(reakce na) Koupit oblečení na veletrhu? (slevy?)
petrumr> Když se vytrhne aktivační šňůra - pojistka, na což musí být solidní škubanec (pokud nejsi 130 kilový pořízek s nějakým promile v krvi - nebo debil, tak si to nevytrhneš ani při normálním sesednutí z motorky - to se ti důrazně připomene, že jsi pořád připoutaný), tak se víčko tlakové bombičky prorazí trnem (něco jako ventilek u pneu) a přes něj se natlakuje airbag. V okamžiku, kdy je airbag nafouknutý, tak začne samovolně ucházet maličkými dírkami (originál z výroby) a odhaduji do 10 minut po aktivaci se sám vyfoukne, splaskne a je z něj opět klasická vesta jako před aktivací. Pokud ale během toho samovolného vypouštění odšroubuješ bombičku, tak se airbag vyfoukne především přes ten aktivační trn-ventil, což pak trvá jen chviličku. Bombička je již dál nepoužitelná. Muselo by se z ní odbrousit to proražené víčko, znovu natlakovat a pod tlakem opět zavařit, zaletovat. Což je pro běžného člověka nemyslitelné. Takže výrobce si aspoň někde může namastit kapsu. Po odšroubování použité bombičky a uvolnění tlakové pružiny (která vystřeluje prorážecí trn) se zpět vloží aktivační pojistka-šňůra, dotáhne tlaková pružina a našroubuje nová bombička. V té chvíli je airbag připravený k opětovnému použití. Čili pokud budeš mít v dosahu náhradní bombičku - osobně ji vozím pod sedlem, tak do pěti minut po aktivaci airbagu ho můžeš mít znovu nachystaný k opětovnému použití. Např. když by se ti to opravdu podařilo nechtěně aktivovat nebo ses vyválel někde v minimální rychlosti. Nepočítám taky, že ho budeš obnovovat, když si ho při pádu někde prodřeš, rozřízneš atd nebo to bude takový kreš, že ti ostatní budou rovnat polámané ruce a nohy. Ty ti totiž airbag neochrání.
Když by o to někdo hoooodně stál, tak můžu zkusit udělat pár fotek.