globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: suzuki SV 650 tlumiče
Cauves motorkari chci se zeptat na odpruzeni u sv650s vim ze obecne u svcek jsou tlumice na prd ale zajima me od majtelu tehlech jinak povedenejch motorek jak jste na tom se zadnim tlumicem ja ho mam nastavenej na nejmekci protoze vazim jak papirek a kdyz najedu na diry nebo hrboly tak me to normalne vykopava ze sedla tak me zajima jestli je to normalni jinak do predu budu davat progresivni pruzina protoze ta mekotina je hrozna navic predchozi majtel ji sakra zanedbal nemam ji moc dlouho a bojim se co na me jeste vyleze sorka za interpunkci pisu na rychlo dik za rady
Předchozí
1 2
Následující

suzuki SV 650 tlumiče

9.2.2017 v 16:47 | Nahoru | #1
Tak jestli nevazis 40 kg a odskakuje ti to na kazde jamce, tak to normalni neni. Pokud se teda nebavime o nejakych extra nerovnostech...

suzuki SV 650 tlumiče

9.2.2017 v 16:51 | Nahoru | #2
nerekl bych extra nerovnosti normalni silnici v cesku :D jenze je divny ze i na hladkym asfaltu cejtim takovi jemny kopanicko

suzuki SV 650 tlumiče

9.2.2017 v 17:48 | Nahoru | #3
máš to určitě na nejměkčí?

1 reakcí na tento příspěvek suzuki SV 650 tlumiče

9.2.2017 v 18:16 | Nahoru | #4
jo na sto procent nevim jestli se to da jeste nastavovat nak jinak ale je tam ta pritlacna matice na pruzinu

(reakce na) suzuki SV 650 tlumiče

9.2.2017 v 18:22 | Nahoru | #5
Pažak> a teď máš tu pružinu natáhnutou (jako že dlouhou na délku) anebo co nejvíce stlačenou? ... jen pro upřesnění

2 reakcí na tento příspěvek suzuki SV 650 tlumiče

9.2.2017 v 19:07 | Nahoru | #6
co nejvice prodlouženou

1 reakcí na tento příspěvek suzuki SV 650 tlumiče

9.2.2017 v 19:14 | Nahoru | #7
jestli ti nepomuze repas prednich vidlic, tak to vyresis timto

mam 80kg a neodskakuje.
jeste by jsi to mohl castecne vyresit tim, ze by sis tam hodil riditka, jak jsou na N verzi. Rozlozeni vahy tela se pak dostane trochu dozadu.
A jeste me napada, jestli tam mas vubec origo zadni tlumic. Lidi si tam davaji tvrdsi tlumice...ted nevim z ceho.
Vyfot zadni tlumic a hod to sem

Naposledy editováno 09.02.2017 19:19:43

(reakce na) suzuki SV 650 tlumiče

9.2.2017 v 19:25 | Nahoru | #8

Pažak píše: co nejvice prodlouženou

A tlumí to když se na tom zhoupneš na místě?Není vysypanej tlumič a není zaseklej?Přepákování je předpokládám v pořádku .

(reakce na) suzuki SV 650 tlumiče

9.2.2017 v 19:25 | Nahoru | #9

Jarrinn píše: jestli ti nepomuze repas prednich vidlic, tak to vyresis timto

mam 80kg a neodskakuje.
jeste by jsi to mohl castecne vyresit tim, ze by sis tam hodil riditka, jak jsou na N verzi. Rozlozeni vahy tela se pak dostane trochu dozadu.
A jeste me napada, jestli tam mas vubec origo zadni tlumic. Lidi si tam davaji tvrdsi tlumice...ted nevim z ceho.
Vyfot zadni tlumic a hod to sem


Bože jak já ho miluju

(reakce na) suzuki SV 650 tlumiče

9.2.2017 v 20:40 | Nahoru | #10

Pažak píše: co nejvice prodlouženou

ok, v pořádku
Zkusil jsi ji přitvrdit?
Na měkko to může být trošku moc houpave
Testni si to

1 reakcí na tento příspěvek suzuki SV 650 tlumiče

9.2.2017 v 21:34 | Nahoru | #11
No hele, na SVčku jsem s tim taky bojoval. Spíš si myslím, že vážim jako kamion papírků, resp. 2 průměrní japonci, bůčkovou terapii vyloženě nepotřebuju, ale nebráním se jí . S předpětím pružiny jsem hýbal a zkoušel, i když natvdro to ušlo co se předpětí týče, ale tlumení kde nic, tu nic. Když jsem centrál vyndal a sundal z něj pružinu, bylo poznat, jak je tlumič omezenej, funkční, ale asi jako na Jawě, tak jakože nějak jo, ale skutek utek. No, hledal jsem hledal, až jsem našel převodní tabulku tlumičů, co tam pasujou, ba co víc, který jsou jak silný, co se na nich dá nastavit, co se musí upravit atp. Pak už šlo jen o to ten správnej sehnat a namontovat. Více v deníku SV - tady

