Kamarád si pořídil Horneta r.v. 2002. Všechno v pohodě, svezl se, motorka hezky startovala, jezdila. Jeden den přišel do garáže a moto nenastartovalo, vyměnil baterku a od té doby se motorka dusí a zdechá, sytič vůbec nezabere a při přidání plynu zdechne. Teď už ani nechytne a jen točí a po chvíli strašně střelí do výfuku..
Zkontrolovali jsme snad všechno... svíčky, všechny hážou jiskru, vzduchovej filtr je uplně novej, kouhout na nádrži je čistej..
Nenapadá vás co ještě zkontrolovat a co by to mohlo dělat, prosím?
Naposledy editováno 06.06.2017 00:15:36
1 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet - dusí se, nestartuje
Nevím co myslíš tím jestli se automaticky vraci lišta od sytiče, když sytič zavřu, tak se vráti do původní polohy. Svíčky tam jsou NGK, koupili jsme nový, tak je tam dáme ve čtvrtek.
Kdy byli dělaný ventily atd. to netuším, zkusím to zjistit, ale moto je dovezený od někud z venku, takže asi moc info k tomu mít nebudem
EDIT: ono ale nejde jen o nastartování, pokud chytne (což už se nám teď nepovedlo) tak stejně prostě hned po přidání plynu nebo sytiče to chcípne
Na zbytek otázek odpovím zítra, neznám odpověď, dělám prostředníka teď
Naposledy editováno 06.06.2017 01:10:36
VenousekH píše: Netuším jak se to dělá u Horneta, ale co vím, tak na sytič by se přidávat plyn snad ani neměl Jakože, aby to chytlo ano, ale se sytičem už by se už by se nic dělat s plynem nemělo...
No hoši, jestli jste nezažili nějakou jawy 350 tak to se natrápíte
1 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet - dusí se, nestartuje
a nikdy nebyl problem
Hygienik píše: Text příspěvku...Normalne jste ulili svicky, NGK jsou na to haklivy... Muj postup pri startu studeneho motoru se syticem: 1) otevrit sytic naplno, 2)nastartovat a nechat ustalit otacky motoru, 3) jak se ustali otacky, zacit pomalu ubirat sytic az klesnou na cca 1200-1500 4) nechat to chvilku v tomto rezimu bezet 5) uplne zavrit sytic 6) az ted pridavat plynem, driv nikdy...
a nikdy nebyl problem
Jasně, to je přesně ten postup, co jsem myslel nahoře. Žádný přidávání plynu se sytičem. Taky jsem to tak vždycky dělal a dělám právě... Ale bohužel to nic nemění na tom, že motorka nechytá ani se sytičem, ani bez, ani s plynem, ani bez plynu, ani se sytičem a plynem
1 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet - dusí se, nestartuje
Hornet81> Co přesně myslíš tou lištou? Myslíš tu lištu na karbecech, jestli se se otevírá a zavírá sytič? Na to jsem koukal a hejbe se to. Ale mám tam zkontrolovat ještě něco jiného?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CB600F hornet Honda CB 600F Hornet | Cula2 | 2 | Včera v 23:33 Johny_Servis |
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 9 | 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |