Možnosti:
1) altík
2) regulátor
3) problém po cestě od regulátoru do sítě
Na proměření altíku a regleru tu je někde dobrý návod. Taky je nějaký postup v manuálu na KLE500 (download zde na motorkářích), který by se asi dal také zobecnit.
Já měl ad 3) a nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem natáhnul dráty přímo z regleru na baterku. Místní komunita klasicky se spoustou keců, ale poradila.
Naposledy editováno 19.04.2017 07:23:57
octavia 1,6mpi 2009. za studena 14v i se spotřebiči 13,5v. po zahřátí 12,4v se spotřebiči zdechla. celá tato situace trvala 10minut/než zdechla/
první úvaha - alternátor. vyměněn a ..... to samé,možná to za studena dávalo nějakou desetinku navíc. za tepla zdechlo...
druhá úvaha - akumulátor - tak též špatná úvaha.
po nastudování všech možných materiálů o nabíjení,proměření,kombinaci těchto měření jsem na to kápnul. na cestě mezi alternátoren a baterií byl "vyhřátý" drát a po uvedení do provozu /tedy kdy byl zatížen/ se jeho odpor zvětšoval až prostě soustava neunesla pokles napětí a klekla. Paradoxně to vždycky nastartovalo a zase chvíli dobíjelo. Kontrolka nabíjení zhasla vždycky. a taky důležitá věc: nestačilo tento drát jenom přemostit,musel být odpojen na obou koncích /na aku i na alt./ j.
Promer dle navodu , zjisti jak je natom dobijeni a v pripade ze je dobijeni OK, hledat nejakej prechodak/'svod jinde.
Pokud je to hodna a chova se to divne, vetsinou to je regler, ale je lepsi to promerit.
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení zmatek
http://motoride.sk/c...klovych-baterii.html
Jinak pises ze vyreseno, takze cajk.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |
honda cbr600f2 2002 Honda CBR 600F | tomg | 15 | 15.2.2024 v 08:32 mta |
Motoalarm SPY15 Honda CBR 600F | aFazol | 10 | 5.2.2024 v 14:52 LiborGSXR |