se tomu jestli daná věc funguje a ne tomu jestli je čitelnej nějakej štítek nebo jestli je na kotl originální kryt s ečkem v kolečku. To že ti někdo chtěl vyměnit v kotli celou desku - řekni mi jakej servis elektroniky dnes dohledá závadu a přeletuje ti studeňas nebo ti vymění na desce jednu součástku. Všichni jsou akorát měniči komponentů, max. ti dají na výběr novej nebo nějakej jetej.
A teď k STK - z funkčních věcí jste schopni zkontrolovat jen světla a klakson, a to ještě jen koukáte jestli světla svítí, ale nikdy jsem se nesetkal na moto s měřením sklonu, takže můžu klidně oslňovat a je vám to fuk. V blinkrech jsem měl jednou průhledná skla a normální oranžový žárovky z elektro krámu a technik se se mnou hádal že to bliká málo oranžově. Asi použil mozkové myšlení, protože žádnou měrku svítivosti neměl. Jestli jsou v prdeli tlumiče, brzdy, vykvedlaný ložiska v krku řízení nebo v kolech, jestli vypadávají nebo nejdou zařadit kvalty nejste schopni zkontrolovat, hlavně že přijdete na takový smrtelný závady jako že mám o 2 mm menší průměr zrcátka nebo sundaný stupačky spolujezdce. Prostě můžu mít vykvedlanou starou vránu po smrti, ale nejdůležitější je aby se mi cestou z reklamky nesloupl štítek. A pokud technickou nedostanu, nebo odklad na měsíc, tak jaké mám odvolání? Kdo je schopen nezávisle posoudit zda má pravdu technik nebo já? A za tohle nechci platit, za kontolu pičovin, lékárničky, kterou si maximálně ošetřím škrábnutí o klíče, hádání se jestli je metalíza dostatečně metalízová a ečka dostatečně éčkovatá

Rarity z STK

19.7.2017 v 14:58 | Nahoru | #452
Nebudu se vyjadřovat k STK protože mnohé už tu bylo řečeno.....a s hodně názory souhlasím.
Vyjádřím se k revizím a konkrétně k revizím elektro. Bo mám paragraf 9 vyhl.50.
Revize doma mít nemusíte . V podstatě ani v provozovnách. Ale je tu velké ALE.
Nikdo vás doma nemůže nutit si udělat revizi.Já když píšu revizi tak pouze doporučuji další pravidelnou revizi dle normy.Revizi doma po vás může chtít stavební odbor aby vám zkolaudoval dům a pak ... . Zákon říká že za stav elektroinstalace odpovídá provozovatel-majitel. Takže až se něco stane, pak u soudu budou potahovat vás a vy majitelé abyste jste se ubránili tak můžete argumentovat že jste udělali maximum vč. pravidelných revizí.Dále to po vás může chtít pojišťovna na plnění .A pozor do elektroinstalace jako do zdvihacích zařízení ,plynu, a tlakových zařízení , nesmíte vrtat bez daných dokumentů o vzdělání tzn vyhl.50 a podobně, včetně oprávnění od Technické inspekce ČR.To říká zákon.
Takže néééé žádný samodomo a kutilství... .
Tak jak to vidím pomalu dnes a denně.

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

20.7.2017 v 09:32 | Nahoru | #453
Koupil jsem motorku se Švýcar, dovezl jsem i n STk ať mi udělaj papíry pro dopravku, tak mi udělali nějaký ty papíry s technickou za 1600, motorka rv.2014 technická být vůbec nemusela, ale dobrý, aspoň měli na pívo. Jediný co je zajímalo byli Ečka na všem, co ta motorka má, to jsem měl. Tak jsem jim tam motorku nechal, že si pro ní příjdu, až bude hotová. Jsou to známí kluci. Všechno dopadlo bez problému. Papíry udělali a já mohl jezdit. Pak jsem se jel jednou pozdě domů, a zjistil jsem, že motorka svítí do oblak. Hlavně že buzerujou za éčka, ale že ta motorka nemá seřízený světla, a svítí do nebe,to už nikdo neviděl, protože si to ani nerozsvítili.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

21.7.2017 v 08:57 | Nahoru | #454
wormi>
U motorky se výška osvětlení neměří.

Rarity z STK

21.7.2017 v 09:20 | Nahoru | #455
U motorky se nemeri vlastne nic (krom desne dulezitejch veci, jako je vyska a sirka). Ale uplne nejdulezitejsi pro bezpecnost provozu je, aby mela vylepenej stitek a Ecka vsude kam se podivas...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

21.7.2017 v 11:14 | Nahoru | #456

FJRPEPA píše: wormi>
U motorky se výška osvětlení neměří.

Pred ctyrma rokame mne s bawem hnal idiot na reglo. Kouknul a rikal: "moc vysoko". Tak jsem si na to sednul a ptam se ho: "a ted" a on rika: "ted dobry". Tolik asi ke kvalitam techniku na STK.

edit: "... nekterych techniku ..."

Naposledy editováno 24.07.2017 10:42:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

21.7.2017 v 11:19 | Nahoru | #457
Medved> kdyz jsi na to sedl, zacalo to svitit vic dolu? Coze??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

21.7.2017 v 11:32 | Nahoru | #458

MedWed píše: Medved> kdyz jsi na to sedl, zacalo to svitit vic dolu? Coze??

namaluj si to

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

21.7.2017 v 11:35 | Nahoru | #459

Medved píše: namaluj si to



To je asi nad me technicke schopnosti, mohl bys mi s tim schematem pomoct prosim?

Rarity z STK

21.7.2017 v 12:52 | Nahoru | #460
Zdravím Vás všechny diskutující, tak včera jsem byl na STK v Králův Dvůr u Berouna a úplně v poho. Pouze jsem zakryl třásně. Technik mě říkal, když nemáte nějaký úplný nesmysl, tak neřešíme voloviny.

Naposledy editováno 21.07.2017 12:52:53

5 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

23.7.2017 v 14:48 | Nahoru | #461
"dám LED blinkry pyčo, přehodím vidli, dám tam lepší brzdy"...mě by zajímalo, proč ti někteří experti, co si přehazujou kde co z jiných typů motorek, nebo z ebay, nesedí ještě někde ve vývoji.
Jenom mi to připomnělo jednu jízdu, kdy jsem v dědině dojel nějaký středně starý SS, týpek s holčinou za zády najednou brzdy, ke středu, skoro do zastavení, až když jsem se přiblížil na 2-3m, tak vidím, že mu mžourá nějaký ten ultrasvíticí blinkr s LEDkama, podle pouťového designu určitě "originál"
Já bych taky nechal zodpovědnost na řidičích motorek...to by ale bylo najednou slzavé údolí, kdyby na bikera hodili nehodu za neoriginál, ale "stoprolepší" brzdy.
Někdo tady házel ramena, že nehod zaviněných technickým stavem vozidla bylo přeci "jen" půl procenta...nějakých 400-500. Když z toho odečtu ty neupevněné náklady, tak se každý den stane nehoda díky špatnému stavu vozidla. Je to hodně, nebo málo?
PS: na motorce mám stavitelné páčky, protože na originál mám moc krátké prsty...až mě za to vyhodí, dám tam originál, ale ve svěrákové úpravě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

23.7.2017 v 15:03 | Nahoru | #462

MedWed píše: To je asi nad me technicke schopnosti, mohl bys mi s tim schematem pomoct prosim?



Tak vzhledem k tomu, ze predni tlumice maji delsi drahu pohybu nez zadni, tak kdyz jdou oba na doraz (bezne Medvedovo posazeni se na motorku), je predek namirenej do zeme.
Nesmi si tedy sednout na zadni sedadlo.

Rarity z STK

23.7.2017 v 15:15 | Nahoru | #463
Když si vezmu průměrné auto - lze polohovat sedadlo řidiče všemi směry, lze pohybovat volantem - někdy i v obou osách.................................zřejmě proto, že jednou sedí za volantem 150cm vysoká ženská a podruhé 200+cm vysoký chlápek.
A protože na motocyklu pohyblivých a upravujících prvků mnoho není, nezbývá než úpravy provést výměnou dílů. Jiná řidítka, jiné stupačky, snížit sedlo nebo i celý stroj, vyměnit páčky za vyhovující, vyměnit zrcátka za taková, aby řidič neviděl jen svá ramena, když na vysokého fouká zvýšit plexi atd. - jenže to po výmyslech z MD je téměř neproviditelné.
Tak až se někdo zamyslí a začne se na stanicích zabývat technik "nebezpečnou" úpravou, bude to v klidu. Pokud ale za nebezpečnou závadu se bude považovat štítek s údajem typu motocyklu, hlučností při otáčkách a asi ještě nějakou důležitou informací, budou asi motorkáři držkovat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

