globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Na nové motorce jsem vyzkoušel Pirelli Supercorsa a pak jsem se chtěl vrátit k S21, na kterých jsem jezdil na Brutálce. Takhle dopadli pneu po 2000km. Strašně jsem se těšil až dojedu corsy a obuju zase S21, ale teď jsem z nich zklamaný. Po těch supercorsach je to jak koupit tenisky od ťamanů. Zatáčky co jsem krouhal s náklonem 57stupňů teď jezdím 52 a obě kola se ztrácí grip. Obě ježděny jen na silnici. Nemůžu se na ně víc spolehnout. Tak nevím co je špatně? Má někdo podobné zkušenosti? Co myslíte o stavu pneumatik na foto?






















Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45

1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21

21.6.2017 v 14:56 | Nahoru | #1
Jen pro upřesnění:
Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 - to v2 znamená, že je to druhá generace, kde zadní guma je dvousměsová, předchozí verze měla označení "SP" pouze a zadní byla jednosměs.
Pirelli Diablo Supercorsa SP je co se směsi týče stejná jako Metzeler Racetec Interact K3, profil mají úplně stejnej, jinej je akorát vzorek.

V porovnání s Diablo Supercorsa SC2 je SP o něco tvrdší guma, ale ne zas tak o moc.

SC2, SP, SP V2, K3 - všechny už jsem jezdil jak na okruhu, tak na silnici, takže mluvím z vlastní zkušenosti, žádný jedna baba povídala.

Pirelli maji oproti Bridgestone špičatější profil, takže moto jde snadněji do náklonu. Bridgestone mi nikdy nesedly, pak jsem ještě sjel nějakou tu sadu Dunlopu (ruzne směsy), ale vždy jsem se rad vratil k Pirelli/Metzeler (to je ale spíš o osobních preferencích, než o kvalitě gum).
Navíc standardně TC na S1000RR je nastavena na obvod gum SC, SP, K3, které se na ni montuji z výroby, takže teoreticky by s těmito pryžemi měla fungovat nejlépe.

Co se týče nájezdu, zadek max. tak kolem 3 tis. to je standard na litrové motorce.

Pro mě osobně jsou Pirelli SP a Metzler K3 asi nejlepší sportovní silniční gumy. Jediné kdy se na nich nectím úplně happy je když je mokro/déšť, to je myslím si jejich největší slabina.

Co se týče tlaků - SP, SP V2, K3:
Na silnici mám předepsáno na S1000RR 2,5 předek, 2,9 zadek - dávám ale o 0,2-0,3 míň (vyhovuje to nejlíp nastavení podvozku a mému stylu jizdy).
Na okruhu jsem dával tlaky, tak jak jsou uvedeny v tabulce co dával SLEEPER, tj. 2,3-2,4 předek, 1,8-1,9 zadek za tepla.

Pokud se guma sjíždí blbě (drolení, trhání, atd.), je třeba vždy přizpůsobit nastavení podvozku, stylu jízdy a okolní teplotě! Používám jiné nastavení podvozku na okruhu a jiné na silnici. Pokud jsem na okruhu nechal nastaveni ze silnice, zadní guma se mi trhala.

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

24.6.2017 v 11:40 | Nahoru | #2
.c4e.> ty tlaky na okruhu 1,8 za TEPLA? není to už nějak málo, kolik je to za studena?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chuck... 36 31.5.2024 v 19:54 Kubák
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR nazram 3 30.5.2024 v 17:29 nazram
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chuck... 0 27.5.2024 v 11:49 Chuck...
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... vein 14 9.8.2023 v 19:18 jardusking
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR nazram 8 14.9.2022 v 08:06 PetrL3


TOPlist