Téma: Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Na nové motorce jsem vyzkoušel Pirelli Supercorsa a pak jsem se chtěl vrátit k S21, na kterých jsem jezdil na Brutálce. Takhle dopadli pneu po 2000km. Strašně jsem se těšil až dojedu corsy a obuju zase S21, ale teď jsem z nich zklamaný. Po těch supercorsach je to jak koupit tenisky od ťamanů. Zatáčky co jsem krouhal s náklonem 57stupňů teď jezdím 52 a obě kola se ztrácí grip. Obě ježděny jen na silnici. Nemůžu se na ně víc spolehnout. Tak nevím co je špatně? Má někdo podobné zkušenosti? Co myslíte o stavu pneumatik na foto?






















Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45

1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21

16.10.2017 v 21:18 | Nahoru | #1
No hlavně bacha,asfalt už nedrží tak jak v létě. Já se před měsícem natáhl v lese na mém oblíbeném úseku. Ujelo mi to,aniž bych to poznal a nejel jsem ani nějak extra rychle. Lehký skluz za polovinou zatáčky do protisměru a nakonec i do 3m příkopy plného rašeliny,mezi strom a keř. Fakt to přišlo náhle jak zima do krušnohoří a lehce jak jak ruka kapsářky do kabelky. Tak bacha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

16.10.2017 v 21:53 | Nahoru | #2
JollyJoker> no já zas dal v sobotu největší náklon na pravou stranu aniž bych spadnul na výjezdu z dálnice na Chrášťany poté co se za mnou objevil týpek se žlutým GSXR a na ten výjezd šel vedle mě zleva, čímž mi zavřel dobrej nájezd do pravý zatáčky a abych ho nesundal tak jsem si málem odrbal helmu o svodidlo, ale stejně mě to začlo vynášet nalevo, čehož si všimnul a krásně jsme si vyměnili pozici, já nalevo a on napravo, fakt jsem měl strach, že se sejmem navzájem, ale nakonec cajk, ještě jsem si všimnul, že má kameru tak doufám, že ji měl zapnutou a má hezký video, tímto mu děkuju, že asi musel ubrat a vešli jsme se oba Guma ožmoulaná do kraje a to jsem si dal dozadu Pirelli Phantom Sportcomp, která není etalonem lepivky, takže mě to znovu přesvědčilo, že dnešní pryže toho snesou víc než já a moje moto Lidi spíš bouraj "kvůli gumám", že maj špatně naladěnej podvozek, chyby v řízení " moc v křeči a trhavý pohyby řidítky", začnou brzdit nebo moc přidávat či ubírat ve velkém náklonu místo konstantního plynu a přidávání až ke konci zatáčky nebo se toho náklonu leknou a radši spadnou.... Pak jsou jen málokdy opravdu situace, že je na cestě nějakej bordel nebo závodní neohřáté gumy...

Naposledy editováno 16.10.2017 21:55:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR nazram 4 25.6.2024 v 11:27 pospit
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chuck... 36 31.5.2024 v 19:54 Kubák
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chuck... 0 27.5.2024 v 11:49 Chuck...
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... vein 14 9.8.2023 v 19:18 jardusking
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR nazram 8 14.9.2022 v 08:06 PetrL3


TOPlist