(reakce na) suzuki SV 650 tlumiče

10.2.2017 v 07:53 | Nahoru | #12

Piwell píše: No hele, na SVčku jsem s tim taky bojoval. Spíš si myslím, že vážim jako kamion papírků, resp. 2 průměrní japonci, bůčkovou terapii vyloženě nepotřebuju, ale nebráním se jí . S předpětím pružiny jsem hýbal a zkoušel, i když natvdro to ušlo co se předpětí týče, ale tlumení kde nic, tu nic. Když jsem centrál vyndal a sundal z něj pružinu, bylo poznat, jak je tlumič omezenej, funkční, ale asi jako na Jawě, tak jakože nějak jo, ale skutek utek. No, hledal jsem hledal, až jsem našel převodní tabulku tlumičů, co tam pasujou, ba co víc, který jsou jak silný, co se na nich dá nastavit, co se musí upravit atp. Pak už šlo jen o to ten správnej sehnat a namontovat. Více v deníku SV - tady



Pěkné počtení v to tvém deníku - podobným úpravám fandím!

suzuki SV 650 tlumiče

10.2.2017 v 08:17 | Nahoru | #13
ono ne vždy nejměkčí nastavení tlumiče nejlíp kopíruje povrch, protože pak to může v podstatě dost pobírat jen přes samotnou pružinu a proto tě to tak rozhodí. Zkusil bych variantu přitvrdit....

suzuki SV 650 tlumiče

11.2.2017 v 09:09 | Nahoru | #14
no nejhorsi na tom je ze sem zkousel vsechny polohy nastaveni pruziny a porad nevyhovujici napadlo me ze kdyz mam ve predu ty tlumice moc mekky ze se ta vaha prenese do predu a ten zadek je jakoby ve vzduchu nejde na nej zadna vaha jinak bucicek si dam rad ale zas takovej papirek nejsem jediny co me prekvapilo bylo prave to ze kdyz s sebou vezmu batoh tak se ta motorka zklidni a da se na ni jezdit i celkem normalne

suzuki SV 650 tlumiče

11.2.2017 v 09:12 | Nahoru | #15
dej tu fotku toho tlumiče jestli je tam origo.Protože jsi psal něco o přítlačné matici a ta na sv myslím není.

suzuki SV 650 tlumiče

11.2.2017 v 12:21 | Nahoru | #16
Ahoj, mě na SV zas tak hrozný ty přední tlumiče nepříjdou, zadek to byla větší hrůza, teď mám vzadu plně stavitelnej tlumiič z Ninji a je to paráda. Na netu je spousta návodů, jak nastavit a zkontrolovat odpružení, samozřejmostí je mít všechny komponenty v pořádku, já dával kuželíkový ložiska do řízení, výměna oleje v předních vidlích a kontrola, dozadu ten jinej tlumič plus kontrola přepákování a výroba novýho čepu, kvůli o milimetr širšímu oku tlumiče plus jeho lehká rozborka, lakování pružiny a čištění. Mám rok 2002, takže na předních vidlích mám šrouby na nastavení předpětí pružiny, takže potom jsem šel dle návodu http://www.okruhari...uzeni-motocyklu-sag, nebo http://www.motorkari.cz/tema/?t=11492. Potom jsem si nastavil kompresy a odskok. Jestli jezdíš někdy sám a někdy ve dvou, tak ti vždycky nastavení pro jeden případ nebude úplně vyhovovat pro druhý, v tom jsou nejlepší a univerzální ty progresky, ale není to takový, jako když máš lineární pružiny přímo na svou váhu. Tím že jedeš ve dvou se ti změní těžiště, zadek klesne a změní se i úhel řízení vůči vozovce, motorka začne být stabilnější, ale není tak ochotná zatáčet. Já mám zadek trochu vejš, než je origo, tlumič je o malinko delší, takže je SV hravější, ale méně stabilní ve vyšších rychlostech což mi je jedno, protože mě rovně moc nebaví

suzuki SV 650 tlumiče

11.2.2017 v 12:26 | Nahoru | #17
aha ja mam rok 2004 pride mi ze kdyz jedu sam tak mam ten zadek hrozne vysoko celou vahu drzim na rukach jinak motorove je v pohode dam fotku toho centralu

suzuki SV 650 tlumiče

11.2.2017 v 12:34 | Nahoru | #18
Máš Sko a záleží na tom jak si velkej a jak ti to vyhovuje, někdo má radši váhu na rukách jinej ne

suzuki SV 650 tlumiče

11.2.2017 v 12:45 | Nahoru | #19




suzuki SV 650 tlumiče

11.2.2017 v 13:05 | Nahoru | #20
To je origoš, no nejdřív bych zkusil nastavit dle návodu, uvidíš kde budeš a pak řeš něco víc, jen tak kroutit s něčim a zkoušet není úplně to pravý, ten tlumič už taky může mít nejlepší léta za sebou. Mluvím jen z vlastních zkušeností, co jsem si přečetl a vyzkoušel, je tu spoustu kluků co to řeší na závodech víkend co víkend, ty by řekli víc.

