Téma: Prosím o radu
13.6.2017 v 14:43
Zdravím,prosim o radu.Doporučí mi někdo přepínače na cx-500
Diky.
Diky.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu
Originál nebo nějakou náhradu na přestavbu ? Na ebay je originálních přepínačů na pravou i levou stranu řidítek několik.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu
Martin50> Nahradu na přestavbu může být i kov.Předem díky za konkrétní tip.
Moje první prestavba 😈
Moje první prestavba 😈
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu
Arko> Mrkni na www.louis.de, klíčové slovo je Lenkerschalter, pokud neumíš německy, přepni si to do angličtiny.
Naposledy editováno 17.06.2017 23:23:23
Naposledy editováno 17.06.2017 23:23:23
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu
No, propláchnout to můžeš jakýmkoliv levným motorovým olejem ze supermarketu. Vlezou se tam téměř čtyři litry. Já jsem motory, ve kterých jsem měnil rozvoďák a spojku neproplachoval, jenom jsem ze dna motoru "vyškrábal", t.j.vytřel ty kaly. Po sundání zad i prsou je co čistit.
Zdravím.Poraďte mi jak vyčistit chlazení u cx ať nat tím nemusím špekulovat s manuálem.Podle mě se kapalina ani nehne.Po 5letech se asi není čemu divit .Asi tuším co mě čeká.Ale vypadalo to slibně jak jsem ji dovez a oživil.,,olej,bat.,svíč.,filt.,bakla na druhé okuleni.Ale hřeje se potvora.Dik za rady.
"Vrtulka" pumpy je odlitek nasazenej na tisícihranu, to se nemá jak odlepit.
Zato jsem se už potkal s něčím co vypadalo jako zrosolovatělá nemrzka co se musela po sundání hlav vyšťouchat prakticky odevšud manuálně.
Takže sundat chladič, všechny dostupný trubky a termostat a mrknul do nich jestli tam není nějakej takovej sajrajt. Pokud tam něco takovýho bude tak bych raději shodil hlavy a zkontroloval jak to vypadá ve válcích a hlavách. Pokud to bude čistý tak může bejt spíš zavzdušněný nebo se neotevírá termostat.
Zato jsem se už potkal s něčím co vypadalo jako zrosolovatělá nemrzka co se musela po sundání hlav vyšťouchat prakticky odevšud manuálně.
Takže sundat chladič, všechny dostupný trubky a termostat a mrknul do nich jestli tam není nějakej takovej sajrajt. Pokud tam něco takovýho bude tak bych raději shodil hlavy a zkontroloval jak to vypadá ve válcích a hlavách. Pokud to bude čistý tak může bejt spíš zavzdušněný nebo se neotevírá termostat.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu
I to zavzdušnění může být příčinou, mrkni, zda máš chladicí kapalinu po zátku chladiče, jestli ne, dolej to destilkou. Obsah kapaliny ve vyrovnávací nádobce za motorem mezi ryskami neříká, jestli je v systému dost vody.
Jinak voda se vypouští zátkou vespod chladiče a pak povolením sponky na gumové hadici mezi chladičem a pochromovanou trubkou ba motoru a rozpojením této hadice. Přitom je nutno odzátkovat nahoře chladič. Z nádobky za motorem je to třeba vysát. Budeš-li měnit rozvodový řetěz, budeš mít možnost vyčistit i čerpadlo zevnitř, jestli nebylo čerpadlo zavodněné, mohla by být vrtulka čerpadla (je z litiny) zkorodovaná, ne že by ji to ubralo na materiálu nebo funkčnosti, ale ty odpadávající zplodiny koroze mohou zničit těsnění vodní pumpy, které je mimochodem dobré vyměnit zároveň s rozvodovým řetězem. Taky by bylo dobré, budeš-li mít venku motor, vyměnit či alespoň napnout řetízek olejového čerpadla a lamely spojky, případně propilovat "otlačeniny" na drážkách spojkového koše. Nenechej se odradit, Honda 500 CX stojí za trochu námahy, je to skvělý stroj.
Náhradní díly lze zakoupit v internetovém obchodě www.biketeile-service.de, zakoupíš tam řetízek čerpadla, rozvoďák, lamely a pružiny spojky, těsnění do motoru i termostat.
Jinak voda se vypouští zátkou vespod chladiče a pak povolením sponky na gumové hadici mezi chladičem a pochromovanou trubkou ba motoru a rozpojením této hadice. Přitom je nutno odzátkovat nahoře chladič. Z nádobky za motorem je to třeba vysát. Budeš-li měnit rozvodový řetěz, budeš mít možnost vyčistit i čerpadlo zevnitř, jestli nebylo čerpadlo zavodněné, mohla by být vrtulka čerpadla (je z litiny) zkorodovaná, ne že by ji to ubralo na materiálu nebo funkčnosti, ale ty odpadávající zplodiny koroze mohou zničit těsnění vodní pumpy, které je mimochodem dobré vyměnit zároveň s rozvodovým řetězem. Taky by bylo dobré, budeš-li mít venku motor, vyměnit či alespoň napnout řetízek olejového čerpadla a lamely spojky, případně propilovat "otlačeniny" na drážkách spojkového koše. Nenechej se odradit, Honda 500 CX stojí za trochu námahy, je to skvělý stroj.
Náhradní díly lze zakoupit v internetovém obchodě www.biketeile-service.de, zakoupíš tam řetízek čerpadla, rozvoďák, lamely a pružiny spojky, těsnění do motoru i termostat.
Chladí,všechno jsem rozebral a poskladal nic ucpanyho jsem nenašel a funguje.Nechapu ale zaplať...p.Mam jinej problém,zatím jsem ji projel jen tak na půl plynu a včera jsem za ni chtěl trochu zatáhnout a ona se mi potvora začala dusit jako by tam šlo malo benolu nebo co.Poradí te mi někdo.
Eurosport má na nádrži podtlakový ventil, kromě toho, že na něm je ještě ruční kohoutek. Možná není dostatečně průtočný. Sundej tu tenší hadičku, co je na něj nasazena zezadu, z karburátoru a ústy při páčkou otevřeném kohoutu vytvoř podtlak. Tu silnější hadičku měj z karburátoru sundanou taky a vyzkoušej při tom podtlaku vytvořeném ústy, jak to teče (do nějaké nádobky). Když to poteče málo, vyčisti ten ventil, pokud bude potřeba, kup si ktomu pro CX 500 Eurosport PC 06 tzv. Vergaserreparatursatz, na ebay či na biketeile-service.de. Dáš-li tam jiný ventil (neotvíraný podtlakem), musíš zaslepit na karburátoru ten naústek na tu tenčí hadičku.
Toto je nejmenší ze závad, která by to dušení mohla způsobovat.
To chlazení jsi měl patrně jenom zavzdučněné
Budeš-li sundávat nádrž, nezapomeň rozpojit konektor ukazatele stavu paliva.
Naposledy editováno 17.07.2017 17:40:28
Toto je nejmenší ze závad, která by to dušení mohla způsobovat.
To chlazení jsi měl patrně jenom zavzdučněné
Budeš-li sundávat nádrž, nezapomeň rozpojit konektor ukazatele stavu paliva.
Naposledy editováno 17.07.2017 17:40:28
Díky za radu a ještě se k tomu vrátím.Mám jinej podstatnější dotaz žil jsem v iluzi že mám cx-500-b i podle rámu celé moto dle katalogu a obr.z netu vše sedí.Ale motor je Éčko. Je ten motor totožnej?Žádný ukazatel paliva neni.A jak vypadá ten ventil otvíraný podtlakem?Mám na nádrži podle mě obyčejný palivový kohoutek asi .
Naposledy editováno 24.07.2017 16:55:16
Naposledy editováno 24.07.2017 16:55:16
Promiň, myslel jsem, že máš Eurosporta. Máš první model. Ten motor není z Eurosporta, Ventil s podtlakovým otvíráním zde není, máš klasický kohout. Sundej tedy hadičku a vyzkoušej průtok v obou otevřených polohách, případně odkal nádrž a vyčisti sítko kohoutu. Dá se ten motor vytočit při zařazeném neutrálu nad 7000 otáček ? Máš verzi 20 či 37 KW ?
Naposledy editováno 24.07.2017 21:39:15
Naposledy editováno 24.07.2017 21:39:15
37kw ale furt mě mate že na motoru je cx-500-e a numera.Prutok ksem zkoušel teče jak Dunaj.Ale když jsem kontroloval to chlazení tak jsem po nasazení nádrže nemoh nastartovat .Z hadičky a filtru mi při tom vytek benol a po otevření kohoutu a sytiče si stejně nenatáhla,museljsem dolít benol až po kohout otočit, pak sytič a teprv pak se chytla.Přiznám se že jsem ještě nekouk do karbeců.Jo a ty otáčky zkusím o víkendu mam ji na chal. zatim dik
Mám ten samý model, na motoru je CX 500E- a sedmimístné číslo. Není to Eurosport, ten má označení na motoru PC06 (a taky sedmimístné číslo).
Karburátory si benzin nenatahují (nevytvářejí podtlak), jsou v nich plovákové komory a kuželíkové ventily. Teče to spádově. Jestli není ten filtr na hadičce dostatečně průchozí, vyndej ho pryč a dej tam delší hadičku.
Karburátory si benzin nenatahují (nevytvářejí podtlak), jsou v nich plovákové komory a kuželíkové ventily. Teče to spádově. Jestli není ten filtr na hadičce dostatečně průchozí, vyndej ho pryč a dej tam delší hadičku.
Popping (střelbu) způsobuje chudá směs nebo vynechávající zapalování. Jestli nepálí oba válce tak je to nejspíš vada zapalování (ppod. jedna z VN cívek na statoru). Jestli kucká jen jeden tak to spíš bude v karburátoru. Pro začátek změřit ohmetrem modrý-bílý a rozebrat a vyčistit karburátory. Dále pak na odkalovací výstup z plovákovek přidělat průhledný hadičky a ohnout nahoru. Při volnoběhu by v obou kaburátorech měla být hladina lehce pod úroveň horního okraje vaničky karburátoru. Pochopitelně se nesmí výrazně hýbat při vytočení motoru. Pokud to bude jinak tak zkontrolovat chod ventilků a nastavení plováků. Jestli je to úplně první model (což podle fotky asi je) tak se dá hladina nastavovat přihnutím plíšku na plovácích. Pochopitelně když už to bude venku tak vyčistit.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu
To pod tím filtrem slouží jako separátor oleje z odvzdušnění motoru. Zkontroluj si že máš zazátkovaný odkalovací hadice co vedou z filtru, jsou tam dvě - jedna z separátoru druhá rovnou z tělesa, často to bejvá otevřený a saje to tamtudy falešnej luft a bordel. A co se týče "střelby z prava", tak pokud máš origo výfuk tak se to tak snadno nepozná protože pod motorem jsou svody spojený do jedný komory.
combust> Vracím se po delší době a chci ti poděkovat za radu.Motorka měla zaprasenej pravej karbec ,trysky neprůchozí skoro.Vyměnil jsem filtr a de jak z praku.Mam dotaz ty bys moh vědět jak na to.Mam možnost koupit papíry za 5tis.Co si o tom myslíš.Ja k ni nemám nic šla z Něm.přes Opavu tam 5let stála papíry v pici asi je někomu střelili takový dovedové.Je sčislovaná.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu
Mrkni na ebay-kleinanzeigen Heilbad-Heiligenstadt u Götingenu (je to relativně blízko), nebo v Herzlake u Brém - rám s papírama za 100 respektive 98 €.
Na tomhle stroji není nic atypickýho aby ten univerzál návod nefungoval.
Sací (0.08-0.1mm) i výfukový (0.1-0.12) se dělají na konci kompresního zdvihu.
