globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cuká ve vyšších rychlostech
5.6.2017 v 14:43
Ahoj motorkáři. Už jsem tady psal a dostal jsem dost rad, ale bohužel nezabralo ani jedno. Nejsem nějakej závodník, jezdím spíš pohodu, ale když jedu se svým Transalpem po dálnici ve větším provozu, tak pojedu buď kilo za kamionama, kdy se níže popsaný problém neprojevuje, nebo musím ject rychle, ale k věci... Stává se mi v rychlostech cca 120-140 tachometrových km/hod., že když třeba jedu 130, chci něco předject, ale v levém pruhu je plno, tak trošku povolím plyn, abych nenavštívil kufr auta před sebou a zase hned přidám, abych předjel, tak to občas cukne, vynechá, nebo jak to popsat. Nebo prostě jedu, chci si trošku pohodlnějc dát ruku na plynovou rukojeť, přehmátnu si, tim se ubere plyn a jak zase přidám, občas to cukne... Jako kdyby to chvíli odmítalo zrychlovat. Přidám, nic se neděje třeba 1-2s max., škubne to, chytne se to. Do 120km/hod to nedělá. Jezdit do 120km/hod. neni řešení problému Karburátory seřízený, vše okolo řetězovky v pořádku. Co s tím???

Prostříkal jsem všechny kontakty, spoje a co já vim, dobíjí to správně, svíčky jsem dal nové, stejný typ od NGK, co tam byly předtím a odjely cca 10000km bez problému. Bylo mi poraděno, ať sleduju, jestli během cukání kolísají otáčky na otáčkoměru a výsledek je, že NE.

Řídící jednotka je od Ignitechu, s tím jsem už motorku koupil, v roce 2011 byla dotažená do ČR.
Od stejné firmy mám i regulátor dobíjení, který je taktéž v pořádku.
Vzduchový filtr je nový.
Hadice od benzínu zkontrolované, baterka rok a půl stará, svíčky nové a mimo téma jsem vyměnil olej s filtrem teďka.
Podtlaky měřeny a jsou v pořádku.

Prvně jsem šel po membránách, vyměnil jsem akcelerační, protože byly K.O., dále jedna děravá hlavní, ale cukat to stejně nepřestalo. Karburátory vyčištěny. Bohatost směsi tak, jak má být dle výrobce a stavu motoru.
Kupoval jsem mašinu s tím, že měla být ve 150 tisících dělána GO motoru. Jestli to je pravda, nemůžu posoudit, ale je fakt, že všude byly nové těsnění, takže tomu věřili dva lidé nezávisle na sobě, co dělají do mašin.

Falešný vzduch nikde nesaje.
Spotřeba benzínu i oleje je v normálu, samosebou dle stylu jízdy. Když jedu pomaleji, motorka se projevuje normálně, vše během jízdy šlape.

Stávalo se mi ovšem také, že když jsem brzdil a chtěl jsem zastavit, nebo jen přibrzdit, třeba před kruháčem na šnečí přesun , tak vymáčknu spojku, chci si podřadit, nebo hodit neutrál a motor chcípnul... Na rady zdejších kolegů jsem prošel elektriku a prostříknul. Heuréka! 450km bez chcípnutí. Volnoběh jinak sama o sobě držela. No a pak jedu po dálnici, prudce brzdím do odstavného, abych pomohl kolegovi s poruchou stroje, brzdííííím, vymáčknu spojku a chcíplo to... Už nevim, co s tim. Jeden spoj kabelů byl rozviklaný, tak jsme ho s kámošem předtím prostříkli, upevnili a bylo to v pohodě až zase do výše popsané situace. Nevím si rady. Známý ještě říkal, že musí tedy změřit kompresi. Mažu Motulem 10W40. Sorry za román. Díky. Vašek

Naposledy editováno 05.06.2017 15:00:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp gryzli 12 19.1.2024 v 18:51 Pedl


TOPlist