můj




suzuki SV 650 tlumiče

11.2.2017 v 13:14 | Nahoru | #21
mas to pekny ja ji budu celou rozebyrat budu nechavat prelakovat central poslu na repas uvidim co mi reknou predek si udelam doma sam plus pujdou novi loziska hold kdyz sem to koupil tak sem se moc nevenoval detajlum protoze prvni velka motorka tak sem byl vyjukanej at uz je doma at uz ji prohanim ted tam sekam jenom prasulky ale navadi mi to je to moje masinka musi dostat trosku peci

suzuki SV 650 tlumiče

11.2.2017 v 13:29 | Nahoru | #22
Úplně vidím sebe SV je fajn, ať si říka kdo chce co chce

suzuki SV 650 tlumiče

11.2.2017 v 13:45 | Nahoru | #23
sv cko je pro me srdcova zalezitost vzdycky se mi libilo proto ho nechci poslat z domu ale jestli se nesklidni tak bude bohuzel muset

1 reakcí na tento příspěvek suzuki SV 650 tlumiče

Skvělá odpověď, děkuji! 11.2.2017 v 15:11 | Nahoru | #24
Ahoj, origo tlumič je poměrně špatnej s jeho nastavováním si moc nepomůžeš.
Jestli bys to chtěl zlepšit, zkus pročíst zde (snad to tu nebude vadit)
Popřípadě ještě u mě v deníku zde

suzuki SV 650 tlumiče

11.2.2017 v 17:48 | Nahoru | #25
zažíval jsem podobné strasti. Origo tlumič je tragédie. Buď jsem ho měl na měkko a zdálo se to ok, ale v táhlých zatáčkách se to houpalo, nebo jsem přitvrdil a na hrbolech to mlátilo jak kráva. Výměna za tlumič ze ZX10R vše vyřešila K tomu jsem si ještě nadělil progresivky a chrochtal jsem si Jiná mašina. Ten origo podvozek z ní dělá to, čím je. Po tomto upgradu je jako vyměněná a můžeš s ní prohánět i silnější stroje

suzuki SV 650 tlumiče

12.2.2017 v 17:44 | Nahoru | #26
U SV nenastavíš kromě předpětí (statig sag), nic moc dalšího. Můžeš vyměnit jiný olej a jeho množství ve vidlicích, případně jiné pružiny. U centrálu jenom jinou pružinu.
Jestli je motorka po předchozím majiteli dobitá, počítej, že tlumení vlastně neexistuje. Především u centrálu, který je levný nerozebíratelný a tím nikdy neservisovaný.
Kluci Ti radí centrály z jiných motorek, tím určitě neprohloupíš.

K nastavení. Počítám, že tam je origo pružina na centrálu. Tím, jak nastavíš předpětí na nejmenší hodnotu, stlačíš pružinu, jak nejvíce dovoluje a tím si zvětšíš sag. V praxi to znamená, že zmenšíš použitelný rozsah pružící jednotky, klidně i o několik cm. Při přejetí hrbolů potom může dojít s situaci, že už pružící jednotka se nemá kam stlačit, je to natvrdo a proto tě vyhazuje ze sedla.
I přes špatně fungující tlumení je možné nastavit si statig sag. je to dokonce mandatorní. kluci výše uvedli odkazy a nastavení, jak si statig sag nastavit.
Pro Tebe by mohlo být funkční nastavení odhadem na pozicích 2-4.

Ještě jedna věc, podívej se i na natažení řetězu. Velmi napnutý řetěz omezuje použitelný rozsah pružiny

suzuki SV 650 tlumiče

13.2.2017 v 13:45 | Nahoru | #27
Já bych ještě kouknul jak je na tom přepákování, jestli to někde není přidřený...

(reakce na) suzuki SV 650 tlumiče

13.2.2017 v 15:18 | Nahoru | #28
xCharlie> paradni navod s tema centralama udelam to tak ze tam hodim central z ty 10 ninji mam 68 kg tak si myslim ze to bude akorat jinak vsem diky za rady a ja se jdu zase dal hrabat v masince abych vyjel v cas

1 reakcí na tento příspěvek suzuki SV 650 tlumiče

13.2.2017 v 15:30 | Nahoru | #29
jo jeste sem zapomel ten central tam musi bejt rok 06-07 nebo muze bejt i novjejsi ?

suzuki SV 650 tlumiče

13.2.2017 v 16:08 | Nahoru | #30
jen z roku 06-07, aby jsi měl jistotu, že to bude pasovat. Já sám mám hmotnost cca 70kg + výstroj a tlumič z destíky ninji byl super
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist