Roznejtování v klidu.
Při snejtování se ozvalo "křup" a čep prasknul. Podle mekánika je to úplně v klidu a držet to bude. Mám ale obavu jesli třeba čep nemoch prasknout normálně vejpůl (to neuvidim a pak nastane dobrej let), nebo že se za chvilku řetěz vytahá nepravidelně a investice příde do hoven. Takže poraďte. Sehnat novou spojku a nechat znova někde snejtovat, nebo na to srát a "to bude dobrý"?
Naposledy editováno 04.07.2017 09:04:48
2 reakcí na tento příspěvek Nejtování ČZ řetězu
pouzival sem sady CZ uz pred 12 lety na ZX9R a ted i na ZX10R a posledni sem dal taky CZ (tu SDZZ tusim 525), a v servisu prasknul cep (ale malo a jezdim s tim, najeto cca 6tis km), pak tam jel kamos, doporucil sem mu taky CZ, a taky prasknul cep ale vic, tak objednal novej cep, a prasknul znova (me to montoval jinej servisak nez jemu, ale prasklo to oboum). pak to vymenil cely za DID a ok.
co sem se dovedel, tak je nutny pouzivat nejtovacku od CZ, ktera to snejtuje spravne a spravnym postupem na tu jejich dutou spojku. tj v tom je asi jadro pudla. bohuzel tuto informaci by mel dodat jak prodejce retezovy sady, tak by to meli vedet zrejme v servisu, pokud je ta informace spravna, zatim sem ji jinde neoveroval ale prijde mi logicka.
tj CZ dodava duty spojky a je treba jejich nejtovacka, protoze nejaky univerzalni co se dosud pouzivaly bezne, tak na to sou spatny. prosim tedy o popripadny potvrzeni ci vyvraceni.
FishX3> Faktem je, že nejtovačka, co neni bláto a nezkurví se po dvou použití stojí docela ranec a pro normálního garážníka se nevyplatí. Taky řetěz je tak silnej jako nejslabší jeho článek, tak to svěřuju odborníkům. Doby s kladivem a kovadlinou už mně pustily. Vyndat kyvku je práce na 15 min, snejtovat spojku bez nejtovačky vyjde teda na dýl a připočítej vopocený čelo. Noa navíc sundat vobčas kyvku je celkem zdravý.. promazat uložení a tak, mno ne?
Sem ani nečekal, že se to téma tak chytne
Bubrak-ZX10R píše: tohle je zajimavy tema a bezi to uz delsi dobu
pouzival sem sady CZ uz pred 12 lety na ZX9R a ted i na ZX10R a posledni sem dal taky CZ (tu SDZZ tusim 525), a v servisu prasknul cep (ale malo a jezdim s tim, najeto cca 6tis km), pak tam jel kamos, doporucil sem mu taky CZ, a taky prasknul cep ale vic, tak objednal novej cep, a prasknul znova (me to montoval jinej servisak nez jemu, ale prasklo to oboum). pak to vymenil cely za DID a ok.
co sem se dovedel, tak je nutny pouzivat nejtovacku od CZ, ktera to snejtuje spravne a spravnym postupem na tu jejich dutou spojku. tj v tom je asi jadro pudla. bohuzel tuto informaci by mel dodat jak prodejce retezovy sady, tak by to meli vedet zrejme v servisu, pokud je ta informace spravna, zatim sem ji jinde neoveroval ale prijde mi logicka.
tj CZ dodava duty spojky a je treba jejich nejtovacka, protoze nejaky univerzalni co se dosud pouzivaly bezne, tak na to sou spatny. prosim tedy o popripadny potvrzeni ci vyvraceni.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co je to za vehement [1, 2] Yamaha XS 400 | Krautkopf | 34 | 6.4.2024 v 22:23 Valve |
Yamaha xs 400 - uložení čepu vahadl... Yamaha XS 400 | T_O_M | 19 | 1.7.2023 v 08:01 jdu900fire_blejt |
Yamaha XS 400 motor - prasklý karter Yamaha XS 400 | Ferryouda | 8 | 27.9.2021 v 22:23 Ferryouda |
Osvětlení SPZ Yamaha xs400 1981 Yamaha XS 400 | Semifoxxa | 5 | 9.3.2021 v 01:35 Massakra |
Výroba laminátového krytu - dotaz Yamaha XS 400 | Kylarek | 22 | 8.1.2021 v 17:22 krokoš |