Budeš určitě potřebovat ruční lis, v Tvém případě možná i servisní manuál a několik lisovacích trnů, které použiješ na vylisování starých ložisek a to stejné na nalisování nových. Většinou ložiska na přepákování u cross strojů jsou zarezlé a nejdou jen tak ven..
Nepokoušej se je vymlátit ven např. kladivem. Poškodíš tak přesné průměry v kostech přepákování, atd. a nové ložiska se budou v daných otvorech volně pohybovat což je špatně.
Jestli nemáš doma viz zmíněné pomůcky a trochu těch zkušeností, tak to dej někomu kdo to umí a máš klid.
Ušetříš si tak mnohdy nervy včetně poškozených ND.
Zdar S
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 | pospa5 | 19 | 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 | milosxxx | 5 | 27.8.2022 v 10:27 Ariete |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 | Milagros | 50 | 29.1.2022 v 19:10 krokoš |