Nejsnazší je vyšroubovat svíčky (rovnou zkontrolovat vzhled a elektrody-0.7), vyšroubovat přední krytku (víčko s šestihranem na klíč č.17), dále inspekční krytku (vpravo nahoře na zadním karteru). Sundat kryty hlav (ani není třeba sundavat nádrž, jen vyšroubovat šroub pod sedlem a případně hadičku)
Ořech 17, prodloužení a nějakou ráčnu, měrky 0.08, 0.1, 0.12 a 10ku klíč +kleště nebo extra klíč na čtyřhran šroubků.
17ku nasadíš na prodloužení s ráčnou zepředu a otáčíš klikou (z pohledu zepředu ve směru hodin-utahovat pravotočivý šroub) dokud není v horním inspekčním otvoru značka TL (horní úvrať levýho) nebo TR přesně proti rysce na boku otvoru. Pokud nastala koincidence TL (nebo TR) s uzavřením ventilů daného válce je nastavena poloha pro nastavení vůlí (konec kompresního zdvihu příslušného válce).Pak prostě zkontroluj měrkama stav na jednotlivých ventilech a nastav podle potřeby.
Pár tipů:
1) ventily nastavovat na studeným motoru po dopnutí rozvoďáku,
2) zkontrolovat vůli vahadel (má být 0.08 mm) a při nastavení vůle ventilů lehkým tlakem proti šroubkům nastavit vahadlo tak aby se vymezily vůle v ose a případně v dalších částech (palce na vačce a tlačných tyčkách),
3) po ventilech zkontrolovat případně doštelovat synchronizaci karburátorů (na max výkon to vliv nemá ale na kultivovanost volnoběhu a spotřebu ano)
A jinak je tu v motokatalogu servisní manuál kde je to vše popsaný,sice v angličtině ale s obrázkama.
Naposledy editováno 03.06.2018 23:42:23
Sací (0.08-0.1mm) i výfukový (0.1-0.12) se dělají na konci kompresního zdvihu.
Nejsnazší je vyšroubovat svíčky (rovnou zkontrolovat vzhled a elektrody-0.7), vyšroubovat přední krytku (víčko s šestihranem na klíč č.17), dále inspekční krytku (vpravo nahoře na zadním karteru). Sundat kryty hlav (ani není třeba sundavat nádrž, jen vyšroubovat šroub pod sedlem a případně hadičku)
Ořech 17, prodloužení a nějakou ráčnu, měrky 0.08, 0.1, 0.12 a 10ku klíč +kleště nebo extra klíč na čtyřhran šroubků.
17ku nasadíš na prodloužení s ráčnou zepředu a otáčíš klikou (z pohledu zepředu ve směru hodin-utahovat pravotočivý šroub) dokud není v horním inspekčním otvoru značka TL (horní úvrať levýho) nebo TR přesně proti rysce na boku otvoru. Pokud nastala koincidence TL (nebo TR) s uzavřením ventilů daného válce je nastavena poloha pro nastavení vůlí (konec kompresního zdvihu příslušného válce).Pak prostě zkontroluj měrkama stav na jednotlivých ventilech a nastav podle potřeby.
Pár tipů:
1) ventily nastavovat na studeným motoru po dopnutí rozvoďáku,
2) zkontrolovat vůli vahadel (má být 0.08 mm) a při nastavení vůle ventilů lehkým tlakem proti šroubkům nastavit vahadlo tak aby se vymezily vůle v ose a případně v dalších částech (palce na vačce a tlačných tyčkách),
3) po ventilech zkontrolovat případně doštelovat synchronizaci karburátorů (na max výkon to vliv nemá ale na kultivovanost volnoběhu a spotřebu ano)
A jinak je tu v motokatalogu servisní manuál kde je to vše popsaný,sice v angličtině ale s obrázkama.
Naposledy editováno 03.06.2018 23:42:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pískání brzd Honda CX 500 | Toretak1050 | 4 | 3.3.2024 v 19:56 Rubini |
Zkřípání Honda CX 500 | Toretak1050 | 0 | 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050 |
CX500 výměna budíků Honda CX 500 | Toretak1050 | 2 | 7.11.2023 v 21:50 combust |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Co se obecně musí zapsat do TP [1, 2, 3] Honda CX 500 | Klara_Dlouha | 66 | 28.8.2023 v 18:54 Martin50 |