globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-Power
 
21.2.2008 v 17:03
ono to ani neni "opravy a udrzba", ale kam jinam s tim, zeano..

Jakej mate kdo nazor/zkusenost se Shellackym V-power, pripadne v-power racing

Reklama pravi narust vykonu (snad u motoru se vstrikovanim bych tomu veril) a o mensim usazovani zbytku spalovani ve spalovacim prostoru...
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek V-Power

21.2.2008 v 17:10 | Nahoru | #1
nastává apokalypsa přátelé... Pandořina skřínka znovu otevřena...

no nic, jdu založit téma "Je KTM poruchová..." ať máme z krku najednou :)

1 reakcí na tento příspěvek V-Power

21.2.2008 v 17:24 | Nahoru | #2
... jejich reklama ale nic o zvýšení výkonu nehovoří

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Power

21.2.2008 v 18:09 | Nahoru | #3
medved_puzzle_bedrich> toz sorry, netusil jsem do ceho jsem slapnul... budiz mi polehcujici okolnost ze funkce hledat je jeste v priprave a hledat ve starym foru jsem byl linej..mea culpa..

(reakce na) V-Power

21.2.2008 v 18:15 | Nahoru | #4
Jurawood> presne receno mluvi o lepsim vyuziti vykonu modernich motoru, skrzeva redukci treni atd...

V-Power

21.2.2008 v 18:32 | Nahoru | #5
videl jsem kdysi nejaky srovnavaci test na netu, jednalo se o auta a byla tam strikacka a pak primy vstrik (bud to byl VW nebo BMW, ted uz bohuzel nvm ) no a u klasicke strikacky byl vykon stejny, ale u primeho vstriku namereny maximalni vykon o 2koniky mensi, pritom cekali prave u primeho vstriku zlepseni, takze celkove resume bylo asi takove, ze aditiva, ktera obsahuje by mohly pri dlouhodobem pouzivani motoru prospivat, ale s vykonem to az tak zhave nebude .... jeste k tomu vykonu, dost lidi, co ho zkusi tvrdi, ze pak jede masina/auto lepe, ale jde o to, jestli to neni zlepseni subjektivni navic vyssi oktanove cislo ma vyznam pro motory s vyssim kompresnim pomerem a udajne i pro 2T motory

(reakce na) V-Power

21.2.2008 v 19:07 | Nahoru | #6

Petr a Petr>medved_puzzle_bedrich> toz sorry, netusil jsem do ceho jsem slapnul... budiz mi polehcujici okolnost ze funkce hledat je jeste v priprave a hledat ve starym foru jsem byl linej..mea culpa..


Myslim,ze konecne resume na starem foru bylo takove,ze vykon ti to neprida,ale motor setri.

V-Power

21.2.2008 v 19:14 | Nahoru | #7
Já raději mé závěry při používání na SS620 psát nebudu, nebo tu zase dostanu čočku, že není možný, abych měl nižší spotřebu při používání tohohle benzínu...

Každopádně do 748 si zase několik nádrží dám, kompresní poměr má větší, ventilů má taky víc a jsem zvědavej, jestli to něco ve vysokých otáčkách provede...

1 reakcí na tento příspěvek V-Power

21.2.2008 v 19:43 | Nahoru | #8
spotřeba klesla o litr až litr a půl. a to nejezdím žádnou čočku. výkon nevím, neřeším. leju to tam proto, že to je prostě levnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Power

21.2.2008 v 20:04 | Nahoru | #9

Dolík ....>spotřeba klesla o litr až litr a půl. a to nejezdím žádnou čočku. výkon nevím, neřeším. leju to tam proto, že to je prostě levnější.



Zvláštní...na SSku jsem taky jezdil cca o litr míň...

No, tak to čočku prostě dostaneme... lol

(reakce na) V-Power

21.2.2008 v 20:06 | Nahoru | #10
s4r> houby, prostě každého (kdo to stejně nezkusil), kdo bude blbě kecat pošlu do prdele a je mi fuck, že umře blbý.

V-Power

21.2.2008 v 20:22 | Nahoru | #11
na VTR žádnej rozdíl, ani výkon ani spotřeba...po 6 plných nádržích aby někdo nezačal argumentovat že jedna plná nádrž je málo

1 reakcí na tento příspěvek V-Power

22.2.2008 v 00:10 | Nahoru | #12
takze zvopaknu moji reakci z old fora k Shell V-power:

do motorky Buell XB9R jsem ho bral skoro 4sezony, nez jsem moto prodal..spotreba byla cca. o 1/2 litru nizsi nez pri brani normal benzinu a hlavni veci byl "tichy" a "klidnejsi" chod motoru...

takze do nove taky nic jineho brat nebudu a dalsi poznatky napisu na konci sezony

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Power

22.2.2008 v 05:11 | Nahoru | #13

Xbike>takze zvopaknu moji reakci z old fora k Shell V-power:

do motorky Buell XB9R jsem ho bral skoro 4sezony, nez jsem moto prodal..spotreba byla cca. o 1/2 litru nizsi nez pri brani normal benzinu a hlavni veci byl "tichy" a "klidnejsi" chod motoru...

takze do nove taky nic jineho brat nebudu a dalsi poznatky napisu na konci sezony



ty vole "tichý a klidnější" to si děláš prdel :) vždyť to bylo jako hřmění při bouřce a furt si sbíral upadnutý šroubky

Naposledy editováno 22.02.2008 05:11:39

(reakce na) V-Power

22.2.2008 v 19:16 | Nahoru | #14
madbiker> Jo, a za to může ten víííííí paua. lol

(reakce na) V-Power

22.2.2008 v 21:11 | Nahoru | #15
madbiker> jeeeeee..ty si vzdycky musis rejpnout
no nebejt "vííí paua",tak se ten motor rozpadne woe lol

(reakce na) V-Power

22.2.2008 v 21:22 | Nahoru | #16
medved_puzzle_bedrich> lol lol lol lol lol přesně, ale jinak rozhodně raději kůži!

