V navigacích se vůbec nevyznám. Vím o osmi a desetipalcových tabletech, případně malých notebucích s windows 10. Otázkou je jaká bude odolnost. Zařízení by bylo na nádrži v průhledním těsném boxu na molitanu. Chlazení neřešte.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navigace která umí oziexplorer a skenované mapy, nebo notebo...
každopádně řešit nějaké pda do krabičky zalepené silikonem a s molitanem v roce 2017? to fakt ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navigace která umí oziexplorer a skenované mapy, nebo notebo...
karf píše: každopádně řešit nějaké pda do krabičky zalepené silikonem a s molitanem v roce 2017? to fakt ne.
Maximální souhlas
Protože jezdí východ a používá ozzi tak je zaměřen spíše na off-road.
Nicméně pro toto je nejlepší tištěná mapa + roadbook. Elektronika to jen usnadní, takže varianta Tablet do ruky uskladněnej v kufru (taškách) + roadbook je druhá nej varianta. Varianta navigace s rastrovou mapou to za jízdy ještě o kapánek zjednodušší, ale trochu znesnadní plánování - i když to asi vyjde nastejno jako si napsat roadbook - ne roadbook je jednodušší
Ale dávat tablet na nádrž v plechové krabičce a na každém "složitějším" odbočení si zastavit a odemknout, otevřít, podívat, zavřít, zamknout musí být hodně moc na palici. A pak s tímto samodomo výtvorem zajedeš do míst, kde v tabletu slabý GPS přijímač nechytí signál + navíc utlumený kovovou krabičkou To už dám raději k tomu určenou navigaci, která má ten přijímač podstatně silnější a celkově odolnější.
Věřím tomu, že kluci co dělali X720 šli podobnou cestou, od klasické mapy + rodabook, přes tablet na řídítkách + roadbook, aby se následně snažili pomocí appky toto sloučit, s tím, že jim následně tablet dal "sbohem" a tudíž se narodil X720.
Nikdo neříká, že je zákaz jít podobnou cestou, ale proč vymýšlet vymyšlené, skor, když je to za poměrně malý peníz. Jen se bojím, aby to nedopadlo TAKTO .