2 reakcí na tento příspěvek přestavba motorky
počet míst musí být zachován, délka sedla zachována a šíře pokud možno také
umístění stupaček zachováno, přidat předkopy a přepákování na řazení nemá problém
blatníky musí být
homologovaná světla včetně blikačů
odpovídající kontrolky jako u výrobní verze, včetně budíků
velikost ráfků, velikost pneu lze zaměnit pouze se souhlasem výrobce
veškeré bezpečnostní prvky musí být zachovány, např. kryt řetězu
záměna vidlic, zavěšení, pružení, tlumení, není možná
příklad odkaz na jednu přetavbu co by mohla projít http://www.freeride...er-honda-cb-500.html
nicméně je tu cesta stavby, ale to je neskutečně drahý, protože zkušebny si vezmu kolem 60k a nemusíš na nich projít, navíc stavba musí být podle aktuální legislativy tedy dodržení emisních norem
Naposledy editováno 28.06.2017 02:52:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přestavba motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přestavba motorky
Aliass píše: zrovna to řeším, nějaké známé mám, předložím sem co mi řekli
počet míst musí být zachován, délka sedla zachována a šíře pokud možno také
umístění stupaček zachováno, přidat předkopy a přepákování na řazení nemá problém
blatníky musí být
homologovaná světla včetně blikačů
odpovídající kontrolky jako u výrobní verze, včetně budíků
velikost ráfků, velikost pneu lze zaměnit pouze se souhlasem výrobce
veškeré bezpečnostní prvky musí být zachovány, např. kryt řetězu
záměna vidlic, zavěšení, pružení, tlumení, není možná
příklad odkaz na jednu přetavbu co by mohla projít http://www.freeride...er-honda-cb-500.html
nicméně je tu cesta stavby, ale to je neskutečně drahý, protože zkušebny si vezmu kolem 60k a nemusíš na nich projít, navíc stavba musí být podle aktuální legislativy tedy dodržení emisních norem