1 reakcí na tento příspěvek V-Power

22.2.2008 v 22:34 | Nahoru | #17
Zdarec, já to leju do mé motorky a taky menší spotřeba! A motor je vážně trochu klidnější. Ale brácha to dal do starého GPZ 750 a motor šel do háje, někdo a teď již i brášin, tvrdí že to vypláchne tak nějak jako olej (sintetika plná a minerál) :o . Ale netuším, :o já tomu prostě věřím, mě to v máše funguje super.

(reakce na) V-Power

22.2.2008 v 22:46 | Nahoru | #18
Petr a Petr> udelej si kafe, pohodlne se usad, a CTI:
http://old.motorkari...ewtopic.php?id=13884

V-Power

23.2.2008 v 00:25 | Nahoru | #19
Ja mam vlastni zkusenost z auta. Lil jsem to do me Oktavky (V-Power99) cca 1/2 roku, nez jsem jel na planovane prekrouzkovani a vymenu gufer na ventilech.
Najel jsem cca 15.000 km.

Po rozebrani motoru.
- saci ventily krasne ciste, sedla 100% v poradku. bez jakekoliv vule
- vyfukove ventily klasicky zakarbonovane. lehka vule. sedla ok.
- pisty z pulky krasne leskly a zdruhe pulky (pod vyfukovymi ventily) krasne cerne :)
Z toho plyne: Skutecne to funguje, cisti to spalovaci prostor, ale bohuzel se to nedostane ke druhe polovine pistu a uz vubec ne k vyfukovym ventilum.

Jinak oktavka je 1.8T, precipovana na 190 koni/ 340 Nm. rv. 99

V-Power

23.2.2008 v 02:23 | Nahoru | #20
Placebo!

1 reakcí na tento příspěvek V-Power

23.2.2008 v 06:10 | Nahoru | #21
Ja myslim, ze zadostiucineni je uz to,ze do masiny beru benal u "spolehlivejsich" benzinek. Prevazne Shell nebo BP. Jinak na pinckovi se asi 99oktanu neprojevilo lol

2 reakcí na tento příspěvek V-Power

23.2.2008 v 08:07 | Nahoru | #22
No ze by zrovna Shell byl spolehlivejsi... :\ Pokud vim,tak jel taky v te afere s redenim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Power

23.2.2008 v 09:46 | Nahoru | #23
Dakota> Slušná blbost, chlape. Shell nikdy nic neredil a predpokladam, ze ani nikdy redit nebude. Krome financnich zprav nekde v Holandsku. A to vim natuty, z mist nejvyssich! lol

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Power

23.2.2008 v 10:09 | Nahoru | #24

Milan SV>Ja myslim, ze zadostiucineni je uz to,ze do masiny beru benal u "spolehlivejsich" benzinek. Prevazne Shell nebo BP. Jinak na pinckovi se asi 99oktanu neprojevilo lol


To si vážně skoušel do pincka 99oktanů??
Takže já do S11ky beru pouze 91ku, když dáš 95 sakra je to znát a na 98 co sem skusil to nevyjelo na dvojku ani kopec kterej sem bez potíží jezdil.
V babetě to je naprosto to samý.. čím míň oktanů, tím lepší!! pouze do míry samozápalů.

V-Power

23.2.2008 v 12:05 | Nahoru | #25
Placebo!!!

1 reakcí na tento příspěvek V-Power

23.2.2008 v 13:13 | Nahoru | #26
šetří motor, to bez diskuze, někdy se projeví menší spotřebou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Power

23.2.2008 v 13:16 | Nahoru | #27

Mrcicek>šetří motor, to bez diskuze, někdy se projeví menší spotřebou



proč myslíš že to šetří motor?

2 reakcí na tento příspěvek V-Power

23.2.2008 v 13:39 | Nahoru | #28
Žádný placebo !
Na babetě mi narostl výkon o 32 koní na předním kole.
Ještě lepší je V Extra Super Hyper Ultra Power.
Ale mají ho jen někde.
Chce se to zeptat u obsluhy.

(reakce na) V-Power

23.2.2008 v 13:40 | Nahoru | #29
Calypso>

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Power

23.2.2008 v 13:41 | Nahoru | #30
Lada.s> Protože tam jsou aditiva, který se daj ovšem koupit i zvlášt. Navíc to má víc oktanu, takže když si někdo dělá upravy kompresního poměru nebo hodně podtáčí nebo já nevím co eště, tak mu to neklepe, což pro motor rozhodně zdravý není.

Naposledy editováno 23.02.2008 13:46:01
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist