Jakej mate kdo nazor/zkusenost se Shellackym V-power, pripadne v-power racing
Reklama pravi narust vykonu (snad u motoru se vstrikovanim bych tomu veril) a o mensim usazovani zbytku spalovani ve spalovacim prostoru...
2 reakcí na tento příspěvek V-Power
no nic, jdu založit téma "Je KTM poruchová..." ať máme z krku najednou :)
1 reakcí na tento příspěvek V-Power
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Power
Petr a Petr>medved_puzzle_bedrich> toz sorry, netusil jsem do ceho jsem slapnul... budiz mi polehcujici okolnost ze funkce hledat je jeste v priprave a hledat ve starym foru jsem byl linej..mea culpa..
Myslim,ze konecne resume na starem foru bylo takove,ze vykon ti to neprida,ale motor setri.
Každopádně do 748 si zase několik nádrží dám, kompresní poměr má větší, ventilů má taky víc a jsem zvědavej, jestli to něco ve vysokých otáčkách provede...
1 reakcí na tento příspěvek V-Power
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Power
Dolík ....>spotřeba klesla o litr až litr a půl. a to nejezdím žádnou čočku. výkon nevím, neřeším. leju to tam proto, že to je prostě levnější.
Zvláštní...na SSku jsem taky jezdil cca o litr míň...
No, tak to čočku prostě dostaneme... lol
1 reakcí na tento příspěvek V-Power
do motorky Buell XB9R jsem ho bral skoro 4sezony, nez jsem moto prodal..spotreba byla cca. o 1/2 litru nizsi nez pri brani normal benzinu a hlavni veci byl "tichy" a "klidnejsi" chod motoru...
takze do nove taky nic jineho brat nebudu a dalsi poznatky napisu na konci sezony
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Power
Xbike>takze zvopaknu moji reakci z old fora k Shell V-power:
do motorky Buell XB9R jsem ho bral skoro 4sezony, nez jsem moto prodal..spotreba byla cca. o 1/2 litru nizsi nez pri brani normal benzinu a hlavni veci byl "tichy" a "klidnejsi" chod motoru...
takze do nove taky nic jineho brat nebudu a dalsi poznatky napisu na konci sezony
ty vole "tichý a klidnější" to si děláš prdel :) vždyť to bylo jako hřmění při bouřce a furt si sbíral upadnutý šroubky
Naposledy editováno 22.02.2008 05:11:39
1 reakcí na tento příspěvek V-Power
http://old.motorkari...ewtopic.php?id=13884
Najel jsem cca 15.000 km.
Po rozebrani motoru.
- saci ventily krasne ciste, sedla 100% v poradku. bez jakekoliv vule
- vyfukove ventily klasicky zakarbonovane. lehka vule. sedla ok.
- pisty z pulky krasne leskly a zdruhe pulky (pod vyfukovymi ventily) krasne cerne :)
Z toho plyne: Skutecne to funguje, cisti to spalovaci prostor, ale bohuzel se to nedostane ke druhe polovine pistu a uz vubec ne k vyfukovym ventilum.
Jinak oktavka je 1.8T, precipovana na 190 koni/ 340 Nm. rv. 99
1 reakcí na tento příspěvek V-Power
2 reakcí na tento příspěvek V-Power
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Power
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Power
Milan SV>Ja myslim, ze zadostiucineni je uz to,ze do masiny beru benal u "spolehlivejsich" benzinek. Prevazne Shell nebo BP. Jinak na pinckovi se asi 99oktanu neprojevilo lol
To si vážně skoušel do pincka 99oktanů??
Takže já do S11ky beru pouze 91ku, když dáš 95 sakra je to znát a na 98 co sem skusil to nevyjelo na dvojku ani kopec kterej sem bez potíží jezdil.
V babetě to je naprosto to samý.. čím míň oktanů, tím lepší!! pouze do míry samozápalů.
1 reakcí na tento příspěvek V-Power
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Power
Mrcicek>šetří motor, to bez diskuze, někdy se projeví menší spotřebou
proč myslíš že to šetří motor?
2 reakcí na tento příspěvek V-Power
Na babetě mi narostl výkon o 32 koní na předním kole.
Ještě lepší je V Extra Super Hyper Ultra Power.
Ale mají ho jen někde.
Chce se to zeptat u obsluhy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Power
Naposledy editováno 23.02.2008 13:46:01