23.7.2017 v 15:27 | Nahoru | #464

crestik píše: "dám LED blinkry pyčo, přehodím vidli, dám tam lepší brzdy"...mě by zajímalo, proč ti někteří experti, co si přehazujou kde co z jiných typů motorek, nebo z ebay, nesedí ještě někde ve vývoji.
Jenom mi to připomnělo jednu jízdu, kdy jsem v dědině dojel nějaký středně starý SS, týpek s holčinou za zády najednou brzdy, ke středu, skoro do zastavení, až když jsem se přiblížil na 2-3m, tak vidím, že mu mžourá nějaký ten ultrasvíticí blinkr s LEDkama, podle pouťového designu určitě "originál"
Já bych taky nechal zodpovědnost na řidičích motorek...to by ale bylo najednou slzavé údolí, kdyby na bikera hodili nehodu za neoriginál, ale "stoprolepší" brzdy.
Někdo tady házel ramena, že nehod zaviněných technickým stavem vozidla bylo přeci "jen" půl procenta...nějakých 400-500. Když z toho odečtu ty neupevněné náklady, tak se každý den stane nehoda díky špatnému stavu vozidla. Je to hodně, nebo málo?
PS: na motorce mám stavitelné páčky, protože na originál mám moc krátké prsty...až mě za to vyhodí, dám tam originál, ale ve svěrákové úpravě



..ja ale sedim nekde ve vývoji

(reakce na) Rarity z STK

23.7.2017 v 15:30 | Nahoru | #465
assassin> njn, ale na plechovky, musíš do Hammamatsu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

23.7.2017 v 16:56 | Nahoru | #466
assassin> jenže podle těch 15ti stránek by tam mělo s tebou sedět ještě dalších 15-20 lidí , kteří ví líp, než konstruktéři, které brzdy, vidlice, blinkry a výfuky jsou lepší a bezpečnější. Já jsem taky pro, aby si tam každý dal co chce....ale aby ten svůj výtvor poslal výrobci motorky a ten by to všechno otestoval, jestli to splňuje vše, jak má. Samo, že asi né za flašku.

(reakce na) Rarity z STK

23.7.2017 v 18:48 | Nahoru | #467

crestik píše: assassin> jenže podle těch 15ti stránek by tam mělo s tebou sedět ještě dalších 15-20 lidí , kteří ví líp, než konstruktéři, které brzdy, vidlice, blinkry a výfuky jsou lepší a bezpečnější. ....


jenže právě v tomto tam hrajou hlavní roli peníze a právě o tom to je ,Aby tam byli lepší brzdy tak pak mašina stála třeba o 20 000kč víc a atd (nová mašina) a takhle bychom mohli pokračovat dál a dál, ale to už je jiná pohádka.
Jinak souhlasím že by se měl kontrolovat technický stav a né nějaký posraný štítek a nebo jestli všude je E , dnešní STK má do kontrol technického stavu vozidel hodně daleko

Naposledy editováno 23.07.2017 18:49:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

23.7.2017 v 19:23 | Nahoru | #468

dewwil píše: Krovak> jestli tam budou ty kotouče jak na fotce, tak to budou originál, buď budou vymačkaný ty vlnitý podložky zevnitř nebo tam vůbec nebudou, občas popraskaly a odlítly. Boční vůle nevadí ničemu... Pak hoď foto jaký tam má


Tak už jsem se k tomu dokopal... Podložky jsou tam pérové, tak je asi všechno v pořádku.

A tady máš sice blbé, ale video

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

23.7.2017 v 20:58 | Nahoru | #469

crestik píše: "dám LED blinkry pyčo, přehodím vidli, dám tam lepší brzdy"...mě by zajímalo, proč ti někteří experti, co si přehazujou kde co z jiných typů motorek, nebo z ebay, nesedí ještě někde ve vývoji.
Jenom mi to připomnělo jednu jízdu, kdy jsem v dědině dojel nějaký středně starý SS, týpek s holčinou za zády najednou brzdy, ke středu, skoro do zastavení, až když jsem se přiblížil na 2-3m, tak vidím, že mu mžourá nějaký ten ultrasvíticí blinkr s LEDkama, podle pouťového designu určitě "originál"
Já bych taky nechal zodpovědnost na řidičích motorek...to by ale bylo najednou slzavé údolí, kdyby na bikera hodili nehodu za neoriginál, ale "stoprolepší" brzdy.
Někdo tady házel ramena, že nehod zaviněných technickým stavem vozidla bylo přeci "jen" půl procenta...nějakých 400-500. Když z toho odečtu ty neupevněné náklady, tak se každý den stane nehoda díky špatnému stavu vozidla. Je to hodně, nebo málo?
PS: na motorce mám stavitelné páčky, protože na originál mám moc krátké prsty...až mě za to vyhodí, dám tam originál, ale ve svěrákové úpravě



Ty jsi dobrej schizofrenik, vyvojari. Tak ostatni tam nic nesmi dat,ale Ty mas patent na rozum, ze polohovaci packy jsou OK, ale blinkry uz ne? Bez se zahabat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

24.7.2017 v 08:34 | Nahoru | #470
DrDNA01> kde píšu, že jsou páčky OK? Moc sluníčka?

(reakce na) Rarity z STK

24.7.2017 v 09:05 | Nahoru | #471

crestik píše: DrDNA01> kde píšu, že jsou páčky OK? Moc sluníčka?



Tvá slova:
"na motorce mám stavitelné páčky, protože na originál mám moc krátké prsty"

A taktéž Tvá slova:
"Já jsem taky pro, aby si tam každý dal co chce....ale aby ten svůj výtvor poslal výrobci motorky a ten by to všechno otestoval, jestli to splňuje vše, jak má."

A já se ptám. Poslal jsi svůj výtvor výrobci, nebo jsi schizofrenik, jehož půlka neví, co dělá ta druhá?

(reakce na) Rarity z STK

24.7.2017 v 10:40 | Nahoru | #472

MedWed píše: To je asi nad me technicke schopnosti, mohl bys mi s tim schematem pomoct prosim?

mohl

(reakce na) Rarity z STK

24.7.2017 v 20:41 | Nahoru | #473
[quote=crestik]"
Někdo tady házel ramena, že nehod zaviněných technickým stavem vozidla bylo přeci "jen" půl procenta...nějakých 400-500. Když z toho odečtu ty neupevněné náklady, tak se každý den stane nehoda díky špatnému stavu vozidla. Je to hodně, nebo málo?

ty znáš nějakou nehodu zaviněnou motorkářem v důsledku špatného technického stavu motorky?

(reakce na) Rarity z STK

24.7.2017 v 20:55 | Nahoru | #474
[quote=crestik]"
Já bych taky nechal zodpovědnost na řidičích motorek...to by ale bylo najednou slzavé údolí, kdyby na bikera hodili nehodu za neoriginál, ale "stoprolepší" brzdy.

prosimtě pokud ti motorka správně nebrzdí tak to na stk neřeší a vystaví ti technickou kontrolu na dva roky.

brzdy to je věc každého bikera,

(reakce na) Rarity z STK

24.7.2017 v 21:06 | Nahoru | #475
[quote=crestik]"
Jenom mi to připomnělo jednu jízdu, kdy jsem v dědině dojel nějaký středně starý SS, týpek s holčinou za zády najednou brzdy, ke středu, skoro do zastavení, až když jsem se přiblížil na 2-3m, tak vidím, že mu mžourá nějaký ten ultrasvíticí blinkr s LEDkama, podle pouťového designu určitě "originál"

prosímtě dej odkaz na poutové blinkry které mžourají a neblikají jak mají dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

25.7.2017 v 13:25 | Nahoru | #476
Krovak> nech si ty kotouče přenýtovat.... plavou ti až moc....

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

25.7.2017 v 14:28 | Nahoru | #477
STK dba na vase bezpeci preci ne? Proto se tohle nestalo https://www.novinky...racovat-v-jizde.html

(reakce na) Rarity z STK

25.7.2017 v 18:21 | Nahoru | #478

puffybodie píše: STK dba na vase bezpeci preci ne? Proto se tohle nestalo https://www.novinky...racovat-v-jizde.html



to máš těžko sklo prasklo před příjezdem, na odpočivadlo, vůle ve volantu se dá posoudit že je v normě, prorezivélé části nemají vliv na nosné části, a to že tě nutí zaměstnavatel porušovat další zákony, to se dobře kritizuje a trestá,
udělej si papíry na autobus a přihlas se do cestovky pochopíš

2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

25.7.2017 v 18:36 | Nahoru | #479
Blbost, zaměstnavatel tě nesmí nutit porušovat zákony, a kdo si to nechá líbit tak mu to patří.
Pokud absolvoval pravidelné školení řidičů, tak moc dobře ví, s jakým vozidlem odmítnout jízdu.

Rarity z STK

25.7.2017 v 18:51 | Nahoru | #480
Tady jde ale uplne o neco jineho.....proc musim platit zbytecnou STK na neco co mam v poradku, kdyz nekdo jiny kdo to v poradku nema a stejne tu STK dostane? Kde teda jako dbaji o to me bezpeci a bojuji proti vrakum na silnici? Spravna odpoved je? - NIKDE. Tak jak je to skutecnosti na vychod i zapad od nas.

To ze vetsina zamestnavatelu kamionaku a autobusaku (vcetne MHD) jsou kokoti o tom netreba vest moc dlouhe debaty. Tyhle prakticke zkusenosti z okoli nebo rodiny ma kde kdo. Navic tedy kdyz budeme brat rok 1989 jako reset (HAHA), tak meli 28 let uz na napravu a naprava nikde. V zahranici na to meli mnohem dele a naprava taky nikde.

Co by me melo jako presvedcit o potrebnosti STK? Statistiky davaji zapravdu mne, vyse uvedene clanky z priklady od nas nebo zahranici taky, zkusenosti z USA a podobne ala korupce a podobne taky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist