Mám na Hondě CB 500 laďák IXIL, vzducháč KN a sadu DynoJet. Takto jsem ji vloni koupil. Minulej týden sem dělat takovej uživatelskej servis: Olej, brzdovka, chladící voda a svíčky. Při demontáži starých svíček sem zjistil že jedna je bílá a jedna černá. Jinak motorka tlačí jak má, při brždění motorem střílí a lícou z toho plameny ale to asi nebude směsí ... snad ještě dodat, že za chladnějšího rána je sytič maličko neposlušný.
Mám v plánu to hned po výplatě šoupnout hezky do servisu. Nedokázali byste odhadnou na kolik by přišlo kompletní seřízení karburátorů včetně podtlaků + ventilové vůle ?
Klidně byste mi mohli doporučit nějakej solidní servis Přerov - Hranice - Bystřice pod Hostýnem a okolí
Budu rád za všechny názory,
Díky !!!
Naposledy editováno 28.02.2017 11:24:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení
skippy000 píše: GL1> z mojeho pohledu třeba to, že motorku dostaneš do rychlostí nebo síly, na kterou není konstruovaná. A propo co je tedy špatného na laďáku a poladěnému karburátoru ?
to je blbosť, na rýchlosť nebude stačiť výkon motoru a na silu? Akú silu? Jednotku budeš mať pomalšiu s väčšími Nm na zadnom kolese a to je asi tak všetko.
študuj.
Ale nejak som sa stratil v celej tejto téme, prečítal som to celé a aj tak neviem záver aký je.
Nebolo to o tom, že naladiť karbce komplet v servise?
Takže asi spôsobom že skontrolovať/nastaviť ventilové vôle, potom nastaviť podtlaky a potom nastaviť bohatosť zmesi, keďže je tam dynojet, otvorené sanie, otvorený výfuk a neznámy stav karburátorov. Potom povedzme po 1000km skontrolovať či synchro drží, ak áno, cajk.
Skippy bohatosť zmesi na karbcoch - navzdory populárnej predstave - nie je len o tom malom šroube odspodu karbca. Ten má vplyv najmä na voľnobežnú zmes a sčasti na otvorený plyn cca tak do 1/5 otvorenej polohy, ďalej je vplyv nastavenia týmto šroubom takmer zanedbateľný. Ďalej sa ladí výmenou trysiek. To asi doma nedáš, alebo myslíš že áno?
Asi zato ti tu chlapi vravia, že to doma nedáš, asi ťažko posúdiš farbou sviečky, či je zmes dostatočne bohatá na voľnobehu, v plnej záťaži, pri pol plyne, pri štvrť plyne, proste v rôznych režimoch motora. Zakaždým má na bohatosť zmesi vplyv iná tryska/iná kombinácia trysiek/ihla. Asi takto, ak vieš po anglicky:
Všimni si v ľavej dolnej časti grafu aký vplyv má ten šroub. Len voľnobeh + malý vplyv pri malom plyne a dosť.
Keby si bol na slovensku, tak ti poradím fastbikes nitra, ale u vás neviem aký servis sa týmto zaoberá.
Naposledy editováno 01.03.2017 07:43:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 | PidaCZ | 7 | 2.5.2024 v 16:27 Gahan37 |
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 | mta | 1 | 9.4.2024 v 09:27 yan71 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
radost Honda CB 500 | Sunshine011 | 16 | 20.11.2023 v 07:08 ja1 |
Ukazatel zařazené rychlosti CB 500 ... Honda CB 500 | Starouš1968 | 4 | 14.10.2023 v 21:40 Kokin |