globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

30.4.2017 v 14:05 | Nahoru | #1
Zlesa>
ad1 - ale no tak, vtipny to neni, spis smutny.. (predpokldam ze ty vis v cem je rozdil, dyn. podtlak v kanalu karb. viz jurovo video s venturiho trubici vs celkovy podtlak v plnicim se valci.. a pokud ne, rozdil viz bernouliho rce, atm. strikacka ma ve valci taky podtlak, akorat nepotrebuje dyn. podtlak v kanale karb. protoze si nemusi srkat palivo z trysky/jehly) ..jinak me treba i sere ze obcas zareaguju viz #155 (ovsem prislo mi to v tu chvili nejjednodussi a asi "nejslusnejsi" reakce) nebo i viz #158.. ..neprislo mi moc seriozni kdyz byl na me arogantni kdejakej plesatej tezce oitulovanej pseudopablb, a rozhodne tak nechci dopadnout sam.. hmmm..

ad2 - no je otazka cemu rikas atm. motor, ona konstrukce sani muze byt vselijaka, taktez geometrie motoru, pocet valcu, otacky prumer saciho ventilu, pomer pruchodnosti ventilu k objemu valce... ale rekl bych ze je za amosferickej motor povazovan takovej motor, kterej ma plochu sani (ta nudle dole) "nejak" zapornou, a za preplnovanej ten kterej ji ma naopak "nejak" kladnou.. ten s naporem ji mit zapornou nejspis bude, protoze to tlakujes jen pohybem motorky a to neni zdaleka takova hitparada jako komprsor turba.. jinac vysvetleni proste v p-v diagramu viz vise

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

30.4.2017 v 14:40 | Nahoru | #2
kerut> No ja si pod atmosferickym motorem predstavim motor, ktetej k plneni vyuziva pouze atm. tlak a napor uz neni atm. tlak. Proto se ptam
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 108 Včera v 11:37 Kubák
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 Kadlina 4 30.5.2024 v 11:16 milor


TOPlist