![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gelová baterka
Jurawood píše: tak jasně, výrobce osazuje do motorek 8-14 Ah aku protože je to debil, přitom stačí 10x menší kapacita.
Ty vole to si nech patentovat!
Ne, na startovani skutecne nepotrebujes kapacitu, nybrz proud..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
assassin> nj, nikdo je uz nepouziva protoze se nevyrabi,.. vzpomen si ze nez se li-pol zdlouhavym vyvojem dostali proudove alespon trosku na dostrel, trvalo to hezkou radku let, navic jsou drahy jak prase a pri vyuzivani na ten cca 15-25 nasobek kapacity si udrzi kapacitu radove desitky, max stovky cyklu.. ovsem pravda jsou vic nez 2x lehci...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gelová baterka
kerut píše: Ne, na startovani skutecne nepotrebujes kapacitu, nybrz proud..
assassin> nj, nikdo je uz nepouziva protoze se nevyrabi,.. vzpomen si ze nez se li-pol zdlouhavym vyvojem dostali proudove alespon trosku na dostrel, trvalo to hezkou radku let, navic jsou drahy jak prase a pri vyuzivani na ten cca 15-25 nasobek kapacity si udrzi kapacitu radove desitky, max stovky cyklu.. ovsem pravda jsou vic nez 2x lehci... BTW pouzivat litiovej clanek bez ochranny elektroniky je prasarna..
Vzdyt to byl vývoj, lipolky ty nicd uplne prevalcovaly, proc by nekdo vyráběl neco co nikdo nekupuje? A ono rozumnou životnost a proudy mely jen nekteré články - ktere nebyly zrovna levne - rozhodne jsem je v te dobe kupoval za vyrazne vic nez ted Lipol.
Nevim v cem spočívá prasárna u použití lifepo4 bez elektroniky, ale je to vyzkoušené a funguje to dobre, používá to tak rada firem, videl jsem stejne reseni i pro oem automotive aplikace
Jo a ja si teda nepamatuju dobu lipolek ktere nedaly proud jako nicd - vse co se objevilo na modelarskem nebi dávalo lepsi výkony hned od zacatku. Mozna naky spesl autickarsky nicd aku byly nekdy srovnatelné, ale na ty jsem nikdy nedosáhl finančně.
Tech 50A o kterejch pises je úplný nic, treba co litam v heli 2200mAh triclanek turnigy nanotech ma asi 300g mozna ani ne a da 200A ve špičce (motorku s nim nastartuju) a byl urcite do 500,-
Naposledy editováno 06.03.2017 14:45:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gelová baterka
kerut píše: Ne, na startovani skutecne nepotrebujes kapacitu, nybrz proud..
Pleteš se
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/bigkiss.png)
Proud, který díky nízkému vnitřnímu odporu dodá zdroj potřebuješ pro první protočení startérem. A ano motorku v perfektní kondici v půli sezóny s čerstvým benzínem bez biosložky opravdu natočíš na první otočení klikovky.
Ale my se bavíme o "startování" , čili ta činnost i na jaře, kdy se 10-20x toči kolem 10 sekund, pak začne blafat jeden válec, přidá se druhý, třetí... pak to na vteřinku chytne a zase zdechne. A může se nanovo...
Na to ti krátkodobý proud opravdu nestačí, potřebuješ i určitou kapacitu, naštěstí výrobce to ví.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nová alebo jazdená cestovná motorka Suzuki DL 650 V-Strom, CFMOTO 800MT | engine_er | 14 | Dnes v 15:23 xlynx |
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... | F1lkoo | 24 | 19.6.2024 v 12:29 Koudy01 |
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 119 | 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |