Chci se zeptat na dokola omílanou věc ohledně přihlášení staršího moto z Německa. Jde o BMW r100rs z roku 1980.
Pročítal jsem fóra a zjistil zhruba miliardu věcí, co potřebuju k tomu, abych to vůbec přihlásil. Jasný. Techničák, odhlášku, COC (je vůbec třeba u tak starýho stroje?), TÜV a kupní smlouvu.
Problém je, nebo ho v tom alespoň vidím, že moto je odhlášený už nějakejch 25 let. Prodávající nemá malej, ale jen velkej techničák, a v něm má razítkem potvrzení odhlášení. Někde jsem četl bu bu bu, že moto odhlášený tímhle způsobem jde následně přihlásit zase a jen v Německu.
Technickou nepotřebuju, protože to naložím do náklaďáku. Jde mi o to, aby to vůbec prošlo legislativou, protože bych si s tím rád pohrál a pak normálně jezdil. A jestli se to s případnými problémy vůbec vyplatí... a je bez kapotáže, což je prý jen náhradní díl, ale stejně nevím, jak moc by okolo toho technik na dovozu dělal dusno.
Díky moc za názory
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení starý Brambory
Tento motocykl byl scvválen podle národní německé legislativy proto nemůže mít "globálku" a logicky ani COC list, který ej výsledkem globálky
šel bych se zeptat na STK zda jsou schopni vystavit žluté protokoly, STK které fungují řadu let mají databázi technických údajů , uvědomte si že nejste sám kdo přihlašuje tuto motorku v ČR a pkud byly před lety vystaveny na některé STK žluté protokoly k této motoce, jsou dostupné všem STK
Pokud by v něměckém TP nějaklý údaj chyběl, tehcnk STK může tyto hodnoty dohledat v databázi, případně se dá požádat výrobce / BMW zastupuje INVELT Praha kde oddělení homologací vystavuje doplnění technicicýh údajlů zdarma
na veteránské značky se vy**r, v pohodě to přihlásíš na bílé
Pokud je k motorce originální manuál , jsou technická data TAM...
I tady na "motorkářích " je scan originální knížkyx, vytisknui si jí a vem s sebou na STK, zatížení náprav tam je
Naposledy editováno 17.04.2017 22:03:52
Ohledně těch žlutých protokolů, tak to by mne vcelku zajímalo... Bohužel mám zkušenost, že pokud nemají ZTP (technický popis vozidla), tak mě směřujou přímo na Dekru.. Nedávno jsem přihlašoval skůtra, kterých jezdí v ČR hromada a DEKRU jsem platil... SIce měli v databází stejný skůtr se stejným rokem, ale nesedělo poslední číslo před samotným výrobním ve VIN a prý by to na úřadě neprošlo...
technické popisy ( ZTP) na starší zahraniční motorky a auta logicky nemáme protože ZTP dodává výrobce pouze k vozidlům uváděným na český trh...stačí aby to bylo auto v jiné variantě nebo motorka v jiné verzi určená pro jiný trh a ZTP není...prostě se musí použít jiný popis a případné odchylky opravit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dobový test BMW R 100 RS z roku 1977 BMW R 100 RS | RTourer | 2 | 28.11.2020 v 08:11 SRLEvladan110 |
Oprava spoje nádrže BMW R 100 RS | RTourer | 20 | 5.8.2019 v 13:16 TomanPCM |
stroboskopická lampa BMW R 100 RS | tolind | 3 | 3.1.2017 v 20:03 Benda1 |
Teče benál z přepadu BMW R 100 RS | monkeykoule | 4 | 22.5.2016 v 00:29 ŘízekB12 |