Téma: TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
 
8.6.2017 v 12:34
Na facebooku se v jedné skupině objevil příspěvek na téma technické kontroly v provozu. V Buchlovských horách a okolí provádí patrně již nějakou dobu kontroly PČR s (Mobilní expertní jednotka). Uživatel tam dával fotku jejich dodávky + protokol o kontrole. Máte s tímto také nějaké zkušenosti? Co můžou a co ne? Řídí se onou naprosto nekompetentní příručkou? Píší tam také ostatní, že po nich chtěli homologaci na výfuku, kartičku, restrikci ve výfuku, apod. Homologace se dá pochopit, ale nějakou kartičku dává málokterý výrobce, tlumicí vložky jsou některé také zcela průchozí, jen s užším průměrem. Hluk tam nejspíše také správným způsobem nezměří. A nějaké strkání drátu do výfuku, to už mně přijde jako úplný amatérismus. Setkali jste se s tím?

Naposledy editováno 11.06.2017 13:52:07

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 16:32 | Nahoru | #1

fockewulf píše: vzdyt V_i_c_i se chtel jen pochlubit



Ale hovno. To neni zadna brutalits ke chlubeni. Ani nevim kolik tam ted mam. Jen bych nerad to kvuli nasemu absurdistanu zase jednou vracel.
Pochlubim se az s turbem a 400+ PS

(reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 16:45 | Nahoru | #2
V_i_c_i> No já mám třeba díky klukům rakouským v TP napsáno 20 kW u své GS 500 a reálně má plný výkon, protože jsem měnil karburátory za neškrcené (primárně z důvodu toho, že ty staré napadl kutil domácí). A taky nevím, co očekávat, i když to splňuje A2, kterou vlastním.

(reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 22:29 | Nahoru | #3

V_i_c_i píše: Ale hovno. To neni zadna brutalits ke chlubeni. Ani nevim kolik tam ted mam. Jen bych nerad to kvuli nasemu absurdistanu zase jednou vracel.
Pochlubim se az s turbem a 400+ PS


...tak přece když do toho rakouska pojedeš a máš řidičák neomezenej, tak co by jim mělo bejt divnýho? ...leda že bys jim vyprávěl o tom, jak máš v motoru schovanýho něco co tam nepatří ...a i kdyby měřili, tak co jako? každej motor z výroby je na tom trošku jinak a rozhodně není nikde určený žádný dogma, že originál motor z výroby nesmí, nebo nemůže mít víc výkonu než papírovejch
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist