globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém 2t vs 4t
30.5.2017 v 22:07
Zdravím,
Za chvíli mi bude 16 let a rohoduji se jakou motorku si koupit. Díval jsem se do různých diskuzí a jsem tam jako na začátku. Má první otázka je, jestli zvládnu uživit 2t i s případnými opravami jen z brigády na víkend. Druhá zní: je 50651 Km najetých na 2takt hodně? A třetí zní jestli si mám koupit Hondu NSR 125R nebo Hondu CBR 125R. Ke které byste se radši přiklonili?
Předem všem děkuji za odpověď.

Naposledy editováno 30.05.2017 22:15:22

Problém 2t vs 4t

31.5.2017 v 08:40 | Nahoru | #1
Kup 4T . 2T pri trose honeni zere i travu u silnice. K tomu pripocti slusnej 2T olej a moznost ze se Ti to pri trose stesti a dobry vule muze kdykoli hryznout

Problém 2t vs 4t

31.5.2017 v 08:59 | Nahoru | #2
Až koupí 4T, první otázka bude "jak zvýšit výkon?"
Samozřejmě na to musí mít peníze. Ale spotřeba je při stejné jízdě (4T co to dá a 2T šolíchačka v nízkých otáčkách) dost podobná, tam nějaký závratný nárůst není.

Problém 2t vs 4t

31.5.2017 v 11:49 | Nahoru | #3
vem si to takhle 4t nejede ,ale vydrží , 2t letí ale něco to stojí

Problém 2t vs 4t

31.5.2017 v 12:18 | Nahoru | #4
z uvedených CBR

1 reakcí na tento příspěvek Problém 2t vs 4t

31.5.2017 v 12:28 | Nahoru | #5
Tisící a první topic na toto téma . Jinak jak psali borci vejš... Vem dvoutakt a může se ti kdykoliv hryznout (tj. několik tisíc oprava), musíš do toho lejt většinou nějakej lepší olej (do benzinu), což taky není levná záležitost a taky to papká. Ale jede to. Vemeš 4T, leješ jen benzín a jednou za rok olej v převodovce s filtrem, táhne to většinou i odspodu hezky, ale není to trhač asfaltu. Spotřeba nižší většinou. A 50 tisíc km na dvoutakt je dost... Buď tam už bude (několikátej) výbrus nebo to bude těsně před smrtí bych tipoval, zvlášť u takovýho čmeláka dvoutaktního stopětadvackovýho.

Problém 2t vs 4t

31.5.2017 v 12:52 | Nahoru | #6
Kup 4T oproti 2T tak dobře nepojede, ale náklady na údrzbu a provoz jsou podstatnĕ nižší a to jako student oceníš. Spotřeba CBR je zhruba 2,5 až 3,5 na 100km a na tuto spotřebu se s 2T nikdy nedostaneš

(reakce na) Problém 2t vs 4t

31.5.2017 v 15:26 | Nahoru | #7
Deyva> A když má 4t Honda CBR 125 R najeto 50 000km tak to není moc? :)

Naposledy editováno 31.05.2017 16:25:42

Problém 2t vs 4t

31.5.2017 v 22:01 | Nahoru | #8
Taky je... Ale je větší šance, že to možná ještě něco najede - podle toho, jak se k tomu kdo choval. Nevím jak tam má řešenej rozvod, ale na výměnu rozvoďáku už bych to asi viděl. Já mám na Hondě XL 350R z roku 1987 najeto dle tacho (kterej kdoví jak dlouho nefungoval) myslim přes 40 tisíc a stále jede a nerachotí. Zatím to nevypadá, že by tam někdo něco měnil uvnitř motoru (a historii motky za těch 30 let fakt neznám) a to je enduro, který jsem koupil zablácený s urvanýma blinkrama a celkově ve vizuelně žalostným stavu, takže si iluze o pravidelným servisu nedělám. Ale obecně u čtyřtaktu pokud se k němu někdo choval dobře tak bude při těch 50kkm větší šance, že bude v lepším stavu než dvoutakt za předpokladu, že je vše původní.

Problém 2t vs 4t

31.5.2017 v 22:41 | Nahoru | #9
Rozhoduji se mezi: http://www.motorkar...sr-125r-1151937.html
http://www.motorkar...15115.html#odpovedet

U NSRka se bojím, že když už má 34 000 km za sebou, tak že budou nutné opravy a výměny.. :/

Problém 2t vs 4t

1.6.2017 v 09:40 | Nahoru | #10
Na druhou stranu máš k tomu druhý NSRko na díly
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nafunkční světla Honda @125 MYŠ232 1 16.9.2023 v 20:56 Sancu
Olej 10w30 vs 5w30 Honda @125 ok4rm 28 9.9.2023 v 09:05 PetrXX
Ojetý skútr 125 cm Honda @125 kolčman 9 9.9.2023 v 07:49 Kubák
Honda lead 100 nehází jiskru Honda SCV 100 Lead, Honda @125 Sovičič 19 14.7.2023 v 17:16 combust
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... Blackwhitee 3 8.11.2022 v 10:13 Marcel69


TOPlist